Hop til indhold
Tutankhamon

Fantastisk besøg hos Gisela i Aarhus

Recommended Posts

Først vil jeg lige rette en tak til @flinkmand for at gøre opmærksom på Gisela (https://annoncelight.dk/showad/240679).

Dernæst må jeg sige, at jeg lige har haft et fantastisk besøg hos hende.

Skrev med hende i går aftes og aftalte i morges at jeg ville besøge hende her til eftermiddag og fik clearet prisen med hende (1 time med SF og anal til 1.800,-).

Hun bad mig ringe 15 minutter før min ankomst for at bekræfte aftalen, så jeg startede med at senden en SMS 1/2 time inden efterfulgt at et opkald 15 minutter inden. Da hun ikke tog telefonen og ej heller svarede på SMSen blev jeg lidt nervøs for at hun havde fået en anden kunde.

Så jeg ringede igen 5 minutter frø den aftalte tid og der tog hun heldigvis telefonen og undskyldte at hun ikke havde svaret tidligere, men hun havde været i bad (og det skal man jo ikke klage over).

Så jeg troppede op på det angivne sted (og igen, tak til @flinkmand for lige at bekræfte at jeg havde forstået adressen korrekt) på det aftalte tidspunkt og blev lukket ind af en smuk latino skønhed.

Damn for en krop med dejlige bryster (og ja, det er også min vurdering at de er 100% ægte), lange ben og et kønt ansigt.

Jeg betalte det aftalte beløb for 1 time og hoppede i et hurtigt bad.

Derefter var det ind i sengen til dejlige Gisela og vi startede med kys (med tunge og meget hot - hendes latino baggrund benægter sig ikke :-) ) og kælen som gik over i en omgang fransk til hende kombineret med sorte kys - hun virkede til at tænde meget på sidstnævnte.

Derefter blev det min tur til at blive forkælet med SF og spansk hvorefter det var på med gummiet.

Hun fortsatte så med fransk inkl. lidt DT med gagging (lad hende styre det og læn dig tilbage og nyd det, som jeg) hvorefter det blev tid til sport i 2'eren.

Hun bad mig være lidt forsigtig (det er egentlig en selvfølge for mig) da hun syntes jeg var en lille smule stor, så jeg startede med at slikke hende godt våd igen dernede hvorefter der blev anvendt glidecreme på både hende og mig. Derefter listede jeg den langsomt op i hende mens vi lå i missionær - den stilling foretrak hun frem for doggy, da man så kunne kysse samtidig, hvilket hun virker til at være meget glad for. Især hvis man gør det på siden af halsen, lidt under øret :-)

Efter lige at have givet hende et minut til at vænne sig til det, begyndte jeg langsomt at køre frem og tilbage og satte tempoet lidt op efterhånden som hun opfordrede til det. Efter nogen tid gik hun selv i gang med at massere klitoris samtidig med at jeg fortsatte mine bevægelser og efter at jeg havde knoklet på i ca. 10 minutter kom hun (det sagde hun i hvert fald og det virkede også sådan på hende) og kort tid efter måtte jeg også overgive mig.

Derefter fik jeg en dejlig massage - som hun selv påpegede var hun på ingen måde professionel, men hvis man er til en dejlig, blød, krætegnende massage, så er hun helt perfekt, og det var lige det jeg kunne bruge efter den omgang.

Dernæst stod det på et hurtigt bad til mig igen og et par dejlige tungekys hvorefter jeg sagde farvel.

Hun fortalte at hun bliver i Aarhus til d. 1. januar hvorefter hun tilbringer et par uger i Odense efterfulgt af en lille uge i København hvorefter hun planlægger at rejse hjem.

Så alt i alt et fantastisk besøg hos en varmblodet latino som virkelig giver noget for pengene, i min optik.

Eneste minus var at soveværelset var lidt mørkt (årstiden hjælper ikke ligefrem der) så man har lidt svært ved at nyde hendes dejlige krop )hendes hofter er ikke så brede som billederne antyder, men jeg er ret sikker på at de er af hende - tatoveringerne passer i hvert fald) . Og så er hendes engelske noget begrænset.

Skal også lige nævne at der er en til i lejligheden - for hendes sikkerhed som hun sagde - men personen holder sig diskret væk når man går ud og ind af soveværelset og badeværelset, så det bør man ikke være bekymret for.

Så hvad venter I på - kom afsted og få en oplevelse inden jul eller tag tidligt hul på nytåret med en knald, så at sige :-)

/Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand

Hej Tutankhamon

Hvor er det rart at høre at du også har haft en god oplevelse med denne skønne pige, og at jeg ikke har prøvet at lave et "skønmaleri" .

Hun skal bare opleves på tætteste hold....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej i to. Tak for anmeldelser og link. Jeg kunne så konstatere, at jeg var "faldet over hende" tidligere på ugen i en annonce. Formentlig den samme!? Jeg havde egentlig besluttet mig for - for 10. år i træk - at holde en fredelig nytårsaften hjemme med mig selv. Fester og renden i byen denne aften er sgi for amatører efter min mening! ;-)

Nå, men efter disse anmeldelser har jeg godt nok skiftet mening om det med hjemme for mig selv! :-) Hun skal fanname besøges Nytårsaften, hvis hun ikke holder fri da - ellers dagen før! Det bliver så mit "nytårsknald"! Hehe. Og de penge er vist givet bedre ud end til fyrværkeri, som jeg i øvrigt ikke har spildt penge på i 30 år! Kontakter hende i slutningen af næste uge - så må jeg se, hvad hun siger.

Men pyha, hun ser dejlig ud. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
stiv55 skrev, for 3 timer siden:

Hej i to. Tak for anmeldelser og link. Jeg kunne så konstatere, at jeg var "faldet over hende" tidligere på ugen i en annonce. Formentlig den samme!? Jeg havde egentlig besluttet mig for - for 10. år i træk - at holde en fredelig nytårsaften hjemme med mig selv. Fester og renden i byen denne aften er sgi for amatører efter min mening! ;-)

Nå, men efter disse anmeldelser har jeg godt nok skiftet mening om det med hjemme for mig selv! :-) Hun skal fanname besøges Nytårsaften, hvis hun ikke holder fri da - ellers dagen før! Det bliver så mit "nytårsknald"! Hehe. Og de penge er vist givet bedre ud end til fyrværkeri, som jeg i øvrigt ikke har spildt penge på i 30 år! Kontakter hende i slutningen af næste uge - så må jeg se, hvad hun siger.

Men pyha, hun ser dejlig ud. :-)

Du får en dejlig nytårsaften - jeg vil også hellere bruge pengene på at fyre den rigtige raket af.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, for 8 timer siden:

Hej i to. Tak for anmeldelser og link. Jeg kunne så konstatere, at jeg var "faldet over hende" tidligere på ugen i en annonce. Formentlig den samme!? Jeg havde egentlig besluttet mig for - for 10. år i træk - at holde en fredelig nytårsaften hjemme med mig selv. Fester og renden i byen denne aften er sgi for amatører efter min mening! ;-)

Nå, men efter disse anmeldelser har jeg godt nok skiftet mening om det med hjemme for mig selv! :-) Hun skal fanname besøges Nytårsaften, hvis hun ikke holder fri da - ellers dagen før! Det bliver så mit "nytårsknald"! Hehe. Og de penge er vist givet bedre ud end til fyrværkeri, som jeg i øvrigt ikke har spildt penge på i 30 år! Kontakter hende i slutningen af næste uge - så må jeg se, hvad hun siger.

Men pyha, hun ser dejlig ud. :-)

Hun fortalte mig at hun ville i byen og danse nytårsaften - viste mig endda den kjole hun havde været i Bruuns Galleri for at købe til formålet.

Dvs. kjole var nok så meget sagt, for så lille som den var, vil den umuligt kunne efterlade meget til fantasien, men det var vist også meningen :-)

Hun er jo halvt brasiliansk, så der er nok lidt Samba rytmer i kroppen som hun skal af med :-)

Så hvis du skal se hende d. 31, skal du nok satse på en tid der ikke ligger alt for sent på dagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tutankhamon skrev, for 13 timer siden:

Hun fortalte mig at hun ville i byen og danse nytårsaften - viste mig endda den kjole hun havde været i Bruuns Galleri for at købe til formålet.

Dvs. kjole var nok så meget sagt, for så lille som den var, vil den umuligt kunne efterlade meget til fantasien, men det var vist også meningen :-)

Hun er jo halvt brasiliansk, så der er nok lidt Samba rytmer i kroppen som hun skal af med :-)

Så hvis du skal se hende d. 31, skal du nok satse på en tid der ikke ligger alt for sent på dagen.

Njah, det vil jeg nu ikke lige sige - det med tidspunktet Jeg kunne ikke dy mig, så jeg skrev faktisk til hende i aftes om det kunne lade sig gøre netop denne aften, som i om aftenen. Sådan ved 18-19-tiden. Det kunne det sagtens! Herefter skrev vi sammen on and off gennem adskillige timer, indtil midnat, hvor hun besluttede sig for at gå i seng for at sove. Hun har vist ikke haft meget at lave i aftes! Hun svarede hurtigt, når jeg skrev, og hun skrev osse selv uopfordret adskillige gange.

Summen af det hele blev, at jeg skal medbringe vin til os - hun elsker rødvin - så vil hun sørge for lidt mad og så tilbringer vi aftenen sammen til vi synes det er sovetid. Prisen har vi ikke helt fået på plads endnu, men da jeg sagde, at jeg desværre ikke har et pengetræ, så var hun ganske forstående med det. Så jeg tror, vi finder en rimelig ordning, da hun - sød som hun helt åbenbart er - gerne vil hygge, såfremt kemien er der. Og så kan hun jo præsentere den frække nye kjole for mig. ;-) :-) Og i øvrigt, så kunne vi jo osse evt. gå lidt ud sammen, hvis hun/vi har lyst til det. Det vil vise sig. Jeg kender da mange hyggelige steder i byen efter at have boet der i 33 år, så den tanke er mig ikke fjern. Nu må vi se - hun lovede i hvert fald at slukke arbejdstelefonen, når jeg ankommer. :-) :-)

Det bliver spændende, hvad der kommer til at ske - og hvor længe - i hvert fald har jeg aldrig prøvet at tilbringe en nytårsaften på den måde før. Men der er jo en første gang for alting! Hehe. I hvert fald er hun ualmindeligt sød at skrive med. Men du har ret i, at hendes engelske er ret begrænset - hun fortalte at hun bruger translator på IPhonen.

Jeg henviste hende i øvrigt til jeres anmeldelser af hende. ;-) Ih, du milde. Hun blev rigtigt glad - og lidt rød i kinderne og ørerne, skrev hun. :-)

Wish me luck boys!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
stiv55 skrev, for 8 timer siden:

Njah, det vil jeg nu ikke lige sige - det med tidspunktet Jeg kunne ikke dy mig, så jeg skrev faktisk til hende i aftes om det kunne lade sig gøre netop denne aften, som i om aftenen. Sådan ved 18-19-tiden. Det kunne det sagtens! Herefter skrev vi sammen on and off gennem adskillige timer, indtil midnat, hvor hun besluttede sig for at gå i seng for at sove. Hun har vist ikke haft meget at lave i aftes! Hun svarede hurtigt, når jeg skrev, og hun skrev osse selv uopfordret adskillige gange.

Summen af det hele blev, at jeg skal medbringe vin til os - hun elsker rødvin - så vil hun sørge for lidt mad og så tilbringer vi aftenen sammen til vi synes det er sovetid. Prisen har vi ikke helt fået på plads endnu, men da jeg sagde, at jeg desværre ikke har et pengetræ, så var hun ganske forstående med det. Så jeg tror, vi finder en rimelig ordning, da hun - sød som hun helt åbenbart er - gerne vil hygge, såfremt kemien er der. Og så kan hun jo præsentere den frække nye kjole for mig. ;-) :-) Og i øvrigt, så kunne vi jo osse evt. gå lidt ud sammen, hvis hun/vi har lyst til det. Det vil vise sig. Jeg kender da mange hyggelige steder i byen efter at have boet der i 33 år, så den tanke er mig ikke fjern. Nu må vi se - hun lovede i hvert fald at slukke arbejdstelefonen, når jeg ankommer. :-) :-)

Det bliver spændende, hvad der kommer til at ske - og hvor længe - i hvert fald har jeg aldrig prøvet at tilbringe en nytårsaften på den måde før. Men der er jo en første gang for alting! Hehe. I hvert fald er hun ualmindeligt sød at skrive med. Men du har ret i, at hendes engelske er ret begrænset - hun fortalte at hun bruger translator på IPhonen.

Jeg henviste hende i øvrigt til jeres anmeldelser af hende. ;-) Ih, du milde. Hun blev rigtigt glad - og lidt rød i kinderne og ørerne, skrev hun. :-)

Wish me luck boys!

Hej Stiv 55

Jeg glæder mig på dine vegne (og er en smule jaloux) - men sådan er livet jo... (god fornøjelse) hun er f........ megalækker.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jacobwm skrev, for 7 timer siden:

er hendes røv lige som billeder i virkeligheden?

Som nævnt som tidligere så er det 100% hende som er på billederne. Og hendes bagdel er så dejlig og hun kan lide at der bliver leget med den med både tungen og sport i 2'eren. Så det er bare med at komme afsted;). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke at jeg på nogen måde ønsker at moralisere, så kan jeg godt nogle gange undre mig over, hvad der gør, at en så fantastisk kvinde vælger prostitution. Hun må sgu da seriøst kunne vælge og vrage mellem mænd, der hvor hun kommer fra...inklusiv nogen med penge.

Igen...jeg moraliserer slet ikke, og jeg skal helt sikkert også forbi mellem jul og nytår - men jeg kan godt undres nogle gange :-)

God jul

Havemand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi guys. stiv55 har skiftet alias til steppeulven (Steppenwolf var mit favoritband i slut-60'erne)!

Tak for jeres respons. Noget er dog gået i ged med Gisela. Den sidste sms jeg fik fra hende i går aftes lød, at hun er flyttet på hotel. Hvor og hvor længe aner jeg ikke - har spurgt hende tre gange i går og her i formiddag. Tavshed! :-( Hun sagde jo ellers, at hun ville tage til Fyn 1. januar og så København og så hjem. Jeg ved ikke lige, om der er sket noget - og evt. hvad - i lejligheden i Århus C, men det er da mærkeligt, at hun pludseligt i utide flytter på hotel og så ophører med at svare, når vi havde en rigtigt god kommunikation!?

Noget kan jo tyde på, at telefonen er permanent slukket?? Annoncen er vist osse væk. Kan i hvert fald ikke finde den - udover på linket, som ikke er opdateret siden i går morges.

ÆV! Har lige prøvet kontakt igen, så må jeg jo se. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Steppeulven skrev, for 7 timer siden:

Hi guys. stiv55 har skiftet alias til steppeulven (Steppenwolf var mit favoritband i slut-60'erne)!

Tak for jeres respons. Noget er dog gået i ged med Gisela. Den sidste sms jeg fik fra hende i går aftes lød, at hun er flyttet på hotel. Hvor og hvor længe aner jeg ikke - har spurgt hende tre gange i går og her i formiddag. Tavshed! :-( Hun sagde jo ellers, at hun ville tage til Fyn 1. januar og så København og så hjem. Jeg ved ikke lige, om der er sket noget - og evt. hvad - i lejligheden i Århus C, men det er da mærkeligt, at hun pludseligt i utide flytter på hotel og så ophører med at svare, når vi havde en rigtigt god kommunikation!?

Noget kan jo tyde på, at telefonen er permanent slukket?? Annoncen er vist osse væk. Kan i hvert fald ikke finde den - udover på linket, som ikke er opdateret siden i går morges.

ÆV! Har lige prøvet kontakt igen, så må jeg jo se. 

Hej Steppeulv

Hendes profil på AL er blevet opdateret igen i dag.

Jeg har lige skrevet en SMS til hende, og fik svar tilbage med det samme. Har aftalt et nyt møde med hende inden hun forlader Aarhus, så giv ikke op....  

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkmand skrev, for 1 minut siden:

Hej Steppeulv

Hendes profil på AL er blevet opdateret igen i dag.

Jeg har lige skrevet en SMS til hende, og fik svar tilbage med det samme. Har aftalt et nyt møde med hende inden hun forlader Aarhus, så giv ikke op....  

Tak for info. Jeg fik faktisk et svar tidligere i eftermiddag. Hun har åbenbart været på hotel med en gut et døgn eller så. Så er det jo opklaret. :-) 

Jeg forsøger igen om snart! ;-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, den 23/12/2017 at 20:46:

Tak for info. Jeg fik faktisk et svar tidligere i eftermiddag. Hun har åbenbart været på hotel med en gut et døgn eller så. Så er det jo opklaret. :-) 

Jeg forsøger igen om snart! ;-)  

Og så har hun aflyst. ØV! Har prøvet at få en årsag, men den svæver lidt i vinden. Men det er jo osse en lidt speciel weekend for nogle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jajajajaja - der må grines, jeg synes dog ikke, det er sjovt, da jeg jo mentalt havde forberedt mig! :-( 

Men jeg har dog forberedt mig - så lørdag sker der noget.

Læs lørdag aften eller søndag om Dolly!  Siden er allerede oprettet!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand

 

Steppeulven skrev, for 44 minutter siden:

Jajajajaja - der må grines, jeg synes dog ikke, det er sjovt, da jeg jo mentalt havde forberedt mig! :-( 

Men jeg har dog forberedt mig - så lørdag sker der noget.

Læs lørdag aften eller søndag om Dolly!  Siden er allerede oprettet!

Hej Steppeulv

Jeg griner overhovedet ikke - jeg synes faktisk det er synd for dig, at du ikke får mulighed for at afslutte året med denne fantastiske pige.

Omvendt må man jo bare konstatere, at der er mange andre ligeså spændende muligheder - så jeg vil ønske dig held og lykke med Dolly - og glæder mig til at læse din beretning.

Godt nytår - og fyr nu den rigtige raket af....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal nok passe på , at du ikke kommer til at begå samme fejl , som en anden skribent lavede for nogle måneder siden .. Jeg husker desværre ikke hans brugernavn , men han skrev herinde om at han brugte en masse tid på at skrive i hundredevis af mails til GP'er , som så endte med at afbryde kontakten , når det gik op for dem , at han ikke ville andet end bare spilde deres tid med en masse skriveri frem og tilbage .. Hvis ikke pigen afbrød kontakten , endte det som regel med , at han selv aflyste af 117 forskellige årsager , så han fik nok nærmest aldrig besøgt nogle af de piger , hvis tid han spildte dag efter dag ...

For jeg kan da ikke tro , at den pågældende bruger var dig ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 27 minutter siden:

Du skal nok passe på , at du ikke kommer til at begå samme fejl , som en anden skribent lavede for nogle måneder siden .. Jeg husker desværre ikke hans brugernavn , men han skrev herinde om at han brugte en masse tid på at skrive i hundredevis af mails til GP'er , som så endte med at afbryde kontakten , når det gik op for dem , at han ikke ville andet end bare spilde deres tid med en masse skriveri frem og tilbage .. Hvis ikke pigen afbrød kontakten , endte det som regel med , at han selv aflyste af 117 forskellige årsager , så han fik nok nærmest aldrig besøgt nogle af de piger , hvis tid han spildte dag efter dag ...

For jeg kan da ikke tro , at den pågældende bruger var dig ??

Sjovt, tænkte det samme :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 4 timer siden:

Du skal nok passe på , at du ikke kommer til at begå samme fejl , som en anden skribent lavede for nogle måneder siden .. Jeg husker desværre ikke hans brugernavn , men han skrev herinde om at han brugte en masse tid på at skrive i hundredevis af mails til GP'er , som så endte med at afbryde kontakten , når det gik op for dem , at han ikke ville andet end bare spilde deres tid med en masse skriveri frem og tilbage .. Hvis ikke pigen afbrød kontakten , endte det som regel med , at han selv aflyste af 117 forskellige årsager , så han fik nok nærmest aldrig besøgt nogle af de piger , hvis tid han spildte dag efter dag ...

For jeg kan da ikke tro , at den pågældende bruger var dig ??

Det kan jeg ikke tro, det var. Og denne aften  - lørdag eller søndag er lige meget for mig - har jeg faktisk sparet sammen til lidt tid. Ingen tidsspilde for nogen! Hvad Gisela's grund var til aflysningen kender jeg som sagt ikke, men det sker jo. Hun er der med en veninde - arbejdene eller ikke, ved jeg ikke - men måske derfor, da hun da nævnte, at "det jo er en lidt speciel aften"!

Men tro det eller lad være - jeg er at finde i Hobro lørdag tidlig aften. Dolly holder nemlig fri den 31, som mange andre jo osse gør. Jeg skriver igen herom, hvis hun synes, det er ok - lørdag nat eller søndag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...