Hop til indhold
27ungsvend

Sara Erotisk message i Svendborg

Recommended Posts

Hej gutter her på siden.
Ja så vil jeg gerne fortælle om min dejlige oplevelse i Svendborg. I lørdags skulle jeg til fest i Svendborg og vi gik rigtig til den. Da festen var ved at være slut tænkte jeg, at nu var det jo snart jul så jeg skulle da have lov til at blive forkælet. Jeg søgte lidt på annoncelight i håbet om at der var en chance for at blive forkælet og faldt over Sara med Erotisk Message.
https://annoncelight.dk/showad/221428


Så tog chancen selvom det var sent. Hun tog telefonen og vi aftalte at jeg skulle komme forbi. Da jeg ankom blev jeg mødt af sara med et smil hun grinede og fik mig hurtig til at slappe af. Efter en hurtig bad, ville lige skylde festen væk, fik jeg lagt mig ind på sengen. Sara har et sødt væsen og faldt pladask for hende. Hendes billeder er foto shoppet og af ældre dato men ligner meget godt og man skal nok lægge 10 år til den alder der står i annoncen. Men jeg kan kun rose hendes arbejde med hænder og krop. Mine hænder gik på opdagelse og vi snakkede og grinede og endte i hed sex. Wow siger jeg bare. Efter seancen lå vi og snakkede mens vi holdte om hinanden. Vi var begge enige om at dette ikke bare havde været endnu et besøg. Så her onsdag aften går turen til Svendborg igen. Ikke til en glædespige men til min Sara for det er jeg sikker på hun bliver efter oplevelsen vi begge havde i lørdags. Så pas godt på hende og nyd hende mens i har chancen.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...