Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/240153

Nu da en meget populær pige er stoppet skulle der jo prøves noget nyt og valget faldt på Apple da hun er på en adresse hvor før omtalte pige var til sidst.

Jeg havde booket i forvejen og hun var da også vågen selv om det så ud til at hun ikke var helt frisk, blev vist ind i rummet med en hård briks uden hul til hovedet, hun gik ud og jeg smed tøjet og lagde  mig på maven. Efter få minutter kom hun ind og begyndte at give massage, fuld påklædt dog skal der siges i at vi havde ikke aftalt noget så det er ok. Om de får kvantums rabat på olie ved jeg ikke men jeg har en mistanke da der ikke manglede noget. Massagen var, i mine øjne ok, for mig lidt til den hårde side. Efter lidt tid blev der spurgt om body2body hvilket jeg sagde ja tak til, hun forlod rummet et par minutter og kom tilbage og smed tøjet, jeg fik lidt mere massage med pirring af møllen og lille L, blev vendt om og fik sf hvilket var helt iorden men så gik det sgu lidt ned af bakke, på med duttet og hende op og sidde, desværre lignede det at det gjorde ondt, ingen indlevelse over hovedt, kort tid efter om på ryggen hvor det absolut ikke så ud til at være bedre, hun lå med hoved drejet væk og skar ansigt, ingen øjenkontakt eller indlevelse der heller. 33 min fra jeg gik ind til jeg var ude igen til normal vejle pris. I mine øjne en pæn pige med små bryster, alder tør jeg ikke spå om. Kommer igen? nej det tror jeg ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hansisexy

Hvad måtte du  giv for det

Hun virker ellers som en sød pige har mødt hende ved en anden lejlighed 

Men har ikke prøvet hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansisexy skrev, for 20 minutter siden:

Hvad måtte du  giv for det

Hun virker ellers som en sød pige har mødt hende ved en anden lejlighed 

Men har ikke prøvet hende

1000 og ja hun er sød og venlig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

AM som er samme sted synes jeg er supergod og har stor indlevelse og er fræk :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

( Nej det er beer der er stoppet )

 

Py ha' det var godt.

J'AM'en hun er super, er helt enig med Keep it Simple, har haft fornøjelsen tidligere og det er kvalitets tid, havde fornøjelsen af et bad sammen efterfølgende, uh det ;-)) det får smilet frem.

Men nu er det jo ikke det tråden omhandler, vil da håbe Apple får lidt læring med på vejen.. De har en go' læremester i huset.

Ser frem til et besøg i Jule ferien.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhrn skrev, den 20/12/2017 at 10:31:

https://annoncelight.dk/showad/240153

Nu da en meget populær pige er stoppet skulle der jo prøves noget nyt og valget faldt på Apple da hun er på en adresse hvor før omtalte pige var til sidst.

Jeg havde booket i forvejen og hun var da også vågen selv om det så ud til at hun ikke var helt frisk, blev vist ind i rummet med en hård briks uden hul til hovedet, hun gik ud og jeg smed tøjet og lagde  mig på maven. Efter få minutter kom hun ind og begyndte at give massage, fuld påklædt dog skal der siges i at vi havde ikke aftalt noget så det er ok. Om de får kvantums rabat på olie ved jeg ikke men jeg har en mistanke da der ikke manglede noget. Massagen var, i mine øjne ok, for mig lidt til den hårde side. Efter lidt tid blev der spurgt om body2body hvilket jeg sagde ja tak til, hun forlod rummet et par minutter og kom tilbage og smed tøjet, jeg fik lidt mere massage med pirring af møllen og lille L, blev vendt om og fik sf hvilket var helt iorden men så gik det sgu lidt ned af bakke, på med duttet og hende op og sidde, desværre lignede det at det gjorde ondt, ingen indlevelse over hovedt, kort tid efter om på ryggen hvor det absolut ikke så ud til at være bedre, hun lå med hoved drejet væk og skar ansigt, ingen øjenkontakt eller indlevelse der heller. 33 min fra jeg gik ind til jeg var ude igen til normal vejle pris. I mine øjne en pæn pige med små bryster, alder tør jeg ikke spå om. Kommer igen? nej det tror jeg ikke

Har været hos Apple og kan slet ikke genkende din kritik. Hun er mega sød og dejlig. Elsker netop hendes personlighed. Skøn sex og dejlig smuk krop. Vi hygger os hver gang og så kan hun bare det der blowjobs :wub: skøn skøn sex og dejlig oplevelse hver gang.

Giver hende min bedste anbefaling. Og ja kommer igen uden problem.<3

Abo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Abo skrev, for 43 minutter siden:

Har været hos Apple og kan slet ikke genkende din kritik. Hun er mega sød og dejlig. Elsker netop hendes personlighed. Skøn sex og dejlig smuk krop. Vi hygger os hver gang og så kan hun bare det der blowjobs :wub: skøn skøn sex og dejlig oplevelse hver gang.

Giver hende min bedste anbefaling. Og ja kommer igen uden problem.<3

Abo

Jeg har åbenbart mødt hende på en dårlig dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhrn skrev, for 8 timer siden:

Jeg har åbenbart mødt hende på en dårlig dag

Jeg har haft samme oplevelse som dig, dårlig massage og ligegyldig sex, står ude på gaden igen efter 50 min men har betalt for en time, øv

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhrn skrev, for 14 timer siden:

Jeg har åbenbart mødt hende på en dårlig dag

Er jeg bestemt sikker på  ;)

Har aldrig haft problemer tvært imod. Altid smilende og drillende. Rigtig god cocktail for et dejligt tilfredstillende besøg  :D

@PHlan har ikke rigtig set din anmeldelse ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Abo skrev, for 2 timer siden:

Er jeg bestemt sikker på  ;)

Har aldrig haft problemer tvært imod. Altid smilende og drillende. Rigtig god cocktail for et dejligt tilfredstillende besøg  :D

@PHlan har ikke rigtig set din anmeldelse ;)

 

 

Jeg bekræfter at jeg har haft samme oplevelser som lhrn.
Jeg forstår helt ærligt ikke din kommentar til mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
PHlan skrev, den 22/12/2017 at 15:46:

Jeg bekræfter at jeg har haft samme oplevelser som lhrn.
Jeg forstår helt ærligt ikke din kommentar til mig?

Helt okay. Det har du jo ret til.

"Just forget about it" :D

Må være noget med kemi eller selvfølgelig kan hun havde haft en travl dag  ;)

Stadig har jeg endnu aldrig oplevet en dårligt udløsning hos hende  :D

Abo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...