Hop til indhold
intim-massage-Sara

Dagens griner

Recommended Posts

En ny gæst skrev i aftes om han måtte ringe....det måtte han selvfølgelig gerne. Tænkte han nok ville have en tid, eftersom det var først på aftenen.

Han spurgte om han måtte slikke min numse. Ja det måtte han (det står der også i min annonce) så spurgte han om han måtte tage "pappas" med...øhhhh tænkte jeg, hørte jeg rigtig! spurgte han virkelig om han måtte tage sin far med!!! Jeg blev nødt til at spørge ham hvad han mente. Han sagde igen "må jeg tage poppe med" denne gang lød det som om, at han gerne ville tage sin hund med-lød det ik lidt ligesom et hundenavn!!!Jeg blev bare mere forvirret og vidste simpelthen ikke hvad han mente. Han udtrykte sig udemærket og talte perfekt dansk, så jeg vurderede han var dansker ift. dialekten. Jeg blev igen nødt til at sige til ham, hvad det var han mente, for jeg forstod det ikke!!!

Egentlig kunne jeg bare havde lagt røret på, da jeg var blevet i tvivl om han lavede gas med mig, men jeg synes det var blevet underholdende, så jeg fortsatte.

Så kom forklaringen...han mente poppers og hvad er så lige det!!! det forklarede han, at det var et flydende stof man tog lige inden han ville slikke min numse, så sex bliver endnu bedre.

NEJ tak sagde jeg og så var tiden inde til at ligge røret på.

Jeg måtte lige slå ordet poppers op, for det var nyt i mine ører. Poppers bruges bla. til at få anus til at slappe af...nååå så det var derfor han gerne ville slikke min numse i håb om, at han måske kunne stikke sin tunge laaaaaangt ind....ad, det ville blive for meget af det gode.

Så det var lige endnu en sjov samling til min blå bog

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randersand

Okay, så det var DIG der skulle indtage disse "poppers"? Jeg ville også sige nej tak til at tage "noget" - det lyder ikke helt sundt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Poppers bruges nu mest til at inhalere (eller hvordan man nu beskriver den måde at indtage på) i næsen og gør at det hele kører lidt rundt. "Rusen" kan bedst beskrives som når du bunder et glas snaps og effekten er væk efter 10-60 sek. (det svarer til at sniffe opløsningsmiddel) Nogen kommer dog i en lidt opløftet stemning bagefter....

Tror han var ude efter selv at snuse lidt til det da poppers, mig bekendt, ingen effekt har ved at blive smurt på anus eller andre steder (udvortes)

Det du har læst med at anus (og resten af kroppen) slapper af er nok nærmere forbeholdt den der indtager det. Det er/var yderst velkendt i homomiljøet......både som et "drug" ifm. sex men også som et partytool der nemt og bekvemt kortvarigt løfter stemningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...