Hop til indhold

Ung pige Randers

Featured Replies

Skrevet

Synes det lyder vildt, hvis ingen har været forbi.. Hun har annonceret jævnligt det sidste halve års tid! 

Har prøvet at skrive et par gange - men er aldrig lykkedes med at gå eb aftale i stand! 

Anyone? :)

Skrevet

Noget i mig siger Veri Pigen.

Skrevet

Ved ikke så meget om Veri Pigen. Men tror ikke det er hende.

Hende her har jeg været tæt på at mødes med. Modtog to gange billeder af hende sidste år. Tror hun er god nok. Men bare svær at komme i kontakt med.

Men vil virkelig gerne høre om oplevelser med hende.

Skrevet

Det er ikke Veri pigen men sød genert studine der er lidt forsigtig 

Skrevet

Larokka@

Har fulgt annoncen længe, men frygter altid en dårlig oplevelse når man møder op på adressen, når info er så sparsomt. Kan du oplyse vægt og højde på pigen? Hvad fik du og var det anbefalelsesværdigt?

Skrevet

Jeg har modtaget et enkelt billede og hun virkede buttet uden at være tyk. OK store bryster

Skrevet

Hejsa,

Har været sammen med hende tidligere i år, ikke noget at råbe hurra for. Hendes mis lugtede og hun stønnede som en gris, jeg vil ikke tilbage :-)

Godt Nytår

Skrevet

Jeg har besøgt hende 3 gange nu og Peter26 så ser vi heldigvis ikke ens på tingene , Meget duftende og de gange jeg har været der har hendes mis

ikke lugted , lidt butted pige med flotte bryster er meget genert syntes jeg men tager man det stille og roligt bliver hun altså noget tændt og meget

indlevende

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.