Hop til indhold
Aarhusfyr1974

Ung pige Randers

Recommended Posts

Synes det lyder vildt, hvis ingen har været forbi.. Hun har annonceret jævnligt det sidste halve års tid! 

Har prøvet at skrive et par gange - men er aldrig lykkedes med at gå eb aftale i stand! 

Anyone? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke så meget om Veri Pigen. Men tror ikke det er hende.

Hende her har jeg været tæt på at mødes med. Modtog to gange billeder af hende sidste år. Tror hun er god nok. Men bare svær at komme i kontakt med.

Men vil virkelig gerne høre om oplevelser med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Larokka@

Har fulgt annoncen længe, men frygter altid en dårlig oplevelse når man møder op på adressen, når info er så sparsomt. Kan du oplyse vægt og højde på pigen? Hvad fik du og var det anbefalelsesværdigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Jeg har modtaget et enkelt billede og hun virkede buttet uden at være tyk. OK store bryster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Hejsa,

Har været sammen med hende tidligere i år, ikke noget at råbe hurra for. Hendes mis lugtede og hun stønnede som en gris, jeg vil ikke tilbage :-)

Godt Nytår

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende 3 gange nu og Peter26 så ser vi heldigvis ikke ens på tingene , Meget duftende og de gange jeg har været der har hendes mis

ikke lugted , lidt butted pige med flotte bryster er meget genert syntes jeg men tager man det stille og roligt bliver hun altså noget tændt og meget

indlevende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...