Hop til indhold
Sexeren

er der nogen der har været ved, JaJe61 i Odense

Recommended Posts

Nej, havde håbet det var nogle der kunne berette???

Sexeren

Ps. Jeg er ikke så glad for kvindebesøg i min bil.

Fruen har næse for fremmede "dufte"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Sexeren skrev, den ‎08‎-‎01‎-‎2018 at 16:29:

Nej, havde håbet det var nogle der kunne berette???

Sexeren

Ps. Jeg er ikke så glad for kvindebesøg i min bil.

Fruen har næse for fremmede "dufte"

Fake annonce - jeg skrev med "hende" og var pænt og høfligt afventende på hendes svar. Hun reagerede imidlertid ret hurtigt og foreslog at jeg kom med nogle tidspunkter hvor vi kunne mødes. Det fandt vi så ret hurtigt ud af at kunne gøre dagen efter, og hun ville så give mig besked hvor vi skulle mødes, og lovede at sende det senere aftenen forinden.

Så stoppede alt kommunikation, og siden har jeg intet hørt - har dog heller ikke tænkt mig at gøre mere ved det, men blot til advarsel for andre som heller ikke gider spilde tiden på drengestreger (eller hvad det nu måtte være).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lavet en aftale med hende fredag. Hun forslog selv at vi skulle skrive sammen torsdag aften for at bekræfte.....indtil nu har dialogen ikke været mistænkelig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Keiro skrev, for 21 timer siden:

Jeg har lavet en aftale med hende fredag. Hun forslog selv at vi skulle skrive sammen torsdag aften for at bekræfte.....indtil nu har dialogen ikke været mistænkelig...

Tror at du bliver skuffet - der kommer ingen aftale....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keiro skrev, den 10/1/2018 at 23:22:

Jeg har lavet en aftale med hende fredag. Hun forslog selv at vi skulle skrive sammen torsdag aften for at bekræfte.....indtil nu har dialogen ikke været mistænkelig...

Fik du en aftale i hus og mødte hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://www.guloggratis.dk/erotik/erotisk-kontakt/kvinde-soger-kvinde/annonce/38961697-laekkert-blowjob-tilbydes-af-flot-kvind

Der er kommet lidt mere tekst på annoncen..

Har ikke kunne komme i forbindelse med kvinden.

Kan så ikke komme i den 7 himmel, og må blive på denne dejlige jord, med mange skønne kvinder.

Sexeren

Redigeret af Sexeren
tilføjede lidt

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 18 timer siden:

Fik du en aftale i hus og mødte hende

Nej desværre, men det var mig der måtte aflyse. Det gjorde jeg allerede fredag formiddag. Lørdag skrev hun til mig og spurgte om jeg havde fundet en anden dag jeg gerne ville mødes med hende.........

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der og det var sgu en ret fræk oplevelse :P

Det er rigtig, at man skal have god tålmodighed med sms kommunikationen. Spurgte om jeg måtte skrive her på eroguide om oplevelsen og det var hun ret forbeholden overfor pga sit privatliv og anonymitet. Så jeg svarer desværre ikke på yderligere spørgsmål. Men det der står i hendes annonce er faktisk ret præcist. Så har jeg ikke sagt for meget. Jeg skal helt sikkert prøve hende igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thebackpacker

Må sige at annoncen er lokkende, men alligevel lidt turn off.

Må komme i munden (uden kondom) det er altså allerede der jeg bakker tilbage, samtidig med at prisen er billigere ved første møde end de andre, plejer det  ikke at være omvendt ?

Tror beløbet har en del at sige omkring om man kan uden eller med kondom = lig med sikkerheden kan diskuteres hvis der kommer penge på bordet !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hallo-hallo skrev, for 1 time siden:

Hold jer langt væk hun er en svindler tro mig har prøvet det 

Det er noget af en beskyldning!!!

Den må du uddybe noget mere..

Har du betalt for noget du ikke fik???

Mistet penge???

Du har ikke tidligere skrevet om denne kvinde..

Har du besøg hende???

Har du forladt mødet uden nogen sexuel,  kontakt.???

Så må du se at komme på banen..!!!

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja besøgte hende privat hun snakkede og snakkede gav hende 1300 men hun kunne ikke idag sagde hun da hun var nedtrykt sagde hun kunne beholde pengene syntes det var lidt synd for hende hun sagde så vi kunne lave en ny aftale ringede hende op et par dage senere og fik bare fuck dig dom svar hun er i dyb pengenød 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hallo-hallo skrev, 1 time siden:

Ja besøgte hende privat hun snakkede og snakkede gav hende 1300 men hun kunne ikke idag sagde hun da hun var nedtrykt sagde hun kunne beholde pengene syntes det var lidt synd for hende hun sagde så vi kunne lave en ny aftale ringede hende op et par dage senere og fik bare fuck dig dom svar hun er i dyb pengenød 

Ja så lærte du jo det!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hallo-hallo skrev, 1 time siden:

Ja besøgte hende privat hun snakkede og snakkede gav hende 1300 men hun kunne ikke idag sagde hun da hun var nedtrykt sagde hun kunne beholde pengene syntes det var lidt synd for hende hun sagde så vi kunne lave en ny aftale ringede hende op et par dage senere og fik bare fuck dig dom svar hun er i dyb pengenød 

Jeg må da tage hatten af for hende, at hun siger fra.. i stedet for at give dig en dårlig oplevelse..

Men at du selv vælger at hun kan beholde dine penge..... DET ER MEGA DUMT..

Er du ansat på socialkontor::???

Gu er det synd for hende, hvis hun har problemer, familie problemer og pengeproblemer.. men du kan ikke rede alle dem der har problemer..

Om du så får dine penge tilbage, eller valuta for pengene, senere.???

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Annoncen er ikke på G&G mere.

Men kan læses hvis der bruges linket øverst..

Sikke en smøre at komme igennem.

Så er lysten forsvundet.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...