buzzlightning 2 Skrevet 19. December, 2017 https://annoncelight.dk/showad/238967 så sker det. tager nok hen til hende imorgen. hun lød sød over telefon. Men er der nogen her der kender til hende? og ligner hun på billederne krops mæssigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 19. December, 2017 buzzlightning skrev, for 22 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/238967 så sker det. tager nok hen til hende imorgen. hun lød sød over telefon. Men er der nogen her der kender til hende? og ligner hun på billederne krops mæssigt? Billederne er i hvert fald fake men lad os høre når du har været der..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi61 183 Skrevet 19. December, 2017 Besøgte hende for længe siden. Da kaldte hun sig for Clarin, men det er ikke hende på billederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
buzzlightning 2 Skrevet 19. December, 2017 Hvordan vil du sige hun ser hun sådan høje vægt og kropsform? Da jeg skal besøge min anden gp nu her. og er kun 21, og 170cm og ville nødigt ende ud i hun var stor iforhold til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi61 183 Skrevet 19. December, 2017 Arrhh... Det er længe og mange gp'er siden så kan ikke huske meget, men mener ikke det er helt skævt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 19. December, 2017 messi61 skrev, for 24 minutter siden: Besøgte hende for længe siden. Da kaldte hun sig for Clarin, men det er ikke hende på billederne. Clarin? Er det hende her? Eller er det en anden Clarin? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
buzzlightning 2 Skrevet 19. December, 2017 Jeps okay. Vil lige have hende i tænkeren til imorgen. Og se hvis flere byder ind her med input, og det ville jo være skønt. hun er her kun til imorgen sagde hun til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 22. December, 2017 Hmmm og nu er hun så blevet blondine.... Virker sgu på mig en smule useriøst at man den ene dag bruger billeder af en mørkhåret pige for så at skifte dem til nogle af en lyshåret. Hvis det er hende jeg tror det er mener jeg nu også billederne var et stykke fra virkeligheden. Kan ikke helt huske hvordan hun ellers var, men måske hun ikke gjorde særligt indtryk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg