Hop til indhold
georgedengamle

Besøg hos storbrystet latino GP i Kbh.

Recommended Posts

Hejsa ....

En lidt forsinket anmeldelse fra en vildfaren Jyde på besøg i Kbh.

For en uges tid siden var jeg i arbejdsmedfør forbi København og havde en stop-over night inden jeg returnerede til Jylland.

Om aften besluttede jeg mig for at gøre brug af noget af Kbh's "kulturliv" i form af  et besøg hos GP'en Nicky.

Jeg besluttede mig for et besøg på 30 minutter, da jeg ikke var helt sikkert på hvad besøget ville bringe. Efter lidt SMS'er fik jeg en aftale på plads, og så startede jeg bilen og kørte til Østerbro ...

Lad det være sagt med det samme: Nicky anvender ikke egne billeder, men nogle billeder jeg ikke ved hvor stammer fra. Jeg burde være gået her, men ved synet af hende in real life overtalte hendes store bryster mig dog på stedet til at gennemføre besøget, da jeg er en stor tilhænger af naturlige store bryster og en dejlig kurvet kvindekrop. Jeg gætter på at Nicky In real life er mellem 35-40 år, omkring 160-165 cm. høj, er spansk eller colombiansk af nationalitet og har utrolig store og dejlige bryster samt kurvet kvindekrop

Nicky's engelsk er ikke godt, hvilket gør kommunikationen lidt svær, men hendes personlighed og nærvær under hele akten opvejede de sproglige udfordringer, så alt i alt var det en fin halv times fornøjelse jeg fik ud af mit step-over night i Kbh. Hendes franske kan jeg anbefale ligesom man bør prøves hendes cowboy og reverse cowboy ridetur, hvorfr man fint kan iagttage hendes store brysters dejlige bevægelser under agten.

Vi høres ved ...

The old Jyde

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Tak forberetningen - og velkommen til.

Du skriver at det ikke er hendes billeder - men er de nogenlunde retvisende hvad bryster og kropsform angår?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker :-)

Billederne er ok mht. hårfarve og bryststørrelse - tror faktisk hendes bryster er større i virkeligheden end på billederne, højden på billederne har jeg svært ved at vurdere.

Hun er som sagt en kvinde på en 35-40 år (gætter jeg på) og har klart kurvede kvindeformer, hvilket er attraktivt for mig, så leder du derfor efter en ung pige med en mere ren timeglas figur, så skal du nok ikke besøge hende.  Håber dette besvarer dit spørgsmål nogenlunde ...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... og minsandten om jeg ikke løb ind i "Nicky" igen hertil aften, dog ved et "lettere" tilfælde ("lettere", da jeg er normalt til Latino og Thai piger hvilket indskrænker søge mulighederne) ... denne gang blot under annoncen "Latino Ana" ... åbenbart meget populært at skift kunster navn i den branche :-)

Billederne er nye og stadig ikke hendes egne, men en fin oplevelse sammen med hende ala den sidste, primært vel nok fordi vi fungerer "kemisk" fint sammen, tror jeg. Hun fortalte (via Google Translate :-)), at hun ikke er meget for at bruge hendes egne billeder, da hun ikke vil genkendes.

Hendes nye sted er dog ikke så diskret placeret som tidligere, men i et industrikvarter i Rødovre med en al for lang tilgang.

 

Vi høres ved ...

The old Jyde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Hun har store og naturlig bryster i virkeligheden måske faktisk lidt større end på billederne - det er svært at vurdere, men er du til store bryster som jeg er, så bliver du ikke skuffet :-).

Jeg gætter som sagt på, at hun er mellem 35-40 år og har de tilhørende natulige kurver (mave, lår,  bagdel) for en kvinde i den alder.  Hun er mørkhåret og vel ca. 160 cm. høj. Går du/i med tanker om at besøge en ung 25 årig pige med store bryster og en ren timeglas figur, så går du forgæves. 

Jeg tænder personligt på hende, da jeg ikke er til små "anoreksi" lignede piger med hårdt pumpede silikone bryster - og at vi "kemisk" fungerer fint sammen er med til at gøre det hele til en god oplevelse for mig. 

mvh.

georgedengamle

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...