Hop til indhold
Don olsen 12

Amita - Silkeborgvej - Århus - Pinky

Recommended Posts

Jeg har i aften aflagt Pinky et besøg hos Amita i Århus. Hun er en rigtig lækker, smuk og sød pige. Hun er 30 år. Hun taler rigtig godt engelsk. Hun levere varen. Rigtig god massage og sublim sex. Hun er i Danmark til den 11. december 2018. Jeg må sige hun er er et besøg værd. Standard Århus pris - value for Money.

Redigeret af Don olsen 12

Del dette indlæg


Link til indlæg
Don olsen 12 skrev, den 19/12/2017 at 07:11:

Det er selvfølgelig den 11. januar 2018 der er sidste dag for hende i Danmark.

Jeps - de kanvære her i 3 mdr. på turisvisum, så hjem igen for at vende tilbage på et senere tidspunkt. Sådan fungerer systemet! Men de er sgu dejlige, de fleste thai'er! :-)  Jeg er ikke blevet skuffet endnu. Måske blot heldig, eller osse læser jeg mange anmeldelser her! :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv besøgt Pinky, samt en anden før hende på samme sted, begge oplevelser var super gode. Nogle der har været der siden sidste udskiftning som kan berette lidt :)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tene skrev, for 11 timer siden:

Er Apple der stadig? 

Mandag ,onsdag og fredag er hun på pinden.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der et par gange siden jeg skrev sidst og min seneste oplevelse dernede var så middelmådig jeg gik slemt skuffet derfra, når jeg nu var vandt til at få en glimrende massage og gå ud efter 55 min som et nyt menneske. Ved mit seneste besøg blev det kun til 40 min før jeg stod på gaden igen, inklusive skift af rum midt i akten, en spiller og bad, plus det åbenbart kostede 100 mere end det plejer. Da hun havde masseret min ryg og vendte mig om drejede det sig kun om at få mig til at komme så hurtigt så muligt.,også i bad med mig. fik ingen massage på arme, bryst eller ben. De plejer ellers at komme hele vejen rundt. så gik derfra med en flad fornemmelse for første gang. Dog heller ikk den samme massør, men en ny!

Tror jeg skal prøve et nyt sted næste gang.

Redigeret af klarpådet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan tilsluttes mig den sløje betjening på stedet. 

Havde sidste uge booket tid ved Appel, jeg skal vente 15 minutter før hun er færdig og hun fortæller mig at så har hun under 45 minutter til mig. Jeg har spurgt om fuld pakke og om vi ikke skal lave et nederlag i prisen. Det afviser hun blankt og jeg argumenterer for at kortere tid må koste mindre. Hun bliver enormt sur over dette og den ellers charmerende, frække og glade dame er pludselig IS kold og stemningen er helt død og akavet. Jeg vælger at sige vi stopper, ta'r mit tøj på, betaler for massagen og går. 

Så jeg vælger også et andet sted fremover. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Med-Lem skrev, for 5 timer siden:

Jeg kan tilsluttes mig den sløje betjening på stedet. 

Havde sidste uge booket tid ved Appel, jeg skal vente 15 minutter før hun er færdig og hun fortæller mig at så har hun under 45 minutter til mig. Jeg har spurgt om fuld pakke og om vi ikke skal lave et nederlag i prisen. Det afviser hun blankt og jeg argumenterer for at kortere tid må koste mindre. Hun bliver enormt sur over dette og den ellers charmerende, frække og glade dame er pludselig IS kold og stemningen er helt død og akavet. Jeg vælger at sige vi stopper, ta'r mit tøj på, betaler for massagen og går. 

Så jeg vælger også et andet sted fremover. 

sådan .... du skal ha stor ros for at du gik .... og for advarslen 

alt for mange ville betale fuld pris for lorte service ...og vil den næste få den samme tur !!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte stedet for et par måneder siden. 

Nicky hed hun så vidt jeg husker. Lille, med lidt ar på skuldrene. 

Sød, sød pige, men det hele var rutinepræget. Sådan er det vel når man er sammen med 5+ mænd pr dag. 

Men da jeg begyndte at lege kæreste med hende. Kigge hende i øjnene, komplimentere hendes hår, numse osv, og rørte blidt her og der, skete der en forandring. Det blev en dejlig stund, akkurat som jeg oplevede det i dag, her: 

 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/84668-ban-pai-århus/?tab=comments#comment-756609

 

Vi skal altså selv yde lidt. Det er ikke så anderledes end når du er kunde alle andre steder. Smiler du til sælgeren, og gemmer din aversion mod dem der sælger, får du så meget mere retur, end du investerer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 9 timer siden:

Jeg besøgte stedet for et par måneder siden. 

Nicky hed hun så vidt jeg husker. Lille, med lidt ar på skuldrene. 

Sød, sød pige, men det hele var rutinepræget. Sådan er det vel når man er sammen med 5+ mænd pr dag. 

Men da jeg begyndte at lege kæreste med hende. Kigge hende i øjnene, komplimentere hendes hår, numse osv, og rørte blidt her og der, skete der en forandring. Det blev en dejlig stund, akkurat som jeg oplevede det i dag, her: 

 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/84668-ban-pai-århus/?tab=comments#comment-756609

 

Vi skal altså selv yde lidt. Det er ikke så anderledes end når du er kunde alle andre steder. Smiler du til sælgeren, og gemmer din aversion mod dem der sælger, får du så meget mere retur, end du investerer. 

 

ja... men det var jo ikke det der var problemet her ... vel ?

hun vil give mindre ... men stadig ha fuld pris .... og så blev hun "dejlig thai sur" og derfra er der jo ingen vej tilbage ... det ved alle vidst som har haft med thaipiger at gøre...

det kan komme fra det ene øjeblik til det næste .... med meget lidt risiko tegn... faktisk bare at du ikke er helt enig eller som her spørger venligt til hvad der vel er rimeligt at prisen bliver sat ned for en lavere ydelse ....

så Med-Lem skal ha stor ros fra os alle for ikke at være en vat pik der bare betaler fuld pris ......  det eneste de piger respektere er pengene.... så hvis flere gjorde som ham så ville andre slet ikke ha det nødvendigt at skulle gøre det ....

fra min side har han min fuld respekt fra at gå fra det sted og skrive om det her !!!

 

åbentbart er der flere der på det sidste har haft samme dårlige service der ....

men tak for dit reklamespot for stedet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...