Hop til indhold
Guest White hunter

Arabisk GP, findes det ??

Recommended Posts

Guest White hunter

Har ledt med lys og lygte, men uden at finde en Arabisk GP, de må da være der ude et sted......?? Jeg er ikke på SD (måske en fejl) 

hører meget gerne fra nogen der ved noget, evt personlig meddelelse.

Wh 

Redigeret af White hunter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter

Seriøst...... Det må prøves, har godt nok lidt besvær med den søgefunktion, men tak for det :-) 

wh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter
Alkoholikeren skrev, for 9 minutter siden:

Tjek via søgefunktionen her på siden. 

Kan finde en på Sjælland, men det er lidt uden for mit normale jagtområde......

Wh 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Hende som søger i Aarhus som kalder sig Araber tøs er ikke Araber men tyrker, hvorfor hun kalder sig Araber ved jeg ikke. Go’ dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randersand

En sød arabisk/mellemøstlig pige ville jeg også gerne møde. Jeg har et nostalgisk minde om en tyrkisk pige, og det var noget ganske særligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

en araber er en fællesbetegnelse for dem der kommer fra Mellemøsten ligesom man er europæer hvis man er fra Europa. asiat fra asien afrikaner fra Afrika osv. osv.

så er der de forskellige landets nationaliteter. så en tyrker er en araber da Tyrkiet er en del af Mellemøsten en lille del i Europa så man faktisk både sige en arabisk tyrker og en europæisk tyrker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 2 timer siden:

en araber er en fællesbetegnelse for dem der kommer fra Mellemøsten ligesom man er europæer hvis man er fra Europa. asiat fra asien afrikaner fra Afrika osv. osv.

så er der de forskellige landets nationaliteter. så en tyrker er en araber da Tyrkiet er en del af Mellemøsten en lille del i Europa så man faktisk både sige en arabisk tyrker og en europæisk tyrker. 

Det er ikke rigtigt hvad du siger :) 

Men man kan jo altid gå på internettet og læse mere om det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...