Hop til indhold

Arabisk GP, findes det ??

Featured Replies

Skrevet

Har ledt med lys og lygte, men uden at finde en Arabisk GP, de må da være der ude et sted......?? Jeg er ikke på SD (måske en fejl) 

hører meget gerne fra nogen der ved noget, evt personlig meddelelse.

Wh 

Redigeret af White hunter

Skrevet

Tjek via søgefunktionen her på siden. 

Skrevet

Seriøst...... Det må prøves, har godt nok lidt besvær med den søgefunktion, men tak for det :-) 

wh

Skrevet
Alkoholikeren skrev, for 9 minutter siden:

Tjek via søgefunktionen her på siden. 

Kan finde en på Sjælland, men det er lidt uden for mit normale jagtområde......

Wh 

Skrevet

Hende som søger i Aarhus som kalder sig Araber tøs er ikke Araber men tyrker, hvorfor hun kalder sig Araber ved jeg ikke. Go’ dag

Skrevet

En sød arabisk/mellemøstlig pige ville jeg også gerne møde. Jeg har et nostalgisk minde om en tyrkisk pige, og det var noget ganske særligt

Skrevet

en araber er en fællesbetegnelse for dem der kommer fra Mellemøsten ligesom man er europæer hvis man er fra Europa. asiat fra asien afrikaner fra Afrika osv. osv.

så er der de forskellige landets nationaliteter. så en tyrker er en araber da Tyrkiet er en del af Mellemøsten en lille del i Europa så man faktisk både sige en arabisk tyrker og en europæisk tyrker. 

Skrevet
Romantikeren skrev, for 2 timer siden:

en araber er en fællesbetegnelse for dem der kommer fra Mellemøsten ligesom man er europæer hvis man er fra Europa. asiat fra asien afrikaner fra Afrika osv. osv.

så er der de forskellige landets nationaliteter. så en tyrker er en araber da Tyrkiet er en del af Mellemøsten en lille del i Europa så man faktisk både sige en arabisk tyrker og en europæisk tyrker. 

Det er ikke rigtigt hvad du siger :) 

Men man kan jo altid gå på internettet og læse mere om det :) 

Skrevet

En tyrker tager det som noget af en fornærmelse, at blive kaldt araber

Skrevet

Kender 2 men må ikke  give deres kontaktoplysninger sorry

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.