Hop til indhold
Guest Wanker

Laura - christianshavn

Recommended Posts

Hej

Jeg besøgte Laura i går.

Det er hende på billederne, og alderen passer meget godt. Brysterne er hjulpet på vej.

Hun er berøringsvenlig, og hun yder en dejlig service og er behagelig at snakke med.

Som du kan se på billederne har hun en lækker krop, som føles vidunderlig når hun varmer en op.

Selve stedet ligger på Christianshavn, og du får den rigtige adresse når du ringer op.

Stedet ligger ved siden af en restaurant, ved en stor sort dør, så når du ringer op og siger du er ved døren åbner hun og lejligheden ligger på første sal.

Du bliver tilbudt et brusebad før akten, som foregår i et lækkert stort værelse.

Hun sagde, at hun blev her til efter nytår.

Hun kan virkelig anbefales, og jeg er fristet til at besøge hende igen før jul.

God fornøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Wanker

Hej Venuslover. 

Super med feedback. 

Startede hun med strip eller andet pirrende. Lyder godt at hun varmede op. Altså har forstand på at tænde først, og ikke bare sutteflaske op fra slap.

Hvad med kys. Er det inkluderet eller noget man skal betale ekstra for. Hun ser bare så cool ud, på den sexede måde. Hun ligner en der er super god til at forføre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gokke72

Tak for anmeldelsen. Lyder som et helt ok sted hun har.

Til Venuslover......et ( for mig ) meget vigtigt spørgsmål...tilbyder hun superfransk ?? Ja jeg kunne bare ringe, men nu spørger jeg altså først her. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Wanker og gokke72.

Desværre ved jeg ikke om Laura tilbyder kys eller superfransk, da jeg ikke spurgte efter disse ydelser.

Jeg kan kun sige at jeg var fuldt tilfreds med den time, jeg havde med Laura, så jeg håber, at jeg har tid til endnu 1 time inden jul.

Håber I er tilfredse med svaret. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...