Hop til indhold
Guest White hunter

Randers, bedste massage

Recommended Posts

Guest White hunter

Jeg vil lige anmelde et fantastisk sted (igen) Pranthip thaimassage på Vesterbro torv i Randers.

Skal sige med det samme at jeg besøger dette sted for at få massage (læs, uden ekstra !!)  Og det er de virkeligt gode til, om der kan fåes mere skal jeg ikke gøre mig klog på, ligner meget at det er ren massage sted, men min erfaring med thai steder er, at det altid kommer an på situation og kemi. 

Stedet: et rum som er traditionelt indrettet med 2 senge, med forhæng imellem, jeg hader massage brikse, så jeg sætter pris på senge, og et rum med en seng som er lidt større. Der er varmetæpper i sengene, hvilket er super dejligt på denne årstid. Pænt og rent sted, man tager skoene af når man kommer ind af døren. Der er toilet, men ikke bad.

Personalet: Mutter, som jeg har forstået er en af pionererne inden for thai massage i Randers, måske den første i byen, er en dame ml 40 og 50 år, hun taler godt dansk og har et fantastisk humør, en super dejlig dame. Hendes hjælper er noget yngre og lidt en snack..... Hun taler lidt minde dansk, men nok til at man kan forstå hinanden. Det er umuligt at sige hvem der er bedst, de giver begge fantastisk massage, så jeg skifter lidt imellem dem, eller vælger dem begge på en gang.

Ydelse: som sagt kun massage til mig, men tilgengæld den bedste massage jeg har fået i Randers. 300 kr for en time, og på dette sted er en time 60 min, hvilket næsten ikke findes andre steder. Vælger man to piger i en time er det 400 kr, hvilket i min optik er forrygende billigt. 

Jeg har siden min første anmeldelse opnået stamkundestatus, hvilket giver lidt fordele....... ;-) Men det skal understreges at alle mine besøg har været 100 % godkendt. 

Hvis i vil drage lidt fordel af min stamkundestatus, så bare sig at i har fået stedet anbefalet af jeres gode ven Michael (mit "kunstnernavn") 

Kan godt se at mit skriv ligner lidt en reklame, men får ikke % fra stedet ;-)det er tænkt som en anbefaling til alle jer der sætter pris på en virkelig god massage, givet af et par sjove og dejlige tøser.

i er velkomne til at skrive PM hvis i har spørgsmål...... Og hører da også gerne fra jer når/ hvis i har vært på besøg.

Wh 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randersand

Det er da rart at der findes steder, der ikke kun er skumle rum med en tynd madras på gulvet. De steder der udelukkende yder massage er nok i fåtal

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået massage af ejer hvor de foregik på en madras på gulvet. Jeg har også fået massage hvor hendes mand og barn sad i forlokalet og så tegnefilm. Pigen var vel omkring 3-4 år og meget højt rystende. Bortset fra det så giver hun en ok massage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter
Bamsefyr skrev, 1 time siden:

Jeg har fået massage af ejer hvor de foregik på en madras på gulvet. Jeg har også fået massage hvor hendes mand og barn sad i forlokalet og så tegnefilm. Pigen var vel omkring 3-4 år og meget højt rystende. Bortset fra det så giver hun en ok massage. 

Hej Bamsefyr

det må være meget længe siden..... Har set hendes datter (måske har hun flere ??) hun var vel 13-14 år...

har aldrig oplevet forstyrrelser på stedet i de 1-2 år jeg er kommet der. 

Men det er klart at det ikke er ok hvis noget sådan sker, så kan man jo ikke slappe ordentligt af. 

Wh 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Tilbyder de  også  massage til  kvinder?

Jeg  kunne  godt  trænge til en tur 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter
Nemtøs skrev, for 22 minutter siden:

Tilbyder de  også  massage til  kvinder?

Jeg  kunne  godt  trænge til en tur 

Hej Nemtøs

De tilbyder i den grad massage til kvinder, har flere gange mødt kvinder (danske) på vej ind eller ud når jeg har vært der, så bare kom afsted...... 

Du vil helt sikkert få en god oplevelse ;-) 

Wh 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 timer siden:

Tilbyder de  også  massage til  kvinder?

Jeg  kunne  godt  trænge til en tur 

Ellers er der også River Kwai på Vestergade, 2 min. derfra. Også 'grønt' sted, mandlig indehaver og fremragende massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nemtøs skrev, for 9 timer siden:

Tilbyder de  også  massage til  kvinder?

Jeg  kunne  godt  trænge til en tur 

Q45massør er et godt valg nemtøs <3

hun har adresse i Randers

Del dette indlæg


Link til indlæg
White hunter skrev, for 19 timer siden:

Hej Bamsefyr

det må være meget længe siden..... Har set hendes datter (måske har hun flere ??) hun var vel 13-14 år...

har aldrig oplevet forstyrrelser på stedet i de 1-2 år jeg er kommet der. 

Men det er klart at det ikke er ok hvis noget sådan sker, så kan man jo ikke slappe ordentligt af. 

Wh 

Som tiden dog går. :)  Ja det er nok snart 10 år siden jeg fik massage der første gang. Jeg har forøvrigt været der siden hvor der ikke var andre i lokalet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 20 timer siden:

Tilbyder de  også  massage til  kvinder?

Jeg  kunne  godt  trænge til en tur 

Jeg kan godt massere....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, den 19/12/2017 at 07:13:

Ellers er der også River Kwai på Vestergade, 2 min. derfra. Også 'grønt' sted, mandlig indehaver og fremragende massage.

Hedder det sted ikke Wadee? Der er åbenbart noget, jeg har overset!?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, for 3 timer siden:

Hedder det sted ikke Wadee? Der er åbenbart noget, jeg har overset!?

 

Hvis vi starter fra Vestervold, er der først Buaket (hun er bedst til at hive penge ud af folk og prale af alle de sportsstjerner hun hjælper), nabo til River Kwai som jeg omtaler, så et værtshus, så Jiramon (også udmærket massage, de 3 gange jeg har været der), SÅ først Wadee (meget blandede erfaringer herfra) , dernæst Bangawaan (tror jeg det hedder, et par gange middelmådig massage). Så er der et par stykker om hjørnet og ligeledes på den anden side af Vestervold. Det er det rene mini-Bangkok, dét kvarter :-o

Redigeret af Curiosity

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, for 9 timer siden:

Hvis vi starter fra Vestervold, er der først Buaket (hun er bedst til at hive penge ud af folk og prale af alle de sportsstjerner hun hjælper), nabo til River Kwai som jeg omtaler, så et værtshus, så Jiramon (også udmærket massage, de 3 gange jeg har været der), SÅ først Wadee (meget blandede erfaringer herfra) , dernæst Bangawaan (tror jeg det hedder, et par gange middelmådig massage). Så er der et par stykker om hjørnet og ligeledes på den anden side af Vestervold. Det er det rene mini-Bangkok, dét kvarter :-o

Du er vist ikke inde i geografien i Randers. Vestergade starter ve Kirkepladsen, som ved vores domkirke! Wadee er den allerførste thaiklinik i Vestergade. Get the picture - ellers kig på Krak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, for 33 minutter siden:

Du er vist ikke inde i geografien i Randers. Vestergade starter ve Kirkepladsen, som ved vores domkirke! Wadee er den allerførste thaiklinik i Vestergade. Get the picture - ellers kig på Krak.

Okay Steppulv, vi starter ved kirken i stedet. Så kan du vende min remse på hovedet. Inden du kommer til Wadee, ligger Baangann (som har adresse på St. Voldgade, men ligger med facade ud mod Kirkegade/Vestergade) ned af trappen. Jeg behøver ikke Krak til at tegne billedet - jeg kommer forbi flere gange om ugen. Og det ændrer ikke på at River Kwai ligger endnu et nøk (med Jiramon imellem), nede mod Vestervold, og har gjort det længe inden der var noget som hed Wadee i Vestergade. 

P.S. Sct. Mortens Kirke er stor og flot, men dog ikke en domkirke. Det må vi til Viborg eller Aarhus, for at finde :)

P.P.S Jeg ser måske nu hvad du hyler for, Steppeulv ?: Jeg skrev at River Kwai ligger i Vestergade, to minutter derfra (Pranthips) og IKKE at den ligger Vestergade 2. Linieskiftet kan få det til at se ud som det sidste :D

Redigeret af Curiosity
Tilføjelse af P.P.S.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, for 10 timer siden:

Okay Steppulv, vi starter ved kirken i stedet. Så kan du vende min remse på hovedet. Inden du kommer til Wadee, ligger Baangann (som har adresse på St. Voldgade, men ligger med facade ud mod Kirkegade/Vestergade) ned af trappen. Jeg behøver ikke Krak til at tegne billedet - jeg kommer forbi flere gange om ugen. Og det ændrer ikke på at River Kwai ligger endnu et nøk (med Jiramon imellem), nede mod Vestervold, og har gjort det længe inden der var noget som hed Wadee i Vestergade. 

P.S. Sct. Mortens Kirke er stor og flot, men dog ikke en domkirke. Det må vi til Viborg eller Aarhus, for at finde :)

P.P.S Jeg ser måske nu hvad du hyler for, Steppeulv ?: Jeg skrev at River Kwai ligger i Vestergade, to minutter derfra (Pranthips) og IKKE at den ligger Vestergade 2. Linieskiftet kan få det til at se ud som det sidste :D

Okay, okay. Du har fanget det. Og en del af de thai steder, du nævner yder ikke fp, men det ved du så nok osse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, for 10 minutter siden:

Okay, okay. Du har fanget det. Og en del af de thai steder, du nævner yder ikke fp, men det ved du så nok osse?

Øh ja.... og som den opmærksomme læser vil bemærke, er tråden startet om Pranthips udmærkede GRØNNE massage, mens min første replik var til @nemtøs , som spurgte til om/hvor man kunne få thaimassage - som kvinde. FP er overhovedet ikke et issue i denne tråd, som nu er totalt afsporet af geografisk flueknepperi og 'goddag mand - økseskaft'

Beklager og godt nytår herfra :wacko:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror da at ALLE butikker der annoncerer åbenlyst med thaimassage, og tilbyder thaimassage til kvinder. Jeg ved så ikke om de tilbyder nogen form for "ekstra" men det kan Nemtøs da endelig ud af ;) hun kan da prøve hos Kat eller på Viborgvej. Der må hun kunne spørge direkte, uden nogen bliver fornærmet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter
Curiosity skrev, den 26. december 2017 at 11:55:

Øh ja.... og som den opmærksomme læser vil bemærke, er tråden startet om Pranthips udmærkede GRØNNE massage, mens min første replik var til @nemtøs , som spurgte til om/hvor man kunne få thaimassage - som kvinde. FP er overhovedet ikke et issue i denne tråd, som nu er totalt afsporet af geografisk flueknepperi og 'goddag mand - økseskaft'

Beklager og godt nytår herfra :wacko:<3

Som trådstarter vil jeg give Curiosity ret i at tråden er blevet lidt afsporet, men alligevel spændende at følge med i, altså måske ikke lige det med geografien..... 

Måske emnet "thaimassage til kvinder,med happy ending" fortjener sin egen tråd.....?? Det kunne godt være spændende at se om der er flere der er nysgerrige på dette eller om det kun er Nemtøs. Man får jo nogle gode billede på den indre skærm, når man tænker på dette ;-) 

Wh 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter skrev, den 28/12/2017 at 09:08:

Som trådstarter vil jeg give Curiosity ret i at tråden er blevet lidt afsporet, men alligevel spændende at følge med i, altså måske ikke lige det med geografien..... 

Måske emnet "thaimassage til kvinder,med happy ending" fortjener sin egen tråd.....?? Det kunne godt være spændende at se om der er flere der er nysgerrige på dette eller om det kun er Nemtøs. Man får jo nogle gode billede på den indre skærm, når man tænker på dette ;-) 

Wh 

Meget godt spørgsmål faktisk....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, den 19.12.2017 at 07:13:

Ellers er der også River Kwai på Vestergade, 2 min. derfra. Også 'grønt' sted, mandlig indehaver og fremragende massage.

Det er det ikke mere :-/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...