Hop til indhold
Guest flinkmand

Super oplevelse hos Gisela i Aarhus

Recommended Posts

Guest flinkmand

https://annoncelight.dk/showad/240679

Besøgte i dag denne meget smukke mexikanske pige i Aarhus C. Hun er tidligere blevet meget rosende omtalt da hun var i Odense, og det var så min anledning til at efterprøve dette, og jeg må tilstå at jeg var en yderst tilfreds mand der forlod hende efter 45 min. med superfransk.

Hun er meget smuk - flot latinokrop - med ægte flotte faste bryster og det er 100% hende som er vist på billederne hvilket hendes tatoveringer på mave og ryg kan bekræfte. Ser måske lidt større ud på fotos, end hun er i virkeligheden. Fik fantastisk superfransk og efterfølgende toplækker sex - hun er meget stram, og virker til at nyde sit job fuldtud.

Hun tilbyder i øvrigt hele pakken. Fortalte at hun blev små 3 uger endnu i Aarhus - så bare se at booke en tid - det vil I ikke fortryde. Ligger meget centralt i Aarhus C i en fin fin lejlighed med gode badeforhold. Det eneste lille minus var at sengen var meget blød, men det kan pigen jo nødvendigvis ikke klandres for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
flinkmand skrev, for 8 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/240679

Besøgte i dag denne meget smukke mexikanske pige i Aarhus C. Hun er tidligere blevet meget rosende omtalt da hun var i Odense, og det var så min anledning til at efterprøve dette, og jeg må tilstå at jeg var en yderst tilfreds mand der forlod hende efter 45 min. med superfransk.

Hun er meget smuk - flot latinokrop - med ægte flotte faste bryster og det er 100% hende som er vist på billederne hvilket hendes tatoveringer på mave og ryg kan bekræfte. Ser måske lidt større ud på fotos, end hun er i virkeligheden. Fik fantastisk superfransk og efterfølgende toplækker sex - hun er meget stram, og virker til at nyde sit job fuldtud.

Hun tilbyder i øvrigt hele pakken. Fortalte at hun blev små 3 uger endnu i Aarhus - så bare se at booke en tid - det vil I ikke fortryde. Ligger meget centralt i Aarhus C i en fin fin lejlighed med gode badeforhold. Det eneste lille minus var at sengen var meget blød, men det kan pigen jo nødvendigvis ikke klandres for.

Tak for anmeldelsen og tippet , men er de bryster virkelig ægte ? Synes de ser lidt silicone-agtige ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Aros skrev, Lige nu:

Tak for anmeldelsen og tippet , men er de bryster virkelig ægte ? Synes de ser lidt silicone-agtige ud.

Jeg garanterer for at de er ægte.... superduper - har nok slikket og æltet dem i 45 min, og garanterer for ægtheden - 110% (bare kom afsted - du vil ikke fortryde det:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
flinkmand skrev, for 1 minut siden:

Jeg garanterer for at de er ægte.... superduper - har nok slikket og æltet dem i 45 min, og garanterer for ægtheden - 110% (bare kom afsted - du vil ikke fortryde det:)

Tak. Hun er skrevet på listen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Bimmerboy skrev, for 1 minut siden:

Hvad er hendes priser?

Jeg gav 1300 for 45 min med superfransk. Havde i øvrigt også et tilbud fra hende på 2000 for 60 min med anal og superfransk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter
Aros skrev, for 4 timer siden:

Tak for anmeldelsen og tippet , men er de bryster virkelig ægte ? Synes de ser lidt silicone-agtige ud.

Foto 2 siger klart silikone..... 

WH 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Petro skrev, for 10 timer siden:

Super anmeldes. Er det hende selv som tager tlf mv.

Jeg skrev en sms og fik hurtigt svar tilbage. Hun holder til i en typisk airbnb-lejlighed og der er ikke nogen telefondamer....Hun talte dog lidt spansk med en eller anden person for at sikre sig at brusebadet ikke var optaget. Du kan roligt tage afsted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
White hunter skrev, for 11 timer siden:

Foto 2 siger klart silikone..... 

WH 

Jeg garanterer dig for at de er ægte. Superduper lækre - giver dig ret i at man skulle tro der har været brug for hjælp, men det er ikke tilfældet.;;;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkmand skrev, den 19/12/2017 at 08:27:

Jeg skrev en sms og fik hurtigt svar tilbage. Hun holder til i en typisk airbnb-lejlighed og der er ikke nogen telefondamer....Hun talte dog lidt spansk med en eller anden person for at sikre sig at brusebadet ikke var optaget. Du kan roligt tage afsted.

Ja, hun er der med en veninde. Ved ikke lige hvem, men det fortalte hun i dag. Forhandler stadig om nytårsaften omkr. tid og pris. Hun har i øvrigt jacuzzi. Lækkert! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, den 24/12/2017 at 12:49:

Ja, hun er der med en veninde. Ved ikke lige hvem, men det fortalte hun i dag. Forhandler stadig om nytårsaften omkr. tid og pris. Hun har i øvrigt jacuzzi. Lækkert! ;-) 

Nå, mit sædvanlige held. Hun har meldt afbud. Meeen der jo andre skorsten, der ryger i det øsjyske, har jeg set. Såøh. Op på hesten igen, gamle dreng. Om alt går vel bliver det i Odense!? Nej, det er ikke i det østjyske, til pedanterne, men een jeg har haft et godt kig på i årevis, hvor det bare ikke har matchet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
flinkmand skrev, den 18/12/2017 at 15:41:

https://annoncelight.dk/showad/240679

Besøgte i dag denne meget smukke mexikanske pige i Aarhus C. Hun er tidligere blevet meget rosende omtalt da hun var i Odense, og det var så min anledning til at efterprøve dette, og jeg må tilstå at jeg var en yderst tilfreds mand der forlod hende efter 45 min. med superfransk.

Hun er meget smuk - flot latinokrop - med ægte flotte faste bryster og det er 100% hende som er vist på billederne hvilket hendes tatoveringer på mave og ryg kan bekræfte. Ser måske lidt større ud på fotos, end hun er i virkeligheden. Fik fantastisk superfransk og efterfølgende toplækker sex - hun er meget stram, og virker til at nyde sit job fuldtud.

Hun tilbyder i øvrigt hele pakken. Fortalte at hun blev små 3 uger endnu i Aarhus - så bare se at booke en tid - det vil I ikke fortryde. Ligger meget centralt i Aarhus C i en fin fin lejlighed med gode badeforhold. Det eneste lille minus var at sengen var meget blød, men det kan pigen jo nødvendigvis ikke klandres for.

Jeg har en høne at plukke med dig @flinkmand

Hvad ligner det at skrive sådan noget der ? Jeg spørger bare :x

.

.

.

.

Du var jo årsag til at jeg måtte forbi første gang og som om det ikke var nok, måtte jeg have gentagelse i dag. Husk det er en dyr tid forvejen i disse dage. :D

Spøg til side. Tak for tippet flinkmand. Hun er godt nok en dejlig pige, og hun er faktisk flottere end på billederne - synes jeg. Jeg havde op i mit hoved forventet en pige med en noget bred røv bedømt på billede 1 bl.a. og en lidt "robust" pige, og derudover havde jeg forventet en pige der er lidt lysere i huden (billeder - https://annoncelight.dk/showad/240679 ).  Jeg blev overrasket over, at hun i forhold til hvad jeg havde forventet havde en noget flottere og har en en mere slank krop faktisk end jeg havde forestillet mig i mit hoved, og at hun også var lidt flot lyse-chokoladebrun og ikke helt så lys i huden som på billederne (billede 3 er nok det billede der bedst angiver hendes hudfarve). Jeg synes faktisk hendes krop og bryster er rigtig flot i virkeligheden, meget flot endda. Hun virker absolut til at nyde det, giver rigtig god GFE, super-sex, er sød og nem at snakke med omend hun ikke snakker videre godt engelsk, men det gik. Der er rigtig god tid hos hende, det virker til at hun foretrækker faktisk de lidt lange GFE-forspil, det lagde hun i hvert fald op til.

Hun holder til i en privat lejlighed, som ligger ml. latinerkvarteret og øgadekvarteret, og til de knap så stedkendte så er det et par stenkast fra Magasin i Århus.

 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Aros skrev, 1 time siden:

Jeg har en høne at plukke med dig @flinkmand

Hvad ligner det at skrive sådan noget der ? Jeg spørger bare :x

.

.

.

.

Du var jo årsag til at jeg måtte forbi første gang og som om det ikke var nok, måtte jeg have gentagelse i dag. Husk det er en dyr tid forvejen i disse dage. :D

Spøg til side. Tak for tippet flinkmand. Hun er godt nok en dejlig pige, og hun er faktisk flottere end på billederne - synes jeg. Jeg havde op i mit hoved forventet en pige med en noget bred røv bedømt på billede 1 bl.a. og en lidt "robust" pige, og derudover havde jeg forventet en pige der er lidt lysere i huden (billeder - https://annoncelight.dk/showad/240679 ).  Jeg blev overrasket over, at hun i forhold til hvad jeg havde forventet havde en noget flottere og har en en mere slank krop faktisk end jeg havde forestillet mig i mit hoved, og at hun også var lidt flot lyse-chokoladebrun og ikke helt så lys i huden som på billederne (billede 3 er nok det billede der bedst angiver hendes hudfarve). Jeg synes faktisk hendes krop og bryster er rigtig flot i virkeligheden, meget flot endda. Hun virker absolut til at nyde det, giver rigtig god GFE, super-sex, er sød og nem at snakke med omend hun ikke snakker videre godt engelsk, men det gik. Der er rigtig god tid hos hende, det virker til at hun foretrækker faktisk de lidt lange GFE-forspil, det lagde hun i hvert fald op til.

Hun holder til i en privat lejlighed, som ligger ml. latinerkvarteret og øgadekvarteret, og til de knap så stedkendte så er det et par stenkast fra Magasin i Århus.

 

Hej Aros

Det glæder mig at høre at du også har haft en god oplevelse med denne skønne pige. Det er godt for økonomien at hun snart forlader byen, men jeg har dog lige planlagt et lille nytårsknald med hende, før hun rejser væk - det skal foregå i morgen.

Glæder mig .....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
flinkmand skrev, 1 time siden:

Hej Aros

Det glæder mig at høre at du også har haft en god oplevelse med denne skønne pige. Det er godt for økonomien at hun snart forlader byen, men jeg har dog lige planlagt et lille nytårsknald med hende, før hun rejser væk - det skal foregå i morgen.

Glæder mig .....

 

God fornøjelse og godt nytår, som du så allerede vil starte på at "skyde ind" i morgen. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand

Nåede lige at give mig selv det hidtil bedste nytårsknald - havde nemlig bestilt 1 time med hele pakken - og sikken fest....

Hun er simpelthen så sød og ligetil at man får lyst til at tilbringe flere timer i hendes selskab. Som det tidligere har været omtalt, er hun desværre begrænset i det engelske sprog, men hun giver selv udtryk for at hun er blevet meget bedre til det. Til gengæld er hun super til fransk!!!!! - og græsk mestrer hun også rigtig fint. Hun har en fantastisk flot krop og er meget aktiv i hele forløbet.

Tror ikke hun havde særlig meget at lave i dag, for jeg var hos hende i næsten 90 min, og hun havde overhovedet ikke travlt med at få mig ud af døren. Hun rejser til Odense i starten af det nye år, og i min optik er hun en ægte perle. Pyh-ha hun er stærkt vanedannende, og godt for min økonomi at hun snart er væk fra landet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkmand skrev, for 1 time siden:

Nåede lige at give mig selv det hidtil bedste nytårsknald - havde nemlig bestilt 1 time med hele pakken - og sikken fest....

Hun er simpelthen så sød og ligetil at man får lyst til at tilbringe flere timer i hendes selskab. Som det tidligere har været omtalt, er hun desværre begrænset i det engelske sprog, men hun giver selv udtryk for at hun er blevet meget bedre til det. Til gengæld er hun super til fransk!!!!! - og græsk mestrer hun også rigtig fint. Hun har en fantastisk flot krop og er meget aktiv i hele forløbet.

Tror ikke hun havde særlig meget at lave i dag, for jeg var hos hende i næsten 90 min, og hun havde overhovedet ikke travlt med at få mig ud af døren. Hun rejser til Odense i starten af det nye år, og i min optik er hun en ægte perle. Pyh-ha hun er stærkt vanedannende, og godt for min økonomi at hun snart er væk fra landet.

Prøvede at kontakte hende det meste af dagen uden held.

Hendes Annonce blev først opdateret kl 17 Idag på annonceligth og der var jeg færdig med at handle.

hvad gav du for en time incl alt evt PB 

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
8000 skrev, for 10 timer siden:

Prøvede at kontakte hende det meste af dagen uden held.

Hendes Annonce blev først opdateret kl 17 Idag på annonceligth og der var jeg færdig med at handle.

hvad gav du for en time incl alt evt PB 

Venligst 8000

1800 kr. for hele turen - god fornøjelse og godt nytårsknald....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg skal en smut til byen imorgen, og jeg overvejer kraftigt et besøg. Hun lyder igennem jeres anbefalinger til at være en top klasse pige.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er for vild af alle de hidtil nævnte årsager og også fordi hun gav mig jordbær og gav mig besked om at jeg havde glemt min rygsæk hos hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på besøg hos Gisela, og kan kun bekræfte andres anmeldelser.

Hun er smuk, sød og meget glad for at kysse. Jeg nød min time i hendes selskab.

Hendes engelsk er ikke så godt, men det tilgiver man hende let.

Er vist i Århus til d. 14. Så skynd jer at besøge hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi hende igen for et par dage siden.

Samme dejlige oplevelse som sidst - nu krydret med jordbær, chokolade og vin, så der bliver kælet om en hos hende.

Det var egentlig meningen at hun skulle have været videre til Odense på nuværende tidspunkt, men hun har ikke kunnet finde et passende sted at holde til, så afgangen dertil er blevet lidt udskudt.

Dog lød det til at hun holder fast i at skulle forlade landet om et par uger - dog forventer hun at komme tilbage i løbet af foråret.

 

/Tutankhamon

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...