Hop til indhold

Recommended Posts

Guest flinkmand

Jeg har læst anmeldelser af Vera da hun var i Odense, og de var ganske fine, så derfor forsøgte jeg at få en aftale med hende hele mandagen, men hun svarer hverken på SMS eller telefonopkald, så hun er droppet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Peterdenstore

Jeg har besøgt Sofie, godt nok dengang hun var i sønderborg, nu er hun desværre for mit vedkomende "kommet" for tæt på hvor jeg bor.

Jeg var yderst tilfreds med mit besøg, meget sød og fræk pige med lidt tusser og pircinger i bryst og klit (umm). Krops messigt er hun lige min type, og er ærgelig over at hun er så tæt på hvor jeg bor  

Stedet: 0/10 har ikke besøgt hende i kolding

Pigen: 10/10 ⬆️

Det sjove: 8/10

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rshumi
flinkmand skrev, den 18/12/2017 at 15:15:

Jeg har læst anmeldelser af Vera da hun var i Odense, og de var ganske fine, så derfor forsøgte jeg at få en aftale med hende hele mandagen, men hun svarer hverken på SMS eller telefonopkald, så hun er droppet.

Det var fordi hun tog tilbage til Tjekkiet 1. December og er p.t i Kolding frem til 11. Januar. Hun er ganske sød, smuk og flot krop. 

Hun svarer normalt indenfor kort tid via sms, hvis hun ikke har kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mortenh skrev, den 12/18/2017 at 15:50:

Hej Peterdenstore

Jeg har besøgt Sofie, godt nok dengang hun var i sønderborg, nu er hun desværre for mit vedkomende "kommet" for tæt på hvor jeg bor.

Jeg var yderst tilfreds med mit besøg, meget sød og fræk pige med lidt tusser og pircinger i bryst og klit (umm). Krops messigt er hun lige min type, og er ærgelig over at hun er så tæt på hvor jeg bor  

Stedet: 0/10 har ikke besøgt hende i kolding

Pigen: 10/10 ⬆️

Det sjove: 8/10

Det lyder meget spændende. Hvordan er hendes ansigt/øjne? Det er ret vigtigt for mig, når det gælder blowjobs : )
Kort eller langt hår?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders_k skrev, den 4/1/2018 at 22:50:

Det lyder meget spændende. Hvordan er hendes ansigt/øjne? Det er ret vigtigt for mig, når det gælder blowjobs : )
Kort eller langt hår?

Sorry sent svar. Dengang var hun langhåret, og syntes hun har kønt ansigt og pæne øjne. Er ikke så vil med piger der har alt for mange tusser, men syntes hun har lige til pas, også mega frækt med pircing i begge bryster og klit mener jeg :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...