Hop til indhold
Sexkunden

Frækt besøg i Hua Hin, Thailand

Recommended Posts

Jeg har opholdt mig i Hua Hin i Thailand en del igennem de seneste år, denne beretning er dog fra min allerførste rejse til Hua Hin for omkring 3 år siden.

Jeg havde været på almindelig badeferie i Hua Hin i små tre uger, og havde da nogle gange gået igennem deres "red light district", som godtnok ikke er så stort, men det er der da. I nogle dage havde jeg gået og overvejet om jeg skulle finde en pige og tage med mig hjem på hotellet en aften.

Den sidste aften jeg skulle være i byen, gik jeg som så mange aftener igennem "red light district", for at se om der var noget der fristede mig. Efter at have fået 3-4 tilbud om noget sjov, på min tur igennem gaden, men havde afslået dem, da de ikke lige faldt i min smag. Havde jeg egentlig besluttet mig for bare at smutte tilbage til hotellet og snuppe en øl, inden jeg gik i seng.

Lige da jeg passere en af de sidste barer i "red light district", kommer en pige og tager mig under armen og spørger om jeg ikke ville med hende hen på barer hun høre til. Jeg kigger hurtigt på hende, og kan med det samme se, at hende er jeg helt frisk på. Så jeg spørger om hun ikke hellere vil med mig tilbage på hotellet, hvilket hun gerne vil, så vi får aftalt en pris og jeg betaler en afgift på nogle hundrede bath for jeg må tage hende med mig, til baren hun arbejder i.

Vi går derefter arm i arm tilbage til hotellet. Da vi kommer ind i elevatoren for at komme op på mit hotelværelse, kaster hun sig grådigt over mig, og da dørene åbner igen på 4. sal, er vi allerede halvt ude af tøjet begge to.

Jeg skynder mig at få låst døren op til hotelværelset, og vi når kun lige indenfor døren inden vi igen kaster os over hinanden, og den sidste rest tøj ryger.

Vi bliver enige om at starte med at tage et bad sammen, men det ender med at blive et ret hurtigt bad, da vi har lidt svært ved at holde fingrene fra hinanden.

Vi smutter derfor ind i sengen, og vi når kun lige at ligge os før hun tager min pik i munden, og giver mig et langt og lækkert blowjob. Derefter syntes jeg hun også skal forkæles lidt, derfor ligger jeg mig mellem hendes ben, og begynder at slikke hendes glatte fisse. Hun er allerede på det her tidspunkt meget våd, så jeg begynder samtidigt at give hende finger.

Vi får monteret et kondom og går derefter igang med en hed omgang sex, i mange forskellige stillinger.

Da jeg er kommet snupper vi os et hurtigt bad sammen igen, derefter ligger vi os til at snakke.

Det meste af natten ender med at gå med vi skiftevis har vild sex og bagefter ligger og snakker. Da klokken nærmer sig 5 om morgenen, bliver vi enige om at nu må vi vist hellere sove lidt.

Da væggeuret ringer ligger hun glad og smiler ved siden af mig, og erklærer med det sammen, at nu skal vi altså have os et morgenknald, inden jeg skal i gang med at pakke og afsted mod lufthavnen.

Det bliver til endnu en omgang vild sex, inden vi sammen tager et sidste bad.

Inden hun smutter, skriver hun en lille seddel med hendes private telefonnummer samt hendes e-mail adresse, og giver den til mig.

Da jeg var tilbage i Danmark, skrev jeg en e-mail til hende, med en tak for en sjov og fræk nat, og vi endte med at komme ud i en længere mail udveksling.

Jeg har stadig kontakt til hende den dag i dag, og har ofte ses med hende når jeg har opholdt mig i Thailand. Disse gange har det dog altid bare været som venner, uden nogen form for sex. Men vi har da begge snakket om den hede nat mange gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for rapporten fra en gammel Hua Hin resident. Distriktet du omtaler kaldes i daglig tale "Soi Bin Thabat", efter en af de små gader. Det ligger bag Hilton hotellet og strækker sig over tre-fire gader. Dere r også barer med smilende og imødekommende unge damer i gaden Soi 80, som er en sidegade til hovedgaden (Petchkasem) ikke så langt derfra.

Til forskel fra Bangkok og Pattaya er Hua Hin et venligt og roligt sted uden stripbarer og live shows. Men der er masser af muligheder for at få en sød pige med hjem for kortere eller længere tid. Bar-pigerne i Hua Hin skal behandles pænt, og din behandling vil blive gengældt mangefold. Giv gerne gode drikkepenge. Men forelsk dig ikke. Husk, at deep down drejer det sig altid om cool cash, så pigerne kan sende penge hjem til familien. Som salig formand Spies sagde: "De siger at man ikke kan købe kærlighed for penge? Men kan kan sgu få noget der ligner rigtig godt!" Og det er også tilfældet i Hua Hin.

:ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...