Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har i dag  besøgt Amanda tæt ved Tarupcenteret:

https://annoncelight.dk/showad/237779

Amanda er virkelig petit, sød, lækker og kælen. Hun ser ud som på billederne, men er faktisk mere lækker i virkeligheden. Alderen skal nok passe, hun ser i hvert fald ret ung ud.

Sexen er i den blide kategori og nærmer sig GFE. Jeg havde dog ikke betalt for kys som koster ekstra, hvilket nok ville have sat prikken over I'et Hendes blow er ikke så dybt, men ellers udmærket. Hun virker også modtagelig når hun bliver slikket.

Da hun kun bliver her i 3 dage må et genbesøg vente til næste gang hun kommer, hvilket skulle blive om 1-1½ måned. Men hun skal helt sikkert besøges igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle

Har i går besøgt Amanda , hvilken skuffelse . Jeg havde set frem til en fantastisk oplevelse ,efter alle de input på pm som jeg har fået efter jeg søgte ,ungpigebryster og stram fisse. Jeg ved ikke om det bare er mig der har været uheldig eller hun har haft en dårlig dag .Efter at have betalt for aftalte ydelse var hun totalt pasiv , lige meget hvad jeg  gjorde ,lå hun som en død kludedukke med lukkede øjne , spurgte om hun kunne være lidt deltagende , men det ændrede intet ., så efter 10 min. klædte jeg mig på og gik, jeg kan sgu. ikke have sex med en død.

Jeg tænker at hun allerede var hjemme i Spanien og der må hun også godt blive for min skyld , gentagelse fare, lig nul.

Ha. en god jul alle sammen, hilsen Ara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er utroligt hvis hun har forandret sig så meget på to dage, men måske trængte hun bare til at komme hjem. Hun var bestemt ikke passiv da jeg besøgte hende så måske har hun haft flere kunder end hun kunne holde til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...