Hop til indhold
Sexkunden

Emilie fra Aarhusbabes

Recommended Posts

Jeg har i længere tid luret lidt på Emilie og læst et par anmeldelser andetsteds, at hun skulle være et besøg værd. Derfor var beslutningen ikke særlig svær, da jeg opdagede hende på vagtplanen hos Aarhusbabes.

Da jeg først havde opdaget hende på vagtplanen sent om aftenen dagen før, besluttede jeg mig for at stå op og gøre mig klar, og så ringe præcist kl. 10 til Aarhusbabes og bestille en tid hos Emilie. Heldigvis kom jeg igennem som den første, og kunne få en tid 15 minutter senere.

Jeg skyndte mig ned til Aarhusbabes, ringede på døren og blev lukket ind få minutter før den aftalte tid. Efter telefondamen lige havde sikret sig at jeg var ham, der havde bestilt tid, fik jeg besked på lige at vente et øjeblik.

Kort efter bankede det på døren og Emilie kom smilende ind af døren, sikke en babe hun er, allerede der fortrød jeg at jeg ikke havde bestilt en hel time sammen med hende, i stedet for den halve jeg allerede havde bestilt.

Vi fik klaret betalingen og hun ville lige gå ud og gøre sig klar, så jeg sagde jeg ville smide tøjet imens, hun sendte mig et frækt smil og sagde "Det lyder lækkert!".

Kort efter kom hun ind af døren igen og smed straks sit tøj og kravlede op i sengen til mig. Hendes hænder begyndte hurtigt at gå på opdagelse rundt på min krop, og jeg kunne da heller ikke holde mine hænder fra hendes lækre ungpige krop.

Efter hun lige havde monteret et kondom, lod hun langsomt min pik glide indenfor i hendes varme mund. Imens hun suttede min pik, havde jeg travlt med at pille ved hendes lille frække røv og de små søde bryster.

Derefter mente jeg det måtte være min tur til det franske, så jeg lagde mig til rette mellem hende ben og lod forsigtigt min tunge glide indenfor i hendes allerede ret våde fisse. Der gik ikke længe før hendes vejrtrækning begyndte at ændre sig og hun begyndte snart at stønne at hun snart kom.

Til sidst udbrød hun at nu ville hun altså have pik, så jeg kravlede op og lagde mig oven på hende i missionæren og lod min pik trænge helt i bund i hendes frække fisse. Efter lidt tid skiftede vi dog stilling, så vi kom til at ligge i ske, her kunne jeg også komme til at lege med hendes søde små bryster og med hendes klit.

Igen blev der skiftet stilling, denne gang var det hendes tur til at arbejde lidt, så hun måtte op og ride på mig. Man skulle næsten tro hun aldrig havde lavet andet end at ride, for det er hun virkelig god til det.

Vi sluttede af med doggy hvor man har udsigten til hendes lille bitte frække røv. Jeg gav den alt hvad kondien tillod og der gik heller ikke længe før hun stønnende informerede mig om at hun kom, kort efter måtte jeg også kaste håndklædet i ringen og tømme mig dybt i hende.

Efter vi havde fået kondomet af mig igen og rengjort min pik, lagde vi os ved siden af hinanden i sengen, hvor vi lå og snakkede løs om alverdens ting og sager, lige indtil det bankede på døren.

Da jeg var kommet i tøjet igen, fulgte hun mig hen til døren, hvor hun gav mig et stor kram og vi sagde pænt farvel til hinanden.

Det bliver forhåbenligt ikke sidste gang jeg kommer til at opleve Emilie, hun er en super frækkert som samtidig er utrolig hyggelig at snakke sammen med.

Emilie kan besøges hos Aarhusbabes, så hold øje med deres vagtplan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...