Hop til indhold
Sexkunden

Mathilde fra Aarhusbabes

Recommended Posts

Jeg vil her komme med en lille beretning om mit besøg hos Mathilde fra Aarhusbabes. Hun er egentlig ikke den type pige jeg normalt går efter, men efter at have læst nogle rosende ord om hende, besluttede jeg mig alligevel for at tage én time sammen med hende.

Efter vi havde fået afregnet smuttede hun ud for at gøre sig klar, og imens smed jeg tøjet og fik lagt mig tilrette på sengen. Efter en kort ventetid kom hun nøgen ind af døren og lagde sig straks ved siden af mig, og begyndte at nusse og kysse mig stille og roligt.

Vi lå ret længe og bare kyssede og nussede hinandens kroppe, og man kan her virkelig tale om en rigtig GFE oplevelse. Min pik var efterhånden blevet godt stiv, så vi blev enige om at vi hellere måtte sætte en kondom på den.

Da kondomet var på plads begyndte hun at sutte mig, og det gjorde hun på en måde som jeg synes var virkelig godt, så der gik ikke længe før jeg blev nød til at stoppe hende. Jeg fik hende derefter til at ligge sig på ryggen og jeg lagde mig mellem hendes ben, og begyndte at slikke hendes fisse. Jeg kunne tydeligt smage hun allerede var godt våd og jeg kunne mærke hvordan det gav et lille ryg i hendes krop, hver gang jeg strejfede hendes klit med tungen.

Herefter lagde jeg mig til rette mellem hendes ben og min pik gled ubesværet ind i hendes fisse, uden brug af glidecreme eller andet. Vi kørte i missionæren i et stykke tid, indtil vi lagde os om på siden og fortsatte sådan. Da vi kom om på siden, begyndte hun også selv at hjælpe lidt til og hendes stønnen blev noget kraftigere og de dybe tungekys noget mere krævende, og da jeg kunne mærke hendes fisse begyndte at trække sig sammen omkring min pik, måtte jeg give op, og fylde kondomet langt oppe i hende.

Efter vi begge havde sundet os lidt, trak jeg mig roligt ud af hende. Da kondomet kom af stod hun straks klar med et par vådservietter som jeg kunne tørre min pik ren med.

Vi lagde os derefter igen sammen på sengen og lå endnu engang bare og kyssede med hinanden, men vores hænder gik på opdagelse på hinandens kroppe. Min pik begyndte igen at røre på sig, og stod snar klar til endnu en omgang. Så da kondomet igen var på plads, begyndte hun igen at sutte min pik og forsøgte et par gange at tage den til roden, men måtte vist opgive. Derefter syntes jeg at hun fortjente endnu en lille slikketur, så jeg lagde mig til rette mellem hendes ben, jeg nåede dog ikke at slikke meget mere end 2 minutter før det bankede på døren.

Hun mente dog vi skulle fortsætte alligevel, så vi lagde os endnu engang i en missionæren, men skiftede ret hurtigt om så hun lå på maven og jeg tog hende bagfra. Da var åbenbart en stilling hun var helt vild med, så hun begyndte at stønne mere en før, og mens det igen bankede på døren, og hun fik stønnet et halvkvalt "Ja" ud, kunne jeg igen mærke hvordan hendes fisse strammede sig om min pik og jeg satte tempoet helt i vejret indtil jeg endnu engang kom.

Derefter hjalp hun mig af med kondomet og stod igen klar med et par vådservietter til at tørre pikken ren med. Vi kyssede så lidt mere, inden jeg begyndte at tage mit tøj på og hun kyssede mig farvel i døren, inden hun lukkede mig ud i virkligheden igen.

Jeg syntes helt klart at Mathilde er et besøg værd, hvis man søger en rigtig GFE oplevelse, og jeg er sikker på jeg nok skal komme på besøg hos hende en anden god gang.

Den største forskel på Mathilde og de andre piger jeg har besøgt hos Aarhusbabes er at hos Mathilde snakkede vi stort set ikke sammen, det var kun ganske lidt (ca. 5% af tiden), i stedet for kyssede hun gerne så meget hun kunne komme til det. Hos de andre piger jeg har besøgt, har der været meget mere snak.

Mathilde kan som sagt besøges hos Aarhusbabes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Jeg havde også en rigtig god oplevelse hos Mathilde. Køn naturlig pige der giver en god GFE-oplevelse. Kropsbygningen er måske en anelse mere "robust" end hos flere andre piger, som billederne antyder, men servicen er helt i top.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...