Hop til indhold

Blowjob med udløsning

Featured Replies

Skrevet

Jeg har en fantasi om at slikke en pik til udløsning, og tænker at en trans/shemale er den bedste løsning til at udleve fantasien. 

Er der nogen der kan anbefale hvor jeg bedst kan udleve denne fantasi? 

Eneste krav er at det er en person som har tålmodighed til en “first-timer”, og så naturligvis kan få udløsning. 

Skrevet
Rabbit skrev, for 3 timer siden:

Jeg har en fantasi om at slikke en pik til udløsning, og tænker at en trans/shemale er den bedste løsning til at udleve fantasien. 

Eneste krav er at det er en person som har tålmodighed til en “first-timer”, og så naturligvis kan få udløsning. 

Det kan du jo nok....ved en trans. .....find en

Skrevet
Rabbit skrev, for 4 timer siden:

Jeg har kun oplevet at en trans har fået udløsning mens jeg har bollet hende... tænker det er en ydelse du skal bestille i forvejen og ikke dukke op kl 3 om natten og forvente en sprøjteklar pik. Held og lykke med det :-)

Skrevet

Prova med Jeje det tror jag funkar.

Även Ts från Brazil.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.