Hop til indhold
Ulle

Store naturlige bryster

Recommended Posts

Guest lurepikken
Ulle skrev, for 7 timer siden:

Hej venner,

Hvem kan I anbefale med virkeligt store naturlige bryster, og nej en D skål er ikke stort nok :)

Så skal du prøve hende her......Det er GIGANTISKE bryster hun har, og så kan hun i den grad sutte pik så englene synger.....Det er super godt og ikke mindst lækkert og lege med de kæmpe bryster mens hun sutter løs på ens pik!!

https://annoncelight.dk/showad/222440

Redigeret af lurepikken

Del dette indlæg

Link til indlæg
lurepikken skrev, for 9 minutter siden:

Så skal du prøve hende her......Det er GIGANTISKE bryster hun har, og så kan hun i den grad sutte pik så englene synger.....Det er super godt og ikke mindst lækkert og lege med de kæmpe bryster mens hun sutter løs på ens pik!!

Dolly fra valby

er vist i top 3 -over dårlige anmeldelser

søg på hende -der er en del tråde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Dolly  -  rigtigt, som skrevet - hun hører til i bunden. 

Racheldiva;  hvorfor er det blevet *in*, at acceptere falske billeder..? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for henvisningerne, men ja begge piger/kvinder har jeg set og også konstateret både fake billeder og dårlige oplevelser, så ingen af dem er en mulighed :(

Meeen flere forslag modtages meget gerne (med ægte billeder) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra

Personligt har jeg med disse to oplevet rimeligt ringe med Dolly, og rimeligt OK med Rachel (mere eller mindre fake billeder or not), har skrevet om Rachel:

Fik besøgt. Er rimeligt sikker på at i alt fald billede 8 er ægte + 20-30 kg., måske også andre, men ikke alle. En køn pige, der er afklaret og nyder hvad hun gør, kysser gerne, krammer gerne, afslappet med tid. De største babser jeg har haft mellem hænderne. Og den største pige jeg har haft mellem hænderne! Vimsede lidt rundt i lejligheden med hende, sengen er elendig, men ret hyggeligt at cuddle rundt.

Hun er her til ind i januar som trådstarter skrev, så jeg kommer nok forbi igen, for at opleve ekstremerne. For hun ER altså stor!

Del dette indlæg

Link til indlæg
lurepikken skrev, for 9 timer siden:

Hej lurepikken, jeg kunne virkelig godt tænke mig en tur med Dolly, er som dig til meget store bryster.  Har du prøvet henne? Jeg høre kun dårligt om henne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurepikken
Boy skrev, for 5 minutter siden:

Hej lurepikken, jeg kunne virkelig godt tænke mig en tur med Dolly, er som dig til meget store bryster.  Har du prøvet henne? Jeg høre kun dårligt om henne. 

Ja hun er prøvet.......Og er man god ved hende, så er hun også god ved dig, og levere varen fuldt ud.

Men ja, sikke nogle kæmpe store dejlige bryster man får lov at lege med, og det er hun vild med vi gør.....Uhmmm.

Gad sgu godt lige nu faktisk...;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Problemet med Dolly er ikke, at hun er dårlig men at hun er meget svingende. Når hun gider, er hun dejlig, men hun kan også være helt ligeglad. Jeg har oplevet begge dele, og synes egentlig at jeg har opført mig nogenlunde ligedan (og ordentligt) hver gang. Men brysterne er kæmpestore og på en god dag er det ret forrygende at bakse med hende (ikke bare brysterne). Selv når hun ikke rigtig gider er hun dog reel nok, så man får hvad der er aftalt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

du skal da helt klart besøge trine big boobs som er regelmæssigt hos pussygalores på frederiksberg

Hun er en stor pige med meget store (som i MEGET STORE) bryster - hun er skide sød og har det kønneste ansigt. Hun kan lide at give den gas på lagenet eller hvor I bliver enige 

god fornøjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...