Hektorprosess 66 Skrevet 16. December, 2017 http://www.engelsburg-fl.de/models/laura_4_page.htm Var en tur forbi, i torsdags. Havde været på kundebesøg i tyskland og på vej hjem, kom trangen sku over mig. Fat i mobilen og se, hvem der lige var. Valget faldt på Laura. Og fik ringet på. Kom op på førstesal. Ansigtet ligner, men der er kommet lidt ekstra kg på. Når men blev modtaget med kys og kram. så ind gik jeg. Og må love for, at der var kys kram og dejlig stemning far jeg kom, til jeg gik. Er man til meget barm, og mange kys og kram, er hun lige det. Der var ingen berørings angst, snak hygge og super god samvær. 80 euro for 45 min ++ ingen tidspres. Kommer gerne igen, næste gang hun besøger Flensborg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 325 Skrevet 5. Februar, 2018 Hektorprosess skrev, den 16/12/2017 at 15:09: http://www.engelsburg-fl.de/models/laura_4_page.htm Var en tur forbi, i torsdags. Havde været på kundebesøg i tyskland og på vej hjem, kom trangen sku over mig. Fat i mobilen og se, hvem der lige var. Valget faldt på Laura. Og fik ringet på. Kom op på førstesal. Ansigtet ligner, men der er kommet lidt ekstra kg på. Når men blev modtaget med kys og kram. så ind gik jeg. Og må love for, at der var kys kram og dejlig stemning far jeg kom, til jeg gik. Er man til meget barm, og mange kys og kram, er hun lige det. Der var ingen berørings angst, snak hygge og super god samvær. 80 euro for 45 min ++ ingen tidspres. Kommer gerne igen, næste gang hun besøger Flensborg. Kan du uddybe det med at hun har taget lidt på. Jeg har lyst til at besøge hende. Men hvis billedet afviger alt for meget fra virkeligheden så vil jeg nok ikke køre de 100 km Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 6. Februar, 2018 Hun er en af de "faste" i Flensborg. De faste er man oftest heldige at få en god oplevelse med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hektorprosess 66 Skrevet 6. Februar, 2018 Ginne skrev, den 5/2/2018 at 08:31: Kan du uddybe det med at hun har taget lidt på. Jeg har lyst til at besøge hende. Men hvis billedet afviger alt for meget fra virkeligheden så vil jeg nok ikke køre de 100 km Det kan jeg. Der er kommet lidt mave på. Men ikke noget der gør oplevelsen mindre dejlig. . Laura har en dejlig krop,, der nyder at blive taget på. Og man får lov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 325 Skrevet 7. Februar, 2018 Laura tager hjem til Polen sidst i denne uge. Hun ved ikke om hun vender tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg