Hop til indhold
Albert7

Jasmin afrikansk/ dansk petit pige

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/239088

jeg besøgte igår denne Afrikanske pige, billederne er ikke nær så gode som det man møder irl. Stedet er ikke det bedste, det fremstår rodet, men der er mulighed for at blive vasket.

Hun taler dansk helt uden accent... hun er helt sikkert ny i faget, men når det formelle er på plads er hun perfekt.

hun har det smukkeste ansigt og en lille lækker helt mørk og petit krop, og hendes skede er helt mørk, intim barberet med let afrikanske krøller på toppen, hun har  små bryster med dejlige brystvorter og den lækreste numse.

jeg valgte en halv time gfe, med 69’er det forgik uden gummi, indtil vi kom til samleje så kom der gummi på. der er ingen glidecreme hos hende, du smager hurtigt hendes ægte saft og hendes støn  og lyde tydeliggør at hun virkeligt nyder det. Hun er lille og petit men hun kan sagtens tage 20 cm til roden i længere tid af gangen :)

hun er virkelig en oplevelse værd, jeg kommer helt sikkert igen.

håber dog hun får mere styr på stedet.

 

Redigeret af Albert7
Jeg glemte at skrive gummi kom på ved samkeje

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ca 1,60 virkelig ungpige agtig petit og meget smukt ansigt.

jeg gav 1000 kr for en halv time, men hun tog ikke tid, hun nød det tydeligt og var helt afslappet i forhold til tiden.

hun tilbød at jeg næste gang kunne prøve en trekant med hendes veninde, hende så jeg billeder af og hvis de billeder taler sandt, så er hun også flot.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 12 timer siden:

Hun er ca 1,60 virkelig ungpige agtig petit og meget smukt ansigt.

jeg gav 1000 kr for en halv time, men hun tog ikke tid, hun nød det tydeligt og var helt afslappet i forhold til tiden.

hun tilbød at jeg næste gang kunne prøve en trekant med hendes veninde, hende så jeg billeder af og hvis de billeder taler sandt, så er hun også flot.

 

Ved du hvor hun kommer fra?

Er veninden også mørk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er i gå afstand fra Ørestad Metro.

Jeg kørte selv derud i bil og der er gode gratis P forhold, man skal dog huske at stille P skiven. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg satte linket på var der ikke nævnt noget om veninder, jeg tror der er mange konstallations muligheder hos Jasmin, den trekant hun tilbød mig var ikke med en trans.

Efter endnu et besøg hos Jasmin har jeg også fundet ud af at annoncen blev begyndt af en veninde på 18,jasmin har overtaget  annoncen og hun er 20, det burde hun få rettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lavede en aftale med Jasmin søndag til tirsdag formiddag kl 10:00. Og jeg lovede at bekræfte tirsdag morgen. Som jeg så også gjorde. Hun skrev tilbage med adressen og alt var lyst og venligt... Lige en indtil ca kl 09:00 hvor hun skriver hun har et møde kl 10:00 som varer til ca 11:30, og hun derfor først er hjemme kl 12.

Er jeg den eneste som laver en sådan aftale fordi der måske er andre ting der skal passes ind... Oven på en sådan useriøsitet lægger jeg mine penge et andet sted

Besøgte i stedet Lea i Rødovre. God oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nasty2650 skrev, den 21/12/2017 at 00:16:

Jeg lavede en aftale med Jasmin søndag til tirsdag formiddag kl 10:00. Og jeg lovede at bekræfte tirsdag morgen. Som jeg så også gjorde. Hun skrev tilbage med adressen og alt var lyst og venligt... Lige en indtil ca kl 09:00 hvor hun skriver hun har et møde kl 10:00 som varer til ca 11:30, og hun derfor først er hjemme kl 12.

Er jeg den eneste som laver en sådan aftale fordi der måske er andre ting der skal passes ind... Oven på en sådan useriøsitet lægger jeg mine penge et andet sted

Besøgte i stedet Lea i Rødovre. God oplevelse.

Det er da god stil at aflyse, hvis man bliver forhindret. Du kan aldrig garantere at der ikke kommer noget i vejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...