Hop til indhold
Guest My Ryder

Dokbor-thaimassage Valby

Recommended Posts

Guest My Ryder

Godaften brødre

I sidste kom jeg endelig også en tur forbi Dokbor i Valby. Stærkt fristet af de gode anmeldelser. Min stamsted for god massage er ellers altid Sarathip i Rødovre centeret. Fair pris og god massage med focus på massagen. 

Det var også med fokus på god massage at jeg ville besøge Dokbor. For at signalere det beholdt jeg mine tights på da jeg lagde mig på briksen. Men Dokbor sagde med det samme, bukser af bruger meget olie nok good for tøj. 

De første 20-25 min var også rigtig god massage af hele bagsiden inkl baller. Så begyndte det mersalg som jeg havde håbet at undgå. 100kr ekstra for tantra? Da jeg jo lå splitter Hans-Jørgen og hun spurgte flere gang, sagde jeg ok, det var jo kun 100kr og jeg blev lidt nysgerrig på hvad tantra var her. Det var så nogle hurtigt strøg mellem ballerne i 5-7 min med en finger intet andet = Spild af penge. 

Tid til at vende om. Lidt spredt kedelig massage af arme og ben, så kom der mersalg på banen igen flere gange HJ 200 kr og evt nøgen til yderligere 200kr? Før jeg havde sagt ja, var hun begyndt at hive lidt i banditten som rejste sig i fuld længde. Når nu fokus havde flyttet sig fra den ellers gode massage til mersalg, tænkte jeg what the fuck og sagde ja til HJ, da jeg trængte til tømning. Jeg må sige at det var godt og tilpas langsomt så man langsomt nærmede sig klimax og hun ikke bare høvlede løs. 

Alligevel må jeg sige at jeg stadig foretrækker Sarathip, når jeg skal have en god times massage med fokus på det. 

Så Dokbor ligger langt nede på min liste før jeg kommer der igen, det eneste som trækker op er Dokbors gode udseende og gode humør. 

God aften derude

Del dette indlæg


Link til indlæg
nielst skrev, for 10 timer siden:

Trist du oplevere dette hos Dokbor. Er kunde hos hende jævnligt og bestiller tantra og hård thai massage mix med stor nydelse.  Da jeg fra starten fortalt mine behov og ønsker giver hun mig dette .Hun er uden tvivl den bedste massør men er ikke til sex . Hun pirre mig 100% både kroplig og min stav perfekt. Mvh kim madsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg har anderledes positive oplevelser med denne skønne kvinde. Se min anmeldelse andetsteds.  Og jeg kommer der stadig :). Bogstaveligt talt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...