Hop til indhold

Linn(?), Aromatic, Teglværksgade, Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Blev lukket ind af en smilende sød, lille kvinde, måske 35 år, ikke åleslank, men nydelig, brysterne hjulpet lidt på vej. Tiltalt mig “skat” på et fornuftigt dansk.

Var netop kommet til byen fra Holstebro, hvor hun havde arbejdet med “terapeutisk massage”. Det var første dag i klinikken her, så hun kunne ikke finde musik, pude etc. - det grinede vi lidt af. 

Allerede ved begyndelsen tilbud om ekstra, som jeg valgte at udskyde.  Fornuftig massage af passende hårdhed, begyndende strejf og så “turn around”, hvorefter strejfende blev mere vedholdende. Der var kraftig opfordring til at gå hele vejen, men jeg nøjedes med et fint HJ med blid, pirrende indledning og kig til de struttende attributter. Hun ville have 800, men vi endte på 600. 

Var ude efter ca 45 minutter, hvilket egtl. passede mig ok. 

Kommer næppe igen. Den aggressive salgsstrategi og behovet for prutten om prisen trækker betydeligt ned for mig. 

NN

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.