Hop til indhold
NN 8000

Linn(?), Aromatic, Teglværksgade, Aarhus

Recommended Posts

Blev lukket ind af en smilende sød, lille kvinde, måske 35 år, ikke åleslank, men nydelig, brysterne hjulpet lidt på vej. Tiltalt mig “skat” på et fornuftigt dansk.

Var netop kommet til byen fra Holstebro, hvor hun havde arbejdet med “terapeutisk massage”. Det var første dag i klinikken her, så hun kunne ikke finde musik, pude etc. - det grinede vi lidt af. 

Allerede ved begyndelsen tilbud om ekstra, som jeg valgte at udskyde.  Fornuftig massage af passende hårdhed, begyndende strejf og så “turn around”, hvorefter strejfende blev mere vedholdende. Der var kraftig opfordring til at gå hele vejen, men jeg nøjedes med et fint HJ med blid, pirrende indledning og kig til de struttende attributter. Hun ville have 800, men vi endte på 600. 

Var ude efter ca 45 minutter, hvilket egtl. passede mig ok. 

Kommer næppe igen. Den aggressive salgsstrategi og behovet for prutten om prisen trækker betydeligt ned for mig. 

NN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...