Hop til indhold
Farcry

Spontant besøg hos Dokkun

Recommended Posts

Træt og øm i kroppen efter en uge foran skrivebordet. Fredagen skulle bruges til at lade op til weekenden. 

Så mens morgenkaffe blev drukket blev muligheder gransket. Dog huskede jeg gode anmeldelser om dokkun. Så på vej mod Glostrup og Dokkun. 

Vel ankommet og bliver lukket ind. Jeg vælger en time med thai og olie. Massagen går i gang og ryggen får en omgang, som den har brug for. Da massagen gilder over i oliedelen for mini farcry et klem hvilket den reager på. Så efter lidt forhandling, bliver det til et handjob og uden tøj på massøren. Jeg vender mig om og hun tager tøjet. Jeg gramser på brysterne der har fået hjælp og piller lidt i missen. I mens bliver mini farcry varmet op med varm olie og står rank som en garder. Handjobet begynder, mens den anden hånd går syd på og pirre pung, mellemkød og første hul fra nakken. Da jeg giver lyd og spænder op i kroppen, smutter der en finger op i hullet og mini farcry bliver skudt af.

Efter aftøring og vask af maven forsætter massagen resten af tiden. Jeg får et hurtigt bad og køre fra stedet med ro i kroppen og en ryg, der ikke er øm.

500kr for massagen 

600kr handjob uden tøj

jeg fik ikke navnet på massøren.

Jeg kommer nok igen

Farcry

Dokkun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

:) Dvs. en samlet sum på 1.100 kr.? :huh:

Det er nok rimelig subjektivt hvad der er dyrt, men uden at det hele skal gå op i priser her i julen, så vil jeg mene, at det er i den absolut dyre ende for den ydelse! Det vigtigste er selvfølgelig at du er tilfreds, og det er du jo :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja 1100kr er jo en del penge. Dog har jeg ikke et jysk krejlergen, og det var mit første besøg på stedet. Plus at mini farcry nok styringen i det afgørende punkt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Farcry skrev, for 56 minutter siden:

Ja 1100kr er jo en del penge. Dog har jeg ikke et jysk krejlergen, og det var mit første besøg på stedet. Plus at mini farcry nok styringen i det afgørende punkt. 

Det med at farcry tager styringen, har de HELT styr på. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...