Hop til indhold
Knustildig

MeeSuk Thai Massage

Recommended Posts

Hej drenge..... tak for alle de gode indlæg, nu er det vist min tur.....

Jeg er lige kommet hjem fra en tur på Østerbro, det var min første gang på stedet, havde egentligt forventet at døren blev åbnet af en thai kvinde men der stod en mørk skønhed.... Stella...

smuk som natten. Jeg bestilte 1 time body to body med hj. som også var min debut..... jeg får normalt kun thai massage.

Hun startet ud med alm. massage hvor jeg måtte kæle og pille,og det gjorde jeg så, derefter kravlede hun op på ryggen af mig og jeg fik den helt store tur.....ummmm, så  om på ryggen hvor hun gik i gang med det dejligste hj. bedre end jeg havde regnet med at få..... men ikke nok med det, nu vente hun sig om og pressenetret den frækkeste lille mis med lyserødt indtræk lige forand min næst..... den smagte fantastisk og hun stønnen og vrider sig i det jeg får en lille skylle i munden..... jeg smiler stadig.... derefter får pikken den endelige tur.

Jeg troede egentligt det var slut der...... men efter en lille pause fortsatte den fantastiske massage der forgik på alle leder og kanter sågar i stående, det er den bedste massage til dags dato har modtaget og jeg er sikker på at alle ømheder i kroppen er væk i overmorgen..... smil

Da tiden var gået blev jeg fulgt ud i badet hvor hun vaskende mig over det hele.... alle dele fik en tur.... smil.

Det er en pige jeg varmest kan anbefale, rent og pænt sted, service er fantastisk og prisen ligeså...... se så og kom afsted drenge, hun rejser vist til januar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knustildig skrev, for 11 timer siden:

Hej drenge..... tak for alle de gode indlæg, nu er det vist min tur.....

Jeg er lige kommet hjem fra en tur på Østerbro, det var min første gang på stedet, havde egentligt forventet at døren blev åbnet af en thai kvinde men der stod en mørk skønhed.... Stella...

smuk som natten. Jeg bestilte 1 time body to body med hj. som også var min debut..... jeg får normalt kun thai massage.

Hun startet ud med alm. massage hvor jeg måtte kæle og pille,og det gjorde jeg så, derefter kravlede hun op på ryggen af mig og jeg fik den helt store tur.....ummmm, så  om på ryggen hvor hun gik i gang med det dejligste hj. bedre end jeg havde regnet med at få..... men ikke nok med det, nu vente hun sig om og pressenetret den frækkeste lille mis med lyserødt indtræk lige forand min næst..... den smagte fantastisk og hun stønnen og vrider sig i det jeg får en lille skylle i munden..... jeg smiler stadig.... derefter får pikken den endelige tur.

Jeg troede egentligt det var slut der...... men efter en lille pause fortsatte den fantastiske massage der forgik på alle leder og kanter sågar i stående, det er den bedste massage til dags dato har modtaget og jeg er sikker på at alle ømheder i kroppen er væk i overmorgen..... smil

Da tiden var gået blev jeg fulgt ud i badet hvor hun vaskende mig over det hele.... alle dele fik en tur.... smil.

Det er en pige jeg varmest kan anbefale, rent og pænt sted, service er fantastisk og prisen ligeså...... se så og kom afsted drenge, hun rejser vist til januar.

http://www.meesuk-thaimassage.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Lyder lidt som en Suisi bryg-selv-anmeldelse (ud fra formulering og stavning), men det må vel komme an(d) på en prøve....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knustildig skrev, den 15/12/2017 at 22:33:

Hej drenge..... tak for alle de gode indlæg, nu er det vist min tur.....

Jeg er lige kommet hjem fra en tur på Østerbro, det var min første gang på stedet, havde egentligt forventet at døren blev åbnet af en thai kvinde men der stod en mørk skønhed.... Stella...

smuk som natten. Jeg bestilte 1 time body to body med hj. som også var min debut..... jeg får normalt kun thai massage.

Hun startet ud med alm. massage hvor jeg måtte kæle og pille,og det gjorde jeg så, derefter kravlede hun op på ryggen af mig og jeg fik den helt store tur.....ummmm, så  om på ryggen hvor hun gik i gang med det dejligste hj. bedre end jeg havde regnet med at få..... men ikke nok med det, nu vente hun sig om og pressenetret den frækkeste lille mis med lyserødt indtræk lige forand min næst..... den smagte fantastisk og hun stønnen og vrider sig i det jeg får en lille skylle i munden..... jeg smiler stadig.... derefter får pikken den endelige tur.

Jeg troede egentligt det var slut der...... men efter en lille pause fortsatte den fantastiske massage der forgik på alle leder og kanter sågar i stående, det er den bedste massage til dags dato har modtaget og jeg er sikker på at alle ømheder i kroppen er væk i overmorgen..... smil

Da tiden var gået blev jeg fulgt ud i badet hvor hun vaskende mig over det hele.... alle dele fik en tur.... smil.

Det er en pige jeg varmest kan anbefale, rent og pænt sted, service er fantastisk og prisen ligeså...... se så og kom afsted drenge, hun rejser vist til januar.

Hvad ER den fantastiske pris så?

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, den 16/12/2017 at 22:47:

Lyder lidt som en Suisi bryg-selv-anmeldelse (ud fra formulering og stavning), men det må vel komme an(d) på en prøve....

Hej

Skal ikke kunne sige om det er en fake "reklame-anmeldelse" lavet af Suisi, men fakta er at det næsten ned til mindste detalje var det samme som jeg fik. Bortset fra jeg havde valg "luxus-pakken" til 1200 hvor imod der her er beskrevet pakken til 900 for en time. :-)  Så tror det er hvad man kan forvente hos Stella. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i starten af Januar, aftalte en tid pr. sms og da jeg ankom blev døren åbnet af Stella som ikke havde tid. Kort efter kom der en sms om den anden pige var forsinket om jeg kunne komme senere. ok, bliver taget imod af en ældre thai (fik aldrig fat i navnet), ind i et meget lille rum i køkkenet, hvor man tydeligt kunne høre den anden gæst havde det lidt sjover med Stella.

Der var ikke plads til hun kunne komme rundt om briksen, følte lidt man bare lå i køkkenet (hvilken man også gjorde). Massagen var så lige gyldig at noget olie nusseri havde været sjover. afslutningen skulle bare overstås og tæt på lige så trist som massagen.

Min oplevelse med det nye sted

Stedet: 0/10
Massage: 0/10
Gentagelse faktor meget lille, ikke som forventet hos Suisi, så næste gang er det nok 1-2-3.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...