Hop til indhold

Recommended Posts

Hold da hel fast et energibundt, jeg besøgte idag.

jeg ringede til amata på Havnegade , og bestilte en gang massage,  en halv kælder biks, men pæn og ren, vi aftalte en fp. Og jeg blev vist ind på et værelse , smed tøjet og lagde mig på maven , og Tina kom ind, hun begyndte at tale og tale, kvart dansk og udmærket engelsk . Hun er faktisk ret sjov og forstår at bryde isen, god massage fik jeg og på et tidspunkt kan jeg hører hun smider tøjet og så kravlede hun op på mig og jeg fik noget b2b, det er faktisk meget ophidsende og føle det uden at have kigget på hende endnu, jeg vente mig om og sikke et smuk syn,   Det siger ikke så meget de er jo alle smukke på hver deres måde. På et tidspunkt følte jeg mig som en rodeotyr. Hun sidder med front mod mig , gnubber sin fisse i mit ansigt og laver sjove lyde, samtidig holder hun fast i min pik med den en hånd, og jeg tænker rodeo. Kanonen går simpelthen af , der er ikke noget at gøre , det er så ophidsende at det eksplodere bare, og hun griner bare, og giver mig et kys, mens hun glæder ned fra mig, tørre banditten og giver mig noget mere massage. 

Lige nu mener jeg hvad jeg siger,,,,,hende skal jeg besøge igen,,,,, men der er så mange fisk i vandet i Vejle, så når der er gået en uge, skal jeg prøve en anden,,,hvem ved,,,,, jeg elsker allle thai piger , hehehe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej..

jeg havde den fornøjelse at besøge Tina i torsdags, og jeg kan kun tilslutte mig det som Geil skriver.

Hun er absolut et besøg hver. Gør set gerne igen.

god jul til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
villydryp skrev, den 23/12/2017 at 23:09:

Hej..

jeg havde den fornøjelse at besøge Tina i torsdags, og jeg kan kun tilslutte mig det som Geil skriver.

Hun er absolut et besøg hver. Gør set gerne igen.

god jul til alle.

Hej    Du fik også rodeotur?

beløb ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi i går. Der var 3 piger så fik massage af en pige jeg ikke havde set før. Rigtig god massage før hun gav bj uden gummi. Et super Bj som hun lod mig afslutte i hendes meget store bryster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...