Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Thai-fan72

Jeg startede en efterlysning af en mørk pige forleden, fordi mit indre jeg havde lyst til at prøve en helt mørk pige.
Jeg havde længe kigget på Yvettes profil. Ikke fordi jeg regnede med at hun ville være fantastisk sprød og lækker, men der var noget indeni mig, som sagde at jeg skulle prøve hende. :)
Der kom et par andre gode forslag i tråden, og jeg er helt sikker på at Tiffany D skal besøges i nær fremtid!
-Men i dag skulle det være Yvette. Jeg havde sparet sperm op i en lille uges tid, hvilket er lige ved at være i overkanten :-P

Jeg fandt adressen i Frederikssund, og blev lukket fint og rimelig diskret ind ad døren af en stor, men sød mørk Yvette.
Stedet  er ikke noget at skrive hjem om, men der var trods alt rent lagen og håndklæde. 
Jeg skulle kamp pisse, men det var ude i gården, i et særskilt toilet. Sidst jeg var på sådan et, vil jeg tror var i Sverige, sidst i 80´erne! :shock:
Nå, ind igen, og betaling, 500 kr, for en halv time. Af med tøjet, begge to.
Hun snakkede som et vandfald. Meget sød! Lidt svær at forstå, men det gik okay. 
Hun bar mig ligge mig ned og snakke af, og gjorde opmærksom på at 20 min. ikke skulle være 5 min.. Fint nok.
Startede med at spritte/ oliere min pik af, som ventede hun besøg af levnedsmiddelkontrollen! :huh:
Så legede hun lidt med min pik, og fik gjort den så stiv og stor, og skamroste størrelsen og formen :lol:
Nå, på med kardon´et og derefter et blow, som var ok. Klart et økologisk er bedre, men hun havde dog en størrelse kondom, at det føltes ok, modsat de gange man får monteret et for lille kondom.
Hun sprøjtrede en gang glidecreme på pikken og på fitten, og gled ned over mig. Et par minutters ridning, efterfulgt af 5 minutters missionær.
Jeg kunne mærke at det var tæt på, og bad om at få lov til at banke mig op i hende bagfra.
Det var faktisk den bedste del, for for enden af sengen stod  et spejl, så jeg kunne se hendes meget mørke krop, imens den blev banket op i hende.
Jeg fik timet og tilrettelagt min orgasme i en grad, der ellers er meget sjælden, og det var en af dem fra aller øverste hylde.
Det skyldes nok mere min opsparing, end så meget andet, men det  var det jeg kom efter.

Summa summarum, så var det en mere speciel end fantastisk oplevelse.
Hun er super sød og snakkesagelig.
Hun er ca. som på billederne. Ihvertfald ikke tyndere! Ansigtet er kønt nok. 
Det er ikke GFE, som jeg ellers hælder til, men omvendt var jeg ret ligeglad med at kysse i dag.
Jeg drømte om den flotte lyserøde fisse i et par mørke skamlæber, og det fik jeg... IKKE! 
Jeg vil ikke give karakterer, for det var faktisk for at pule den store mørke røv, jeg kom, og det lykkedes! ;)

Vil jeg anbefale hende? -Tjaaa, kommer du for det samme som jeg, så ok, men sæt ikke forventningerne for højt.
 

God weekend!

Tf-72

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Yvette er dejlig og sød :-). Jeg har besøgt hende en del gange, og syns det bliver bedre for hver gang. 

Fantastisk at ride hendes store bløde røv bagfra :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Manson skrev, for 59 minutter siden:

Hvordan er hendes røv ? Er den så stor som anlagt?

Den er pænt stor! Men alligevel ret flot og dejlig bagfra, og absolut hendes “fortrin”. 

Ved ikke lige hvad du mener med “anlagt”. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
madert skrev, for 2 timer siden:

Er røven rund og strutter eller bred og flad eller?

Den er rund og den strutter meget a.la. Mzbooty. Yvette er sød og jeg er helt vild med hendes krop! Pænt ansigt også, men som sagt ikke GFE. Også en anbefaling herfra.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan varmt anbefale Yvette hvis man er til store mørke babser og en stor rund numse. Hun er fantastisk sød og dygtig til at skabe en god stemning med lidt småsnak.

Yvette er lækker, smager og dufter godt. Stedet er rent og meget velorganiseret.

Topkvalitet på den omgang facesitting / 69 / ridetur i forskellige stillinger jeg valgte samt god tid. 600kr for fornøjelsen.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er i en baggård..Mener det er bag et værtshus.. ok diskret efter mørkets frembrud.. stedet eller "rummet" er ikke det bedste.. men går du efter en stor bred mørk numse og babser går du ik forgæves.. :) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BREXIT60
Thai-fan72 skrev, den 15/12/2017 at 20:33:

Jeg skal prøve den store røv !!, tak for info.

"Big chocolate mama" 

Redigeret af BREXIT60

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er dejlig. Har kneppet hendes kæmpe sorte røv. Det skal prøves. Aldrig set magen til røv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
xc4funx skrev, for 6 timer siden:

Ærgeligt hun er så langt væk fra KBH nu, gad godt prøve og bore i den store sambarøv! ;)

Så langt væk..?

Det kommer da vist an på øjnene der ser.. :)

Jeg har besøgt hende fra Jylland.. så kom nu ind i kampen.. s-toget går jo næsten lige til hendes dør..

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...