Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

Kan det passe at man skal slippe 700-800kr. for 1 times massage med hånd, alle steder på Fyn? Mange steder reklamerer med 300kr. For massagen, så er 400-500kr. for et handjob ikke lidt dyrt? Eller er det bare mig? 

Redigeret af Nytbrugernavn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brugte strømper købes

i kbh er det normalt 300 for handjob oveni massage 400 kr normalvis, men man ka godt forhandle det ned til 200 kr... så 600 kr ialt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Krølle Bølle Jr. skrev, for 43 minutter siden:

Konkurrencen om kunder er langt større i København.

Måske derfor noget lavere priser.

:D

God weekend.

Jamen er priserne på thaimassage ikke normalt noget dyrere i København end i Jylland? Jeg ville tro at Fyn lå på et niveau midt imellem ;)

Redigeret af Lubovnik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, for 42 minutter siden:

Jamen er priserne på thaimassage ikke normalt noget dyrere i København end i Jylland? Jeg ville tro at Fyn lå på et niveau midt imellem ;)

Fyn er et nødvendigt onde.

Tog og biler suser hurtigt over Fyn.

OK! Undskyld til fynboerne.

;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 14 minutter siden:

Fyn er et nødvendigt onde.

Tog og biler suser hurtigt over Fyn.

OK! Undskyld til fynboerne.

;)

 

Også kaldet "Mellemkødet" da det forbinder trekanten med røvhullerne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ara skrev, for 2 timer siden:

Alle  steder kan du få massage med hj. som afslutning til 600kr

Selvfølgelig lige med undtagelse af de steder hvor det koster mere end 600.... I hvert fald efter deres eget udsagn. Regner med vi snakker om 1 times massage? ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ara skrev, for 1 time siden:

Ja , jeg siger bare du kan få det alle steder

Jeg er relativt ny hvad Thai angår. Hvor kan man få en times massage med en olie-trold til afslutning til 600?  Nyborgvej 22 tager 800 for en halv times massage og blow, så tvivler på at man kan få en time massage og hj for 600. Nakhon Sawan på Østre Stationsvej tager 300 for massage og 400 ekstra for en wanker. Sdr. Boulevard tager en formue, husker ikke lige prisen men nok til jeg bare takkede nej tak... Så alle steder? Naaaa.... Men vil virkelig gerne vide hvor. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Nytbrugernavn skrev, for 12 timer siden:

Ja snakker om 1 times massage, og synes ikke jeg har kunne finde det til 600kr. I Ode se. 

Ara er det fordi du forhandler med dem eller? 

Hos Nakhon Sawan er prisen for massage kun 300 kr. for en time - de vil muligvis starte med at sige 400,- for HJ, men går med 99% sikkerhed med til 300,-. Jeg synes, at både det ene og det andet er udmærket på det sted :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ingen problemer med at få det til 600 kr alle steder , jeg vil dog sige at Sdr. boulevard er lidt vanskeligere end andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ara skrev, for 8 timer siden:

Jeg har ingen problemer med at få det til 600 kr alle steder , jeg vil dog sige at Sdr. boulevard er lidt vanskeligere end andre steder.

Med andre ord: Det er ikke "listepriser" du snakker om, men "pruttepriser"? Prutter du prisen ned inden I begynder eller først når I er i gang? Sgu lidt træls at ligge med jern på og så skal i gang med den store forhandlingsrunde om priser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...