Hop til indhold
dahliablack03

Nina84 søger mænd

Recommended Posts

Lyder næsten for godt til at være sandt.......men lur mig om der ikke kommer en mail retur om at kontakten kan fortsætte på et eller andet betalingssite hvor hver enkelt besked koster penge at sende eller manden bare liiiige skal oprette en betalingsprofil først ;)

Men lad os endelig høre hvad det ender med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden:

Lyder næsten for godt til at være sandt.......men lur mig om der ikke kommer en mail retur om at kontakten kan fortsætte på et eller andet betalingssite hvor hver enkelt besked koster penge at sende eller manden bare liiiige skal oprette en betalingsprofil først ;)

Men lad os endelig høre hvad det ender med :)

Jeg prøver sgu at skrive og så må vi se hvad der sker. Men rart at blive advaret i sådanne tilfælde. Tusind tak for det. I hører nærmere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 2 timer siden:

hun ser lækker ud, hvis det er hende på billederne. Jeg følger lidt med her...

Er du interesseret, hvis det bliver positivt svar fra hende? Jeg prøver at skrive til hende, og kunne være rart, hvis det blev til noget :-) ja, hun ser nemlig fræk ud

Redigeret af dahliablack03

Del dette indlæg


Link til indlæg
dahliablack03 skrev, for 6 timer siden:

Jeg prøver sgu at skrive og så må vi se hvad der sker. Men rart at blive advaret i sådanne tilfælde. Tusind tak for det. I hører nærmere.

Jeg håber du har heldet med dig, for annoncen som sådan lyder jo som et godt tilbud :)

Held og lykke og lad os høre om resultatet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
DK fyr 34 skrev, for 11 timer siden:

Lyder næsten for godt til at være sandt.......men lur mig om der ikke kommer en mail retur om at kontakten kan fortsætte på et eller andet betalingssite hvor hver enkelt besked koster penge at sende eller manden bare liiiige skal oprette en betalingsprofil først ;)

Men lad os endelig høre hvad det ender med :)

200 kr. på at du har ret. Jeg har selv skrevet på en lign. annonce, hvor korrespondancen endte med et link (som forventet)

Del dette indlæg


Link til indlæg
dahliablack03 skrev, for 13 timer siden:

Er du interesseret, hvis det bliver positivt svar fra hende? Jeg prøver at skrive til hende, og kunne være rart, hvis det blev til noget :-) ja, hun ser nemlig fræk ud

Jeps!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey med jer. Jeg kan konstatere, at jeg har skrevet til hende, men endnu ikke hørt noget. Og jeg tror ikke, jeg hører noget. Måske fordi jeg ikke inkluderede et billede af mig selv, men det havde jeg ikke lige lyst til ved den første kontakt.

Så desværre er det nok en nitte, mine herrer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...