Hop til indhold

Nina84 søger mænd

Featured Replies

Skrevet

Lyder næsten for godt til at være sandt.......men lur mig om der ikke kommer en mail retur om at kontakten kan fortsætte på et eller andet betalingssite hvor hver enkelt besked koster penge at sende eller manden bare liiiige skal oprette en betalingsprofil først ;)

Men lad os endelig høre hvad det ender med :)

Skrevet
  • Author
DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden:

Lyder næsten for godt til at være sandt.......men lur mig om der ikke kommer en mail retur om at kontakten kan fortsætte på et eller andet betalingssite hvor hver enkelt besked koster penge at sende eller manden bare liiiige skal oprette en betalingsprofil først ;)

Jeg prøver sgu at skrive og så må vi se hvad der sker. Men rart at blive advaret i sådanne tilfælde. Tusind tak for det. I hører nærmere.

Skrevet
  • Author
Gammel rotte skrev, for 2 timer siden:

hun ser lækker ud, hvis det er hende på billederne. Jeg følger lidt med her...

Er du interesseret, hvis det bliver positivt svar fra hende? Jeg prøver at skrive til hende, og kunne være rart, hvis det blev til noget :-) ja, hun ser nemlig fræk ud

Redigeret af dahliablack03

Skrevet
dahliablack03 skrev, for 6 timer siden:

Jeg prøver sgu at skrive og så må vi se hvad der sker. Men rart at blive advaret i sådanne tilfælde. Tusind tak for det. I hører nærmere.

Jeg håber du har heldet med dig, for annoncen som sådan lyder jo som et godt tilbud :)

Held og lykke og lad os høre om resultatet ;)

Skrevet
DK fyr 34 skrev, for 11 timer siden:

200 kr. på at du har ret. Jeg har selv skrevet på en lign. annonce, hvor korrespondancen endte med et link (som forventet)

Skrevet
dahliablack03 skrev, for 13 timer siden:

Er du interesseret, hvis det bliver positivt svar fra hende? Jeg prøver at skrive til hende, og kunne være rart, hvis det blev til noget :-) ja, hun ser nemlig fræk ud

Jeps!

Skrevet
  • Author

Hey med jer. Jeg kan konstatere, at jeg har skrevet til hende, men endnu ikke hørt noget. Og jeg tror ikke, jeg hører noget. Måske fordi jeg ikke inkluderede et billede af mig selv, men det havde jeg ikke lige lyst til ved den første kontakt.

Så desværre er det nok en nitte, mine herrer.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.