Hop til indhold

Dirty dancing i omklædningsrummet

Featured Replies

Skrevet

Hej derude

Ser i WM for kvinde håndbold  ? -

Jeg gør, - og særligt når de norske, svenske og danske  "Lyse Nordiske isdronninger" er på banen. De er så skønne disse lyse piger, og det gør heller ikke noget at kvindeidræt, - i hver fald i mine øjne, - er pisse yndefuldt:wub:

Vi er ved at nærme os semifinalen hvor Danmark desværre ikke er med, - pigerne blev slået  af svenskerne.

I den just overstået 1/8 finale vandt Sverige som sagt over Danmark, og dernæst vandt Sverige over Slovenien, og dernæst vandt Sverige over Norge, sejren over Norge var en kæmpe overraskelse for alle.

Da Sverige vandt over Slovenien og dermed også tættere på semifinalen dansede de sejrsdans  :wub::wub::wub::wub: - - - - - - -  i omklædningsrummet

Jeg vil mere kalde det for  "Dirtydancing":wub: i omklædningsrummet,   -    den kommer her :  Norsk stjerne driller Sverige efter sejrsdans - TV 2

Mange hilsner

Nyder livet   +  nogle dejlige håndboldpiger 

Redigeret af Nyder livet

Skrevet

Med al respekt... de er bedre til håndbold end til dans :)

Redigeret af slip
Typo

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.