Nye tider 6817 Skrevet 14. December, 2017 (edited) Hej derude Ser i WM for kvinde håndbold ? - Jeg gør, - og særligt når de norske, svenske og danske "Lyse Nordiske isdronninger" er på banen. De er så skønne disse lyse piger, og det gør heller ikke noget at kvindeidræt, - i hver fald i mine øjne, - er pisse yndefuldt Vi er ved at nærme os semifinalen hvor Danmark desværre ikke er med, - pigerne blev slået af svenskerne. I den just overstået 1/8 finale vandt Sverige som sagt over Danmark, og dernæst vandt Sverige over Slovenien, og dernæst vandt Sverige over Norge, sejren over Norge var en kæmpe overraskelse for alle. Da Sverige vandt over Slovenien og dermed også tættere på semifinalen dansede de sejrsdans - - - - - - - i omklædningsrummet Jeg vil mere kalde det for "Dirtydancing" i omklædningsrummet, - den kommer her : Norsk stjerne driller Sverige efter sejrsdans - TV 2 Mange hilsner Nyder livet + nogle dejlige håndboldpiger Redigeret 14. December, 2017 af Nyder livet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 14. December, 2017 (edited) Med al respekt... de er bedre til håndbold end til dans Redigeret 14. December, 2017 af slip Typo 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg