Hop til indhold
Normann1001

Gisela - Ægte GFE

Recommended Posts

Besøgte i går denne pige:

https://annoncelight.dk/showad/240679

Blev mødt i døre med kys og kram af denne smukke pige.

Jeg betalte 800 kr. for 30 minutter Hun gav sig god tid til at komme i gang så jeg kunne blive varmet godt op.

Gisela var helt ægte og autentisk i agten og Hun kysser helt vildt meget og lækkert.

Sexen var fantastisk (hun er lidt stram) og hun var bare tilstede hele tiden og ville gerne røres i skridtet mens vi var i gang. Det var mit indtryk at hendes orgasme også var ægte.

Da der var gået 30 minutter sagde hun at hun ikke havde travlt, så jeg måtte gerne blive lidt længere, så vi lå og nussede, kyssede og snakkede i yderligere 20 minutter hvorefter jeg blev nødt til at tage afsted til et møde. Tror gerne jeg måtte være blevet meget længere.

Dejlig pige, ægte billeder, bedste oplevelse ever :) 

Hun ved ikke om hun kommer til Odense igen, men hvis hun gør skal jeg klart besøge hende igen 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også haft fornøjelsen af denne skønne kvinde, og kan kun tilslutte mig de rosende ord. Virkelig smuk, nærværende, og i dén grad sød og venlig. Nærmest som at møde en helt almindelig pige midt i 20’erne, der bare tilfældigvis også er GP. Hennes engelsk er ikke så godt, det hjælper gevaldigt, hvis man kan holde en samtale i gang på hendes modersmål (hun skriver ikke i annoncen, hvor hun kommer fra, så det må jeg vist heller ikke nævne her). Hun er her kun et par dage mere, men kommer vistnok tilbage til Odense igen om få uger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thelem skrev, for 19 timer siden:

 hendes modersmål (hun skriver ikke i annoncen, hvor hun kommer fra, så det må jeg vist heller ikke nævne her). 

Det kunne ellers være rart at vide hvilket kursus man skulle melde sig til på aftenskolen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha, så må du besøge hende og finde ud af det. Hendes engelsk er *meget* begrænset, så du kommer nok langt med et aftenkursus i sproget X. :)

Redigeret af Thelem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv med et spansk-kursus.

Jeg har også haft fornøjelsen af skønheden. Fantastisk oplevelse... hun er megasød, indlevende og enormt tilbydende. Jeg har sjældent fået tilbudt mere end jeg betalte for.... det fik jeg her. Skal helt sikkert besøge hende igen når hun kommer til Januar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...