Hop til indhold

Recommended Posts

Var hos Silvy i går for anden gang på en uge. Hun er et meget sødt og behageligt menneske. Fik den lækreste omgang megafrench i en 69'er. Hun er en stjerne og en favorit GFE. Den bedste CIM oplevelse ever - og hun var bare et stort smil. Havde booket 1 time men var der i 90 minutter. Hun bad mig blive, fordi jeg var nice. Jeg kommer så meget tilbage, men først til januar. Jeg har min egen regel: besøg kun den samme GP 2 gange på en måned. ;)

Anden gang er bare bedre. Hun tager hjem på mandag. 

 

Min første anmeldelse:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/81367-silvy-pro-service-i-herlev/?tab=comments#comment-713967

 

Hun havde haft en del uheldige oplevelser på det sidste, bl.a. med nogle gæster der tog kokain, mens de var hos hende. Hvad sker der?

De her fantastiske GP'ere skal saftsuseme behandles med respekt!

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt hende for nyligt, det var da helt vildt så positiv og sød pige hun er, kan kun give anmelderen ret her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig anmeldelse, hun er på listen til weekenden, specielt når det er pige som er vil med cim/cof :-)

ikke været i Herlev før så ca hvor er hun...uden at bryde reglerne herinde?

mvh Thomas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas999 skrev, for 43 minutter siden:

Dejlig anmeldelse, hun er på listen til weekenden, specielt når det er pige som er vil med cim/cof :-)

ikke været i Herlev før så ca hvor er hun...uden at bryde reglerne herinde?

mvh Thomas

Tak. Adressen fremgår af annoncen, eller rettere vejens navn gør. :D Meget tæt på vandtårnet ved Klausdalsbrovej. Stedet er fint og diskret. Vær god og sød ved hende, så bliver du behandlet som en konge. Husk hun tager hjem mandag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...