Danishgentleman28 7 Skrevet 13. December, 2017 (edited) Hej alle- i må meget undskylde mit opslag hvis det ikke hører til her men ved ikke hvor i landet det hører til så tænkte at smide den her. Jeg er snublet over nogle billeder og ønsker VIRKELIG at komme i kontakt med pigen bag disse billeder hvis hun stadig er i gamet men kan ikke finde ud af at få støvet ophavet op. Så jeg efterlyser nu kontakt eller info om dette, og håber det er ok ellers må jeg slette eller flytte tråden. Billederne følger: Redigeret 14. December, 2017 af Stabilizer Billeder slettet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
danny81 44 Skrevet 13. December, 2017 Hun har sgu en flot krop, men jeg finder det lidt af et turn-off med de forskellige tekster 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 951 Skrevet 13. December, 2017 Flot, skulle da heller ikke genere mig at lægge lidt rør ind der. Men kan ikke lige blive klar over om hun er en SO eller en K9 (hund). Er dyresex ikke blevet forbudt her i kongeriget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 13. December, 2017 danny81 skrev, for 2 timer siden: Hun har sgu en flot krop, men jeg finder det lidt af et turn-off med de forskellige tekster Det er nu ikke meget værre end mange pigers mærkelige tatoveringer - og røvgeviret er da i det mindste ikke et man ser hver dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg