Hop til indhold
fjummer

Oral til pigen

Recommended Posts

Jeg er lidt nysgerrig efter at høre, hvor mange herinde der efter at have givet oral til en glædespige er blevet smittet med en sexsygdom? Jeg ønsker ikke at starte en debat om sygdomme generelt, men bare at høre, om nogen herinde nogensinde har fået en sygdom af det?

 

Når man læser de mange gode beretninger, lader det til, at de fleste giver oral til pigen, deraf min nysgerrighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fjummer skrev, for 17 minutter siden:

Jeg er lidt nysgerrig efter at høre, hvor mange herinde der efter at have givet oral til en glædespige er blevet smittet med en sexsygdom? Jeg ønsker ikke at starte en debat om sygdomme generelt, men bare at høre, om nogen herinde nogensinde har fået en sygdom af det?

 

Når man læser de mange gode beretninger, lader det til, at de fleste giver oral til pigen, deraf min nysgerrighed.

Heller aldrig ! :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har sgu engang fået mund gonoré af at slikke en pige. 

Hun var dog ikke glædespige hvad jeg ved af, men om hun er glædespige eller ej er vel egentlig også underordnet :)

De har jo også sex i deres fritid 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 38 minutter siden:

Aldrig!........måske kun en afhængighed af at gøre det igen og igen ;)

 

HAHA, det er sgu god humor :) 

Redigeret af fjummer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, for 27 minutter siden:

Elsker at slikkepind en kvinde og har heller aldrig fået noget. Og har da været sammen med rigtig mange privat og professionelt. (5-600)

Hold da op, det var en del, det tyder lidt på, at man virkelig skal være uheldig for at få noget ad den vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Aldrig og har haft mange kvinder GP, og ne Night stand, kortvarige forbindelser og et par stykker i flere år, selv i “aids alderen” var der ikke gevinst....elsker at slikke fisse og er jf de kvinder der har fået oral af mig, mægtig god til at slikke fisse..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har da oplevet at få slidegigt i kæberne, hold i nakken og dårlig ånde...... såååååh tænk dig grundigt om, inden du sætter liv og helbred på spil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Det er ypperligt når man får lært at trække vejret gennem ørerne og holde 1500 tungeslag i minuttet :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 1 time siden:

Det er ypperligt når man får lært at trække vejret gennem ørerne og holde 1500 tungeslag i minuttet :P

Den teknik fungerer ikke der hvor jeg kommer.....her bliver der klemt lår rundt om ørerne ;)

Men jeg er ved at have forfinet teknikken med at trække vejret gennem røveren..... ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi
Butch skrev, for 1 time siden:

 

Men jeg er ved at have forfinet teknikken med at trække vejret gennem røveren..... ;)

 

Det er så ikke uden en vis risiko at trække vejret dén vej ind... Du risikerer jo, at der kommer lort ud af munden på dig :P:D:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Delphi skrev, for 7 timer siden:

Det er så ikke uden en vis risiko at trække vejret dén vej ind... Du risikerer jo, at der kommer lort ud af munden på dig :P:D:ph34r:

Det sker kun ved hikke ! :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...