Hop til indhold
Guest Fynfyr86

Ms.tosh nær Broby.

Recommended Posts

Guest Fynfyr86

Halløj.. nu har jeg i 5 dage skrevet med hende omkring en tid, hver gang det kommer til udlevering af adresse hører jeg ikke mere.. det er simpelthen for useriøst og amatør agtigt! Det er nok også derfor hun ikke har så mange anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 3 timer siden:

Halløj.. nu har jeg i 5 dage skrevet med hende omkring en tid, hver gang det kommer til udlevering af adresse hører jeg ikke mere.. det er simpelthen for useriøst og amatør agtigt! Det er nok også derfor hun ikke har så mange anmeldelser.

Ja det er sgu da træls...Så må man hellere melde ud at der ikke er mere tid den dag. Jeg har været der en gang og der gik det stærkt med at få en aftale og udleveret adressen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
22 cm and thick skrev, for 2 minutter siden:

Ja det er sgu da træls...Så må man hellere melde ud at der ikke er mere tid den dag. Jeg har været der en gang og der gik det stærkt med at få en aftale og udleveret adressen. 

Vi havde også aftale, og fik af vide der va var 30 min kørsel, og aftalte tidspunkt, skriver så da jeg er nyvasket og sidder i bilen og klar til og taste adresse.. og så er der bare ingen svar!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 21 minutter siden:

Vi havde også aftale, og fik af vide der va var 30 min kørsel, og aftalte tidspunkt, skriver så da jeg er nyvasket og sidder i bilen og klar til og taste adresse.. og så er der bare ingen svar!

Ja det er sgu ikke i orden....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg forstår jeres frustrationer, men jeg har været der mange gange, og fået en virkelig god behandling.

Men jeg har også ved siden af fået af vide, at hendes eks. har sendt mails ud, vor ikke hun har været på, måske lidt af en forklaring.

Men skynd jer gutter for hun flytter snart til Esbjerg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
hillerslev skrev, for 7 timer siden:

Hej jeg forstår jeres frustrationer, men jeg har været der mange gange, og fået en virkelig god behandling.

Men jeg har også ved siden af fået af vide, at hendes eks. har sendt mails ud, vor ikke hun har været på, måske lidt af en forklaring.

Men skynd jer gutter for hun flytter snart til Esbjerg 

Jeg syntes ikke det er en forklaring! Han styrer vel ikke mobilen??? Når man har aftalt alt og kun mangler adresse? Det skriger i mine øjne af useriøsitet.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Fynfyr86 skrev, 1 time siden:

Det skriger i mine øjne af useriøsitet.. 

Det skriger i mine øjne til, enten reklame el Fake indlæg, (skynd jer gutter) og så den med Xén, ja den holder sku ikke :huh: 

Men hvem ved bedre, det må være en af Fynboerne? Jeg skrev med hende for en del år siden og også for nylig, den gang,

for et par år siden, skrev hun midt i aftalen, at hun flyttede til Canada :huh: ja Ok der var jeg så ikke lige på vej til :P 

måske lidt nemmere hvis hun bare havde skrevet, fuck dig, men måske det netop var det hun ikke vil :P

Go aften på Fyn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Hun er nu ikke fake, men der er måske nogle sociale omstændigheder, som kan have betydning for hendes service. Har besøgt hende for længe siden og det var første og sidste gang :mellow:

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende én gang og der var der på ingen måde noget at klage over. Men er det ikke den samme "sang" der bliver sunget om og om igen.... Nogen har en super oplevelse med en pige - andre vil bare bande hende langt væk p. g. a. dårlig oplevelse med hende på den ene eller anden måde. Men - når det så er sagt. Synes sgu også det virker mærkeligt med manglende svar og historier om at flytte det ene eller andet sted hen. Flytter hun ikke til Esbjerg men bliver her på Fyn er det nok ikke sidste gang jeg har besøgt hende. Hun giver et soverent godt bj... :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
hillerslev skrev, den 16/12/2017 at 11:09:

Hverken fake eller reklame, vi er bare nogle der ved hvornår vi skal holde os til.

 

Okay!! Jeg går udfra man holder sig til når hun har en aktiv annonce? Det gjorde jeg så også! Så reklame fra din side, jo! Useriøs fra hendes side ja!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 16 timer siden:

Okay!! Jeg går udfra man holder sig til når hun har en aktiv annonce? Det gjorde jeg så også! Så reklame fra din side, jo! Useriøs fra hendes side ja!

Hvis Hillerslevs indlæg er annonce vil jeg også gerne annoncere for hende. For selvom jeg kun har været der en gang var hun på ingen måde useriøs. Men apropos reklamer for piger er det da vist set før i diverse tråde. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...