Hop til indhold
KnudSan

Thai massage Prag

Recommended Posts

Som jeg har skrevet andet sted, så vil jeg skrive lidt om thai massage i Prag.

Først vil jeg lige fortælle, at jeg bare er blevet glad for Thai massage og de smukke Thai kvinder i alle aldre. Så I skal tage med i min anmeldelser, at jeg er meget positiv stemt for disse skønheder og deres berøring. Det er første gang at jeg får Thai massage uden for Danmark.

Første besøg var på https://www.lannak.cz/fotogalerie1/provozovna-vinohrady https://www.lannak.cz/fotogalerie1/provozovna-vinohrady 

Det var hende nummer 2 fra højre på billedet. Super sød og dejlig at tale med. 2 timer Thai - olie massage.

Jeg starter med et bad og er derfor helt nøgen, hvad jeg også nyder bedst. Hun giver en rigtig dejlig massage, hård thai og blød olie. Lidt strejf og lidt grin. Da der mangler ca. 30 minutter kommer der en anden ind, for at varme de der poser på et blus, det var lidt øv, det gjorde at hun ikke turde give et HJ, det sagde hun ihvertfald. Men ikke noget dårligt i det, det var godt og hyggeligt. Jeg er ret sikker på, at der kunne fås HJ. Det var i lukkede rum og der kom mange, både par og mænd. God start på Prag Thai massage.

Jeg spurgte om de kendte en god thai restaurant og jeg fik et visitkort, mens jeg drak min te.

Da jeg kom til denne lille, men 100% Thai restaurant, så lå den dør om dør med http://www.thaifit.cz/ http://www.thaifit.cz/ som jeg også havde set på, så jeg gik ind og bestilte tid til 2 timers thai Olie massage igen, så det skulle være desserten.

Super god thai mad, der var hotte sager i, anbefales til jer der kan lide ægte thai food.

Massagen var virkelig proff. Startede med at blive vist ind i et meget flot massage lokale af receptionisten, hun sagde klart, at jeg skulle beholde mine underbenklæder på, så det gjorde jeg. Da massøren kom ind, der tager hun en lille rulle i en pose, som jeg godt havde set, men ikke lige var med på hvad var, hun pakker posen op og det er et par engangs trusser, spørger om jeg vil have dem på, jeg siger ja og hopper ned af briksen og tager mine egne trusser af, samtidig da jeg står der nøgen spørger jeg om det er ok, at jeg er nøgen under massagen, hun svarer det bestemmer jeg selv.

God massage, men rammer ikke noget "ulovligt", da hun beder mig om at vende, da står hun med håndklædet, men hun lader det lige falde og tager et pænt blik på mine herligheder, der dog ikke var rejst. Jeg spurgte ikke ind til noget, men en vild god massage.

Så denne dag ingen ekstra sager. Men god massage og dejlige piger/kvinder.

 

Dag 2 med Thai massage.

 

http://www.siamspa.cz/http://www.siamspa.cz/ Det var den massage som jeg havde glædet mig mest til, jeg tændte helt vildt på Jaw  Hun er bare så smuk i mine øjne.

Jeg bestilte 2 timer, som jeg gjorde hver gang, jeg blev vist net på massage rummet, der kun var lidt afskærmet og der kunne høres næsten alt, men spændende. Jaw gav en fantastisk massage, jeg nød det og hun strejfede lidt, hvad jeg sådan gjorde ok til, så blev hun lidt mere fræk, skønt. Da jeg vendte mig om, der var der rejsning på, men Jaw gjorde tegn til, at jeg skulle være rolig. Så spurgte jeg om HJ og hun rystede på hovedet, men med et stort smil. Så sagde hun hvad det kostede (1000 koruna) og jeg sagde ja tak, men jeg skulle være roligt. Jeg ved ikke hvad der gør det, men HJ hos en Thai Kvinde er så følsomt og godt. Jeg tog lidt på numsen af Jaw og ingen problem i det, så tog jeg lidt inden i trussen og der blev tysset på mig, alle kunne jo høre jeg vendte mig lidt på madrassen. Jeg fik en skøn udløsning og Jaw nød det også.

Må lige skrive, at den tid der er bestilt den overholdes alle de steder jeg var til Thai massage.

Jeg bookede lige 2 timer mere til Jaw til 2 dage senere, jeg er betaget af hendes udseende, samtid så var hun dejlig at små snakke med, selvom vi skulle være meget rolige.

 

Dag 3: http://www.soms-thai.cz/ http://www.soms-thai.cz/ 

 

Morgen massage 9.30 og det var 2 timer til 1000 koruna. Dette var den bedste kombination af Thai og Olie massage. Igen var jeg nøgen, men blev pænt dækket med håndklædet hver gang der kom noget til syne, det gjorde der jo, når benene bliver brækket rundt, men skøn massage. Uden ekstra sager.

Ved 21 tiden om aftenen, der så jeg tilfældigt et massage sted tæt på Rådhuspladsen http://rakthaimassage.cz/ http://rakthaimassage.cz/ 

Op ad nogle trapper og hele vejen op står der ATTENTION HERE NO SEXUAL MASSAGE, BODY TO BODY OR HAPPY END, JUST THAI MASSAGE, det stod hele vejen op, men jeg tænkte at det ville være rart at få lidt berøring og så måtte det være sådan.

Der sad en Tjekkisk mand og tog mod pengene og så lidt ned af gangen blev jeg vist  om bag et forhæng, der kom en sød, smuk ung lille Thai pige, jeg havde kun bestilt en time denne gang. Jeg lå nøgen da hun kom, hun gik igang med noget meget udefinerbart massage, men hun kunne ramme de rigtige steder  så NO HAPPY END havde ikke meget betydning, hun gav en dejlig roligt skøn HAPPY END. Igen en dejlig Thai at tale med, fik en kop te og så ud i det dejlige Prag.

 

Sidste dag i Prag ventede og med Jaw som skulle besøges igen. Jeg er blevet godt lun på hende, de er farlige disse skønheder, god der er langt til Prag. Men igen god massage, men meget størrer gensyns smil, fik lov at tage på brysterne, Jaw trak lidt op i blusen, så hendes skønne bryst kom frem, ja det var perfekt. Men skulle igen være stille, hun forklarede med tegnsprog, at dem ved siden af først skulle gå, før jeg fik HJ, fint nok. Jeg fik et super dejligt HJ. Men lidt sjovt at ligge og lytte til hvad der sker rundt omkring, he he. En som nok i næsten en time bare højlydt nød massagen, men pludselig så blev der ro i 5 minutter, hvad mon det skyldes og så kunne man høre sedlerne blive talt.

Jeg troede det var det sidste bekendskab med Thai massage i denne omgang. Men om aftenen snuppede jeg lige en fod massage på 30 minutter på http://www.thajsky-raj.cz/http://www.thajsky-raj.cz/  rigtigt tourist massage, men super god massage. Men jeg er næsten sikker på, at hvis jeg havde bestilt en massage der havde fordret olie på hele kroppen, så kunne der her have været ekstra med, men igen nogle søde og dejlige Thai kvinder. Gode smil og kommunikation, en lidt ældre thai kvinder der sad og havde en anden kunde ved siden af mig og min massør, hun sagde flere gange til min massør, tag ham med hjem, men jeg var måske ikke frisk nok på den eller det er drømme tænkninig.

Det blev en lang fortælling, så jeg der er til Thai massage, så ved i lidt om det i Prag, jeg nød det og er sikker på, at et af steder skal besøges igen.

 

Redigeret af KnudSan
indsat web sider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige læst din fantastiske beskrivelse af Thai miljøet i Prag, mesterligt :-)

Tror du at der er mulighed for FP nogle af de nævnte steder eller har du kendskab til Thai steder i Prag der går hele vejen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 9 timer siden:

Lige læst din fantastiske beskrivelse af Thai miljøet i Prag, mesterligt :-)

Tror du at der er mulighed for FP nogle af de nævnte steder eller har du kendskab til Thai steder i Prag der går hele vejen?

@Diskusprolaps jeg må være dig svar skyldig.

Men det første sted egnet sig bedst, så måske kom det et par gange og spørg ind til om der kan blive lidt ekstraordinært hygge.

Eller der hvor der står no sex hele vejen op, måske der der er størst mulighed. Det var det sted hvor de gik efter pengene.

Men det er ren gætteri fra min side.

Tak for rosen for min anmeldelse og glæder mig til din anmeldelse.

Hvis du besøger Jaw så tag noget kvalitets chokolade med til hende og hvis du kommer der  et par gange så måske en mulighed, hvis jeg skulle på Thai massage tur igen til Prag så ville jeg inviterer Jaw ud og spise, men det skal jeg ikke og det er en hel anden fortælling.

Ønsker dig en dejlig Prag tur og tak for du lige spurgte, så jeg kunne mindes nogle skønne dage i Prag.  

Redigeret af KnudSan
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal nok komme med en stemningsrapport, når jeg er kommet.....

.... hjem ;)

Fruen er med, så det skal times og tilrettelægges, hun går shopamok 1 dag i Palladium.  Så må jeg se om jeg kan få tiden til at gå på egen hånd, håber den blåhovede kan få 1 over nakken.

Vi smutter 1 dag til parmassage, hyggelig tradition, men lidt kedeligt :D

Kan se Siam og skønne Jaw ligger tæt på Palladium, så når den geografisk udfordrede er fulgt på vej, står den på Jaw :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som alternativ kan jeg anbefale jer at køre 50 km sydvest for Prag til Ceske Budejovice.

Fantastisk by med lidt under 100.000 indbyggere, og så er priserne på alt nærmest latterlige lave.

Jeg besøgte Thai Siam Center på sydsiden af det store rådhustorv.

Ingen hanky Panky men fremragende massage, så man nærmest kunne flyve derfra, desværre er hjemmesiden nede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 4 timer siden:

Skal nok komme med en stemningsrapport, når jeg er kommet.....

.... hjem ;)

Fruen er med, så det skal times og tilrettelægges, hun går shopamok 1 dag i Palladium.  Så må jeg se om jeg kan få tiden til at gå på egen hånd, håber den blåhovede kan få 1 over nakken.

Vi smutter 1 dag til parmassage, hyggelig tradition, men lidt kedeligt :D

Kan se Siam og skønne Jaw ligger tæt på Palladium, så når den geografisk udfordrede er fulgt på vej, står den på Jaw :P

 

Siam er lige over for en indgang til Palladium. 

Ind i en gyde.

God tur og nyd "min" Jaw:rolleyes:

Hun kunne godt lokke mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54

Jeg kan stærkt anbefale thaisky-rai (link ovenfor) ... jeg er måske ved at blive gammel; men jeg syntes de plejede at have deres hjemmeside på Engelsk også .... Specielt den lige ved siden af den gamle rådhusplads virker lidt "turistet"; men når du først er i behandling, så glemmer du omgivelserne....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener jeg var på Venzelpladsen (ved ikke lige om det et stavet rigtigt) det var rart og afslappende og friske piger i alle aldre og også et par drenge der gav massage, til glæde for et par damer, de nød det rart at se lyset i damernes øjne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heimdal skrev, den 22/8/2018 at 16:14:

Som alternativ kan jeg anbefale jer at køre 50 km sydvest for Prag til Ceske Budejovice.

Fantastisk by med lidt under 100.000 indbyggere, og så er priserne på alt nærmest latterlige lave.

Jeg besøgte Thai Siam Center på sydsiden af det store rådhustorv.

Ingen hanky Panky men fremragende massage, så man nærmest kunne flyve derfra, desværre er hjemmesiden nede.

Tak for tippet :-) men Fruen og jeg har rigelig med transport til daglig, er her med fly og på gåben.

Vi har været til parmassage hos LannaK som ærede KnudSan også har nævnt i tråden. Fruens valg, officielt ved jeg INTET om thai ;-),  godt valg. Fint lokale og bad, vi blev begge puslet om i 2 timer med behørig afstand til vitale steder. Lækker og effektiv massage af 2 ca. 40 årige, der vidste hvad de lavede.

Kan anbefales til par og sikkert også til enlige, så 1 yngre stram model i frisk påklædning, der måske kunne være til ekstra. Ellers, ville jeg høre om receptionisten også masserede, hun var lige mig ;-)

PS: Har besøgt Jaw :-) :-) :-) alene ;-) det må I vente med at høre om til mit næste "frikvarter" men glad for KnudSan's anbefaling ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 6 timer siden:

Tak for tippet :-) men Fruen og jeg har rigelig med transport til daglig, er her med fly og på gåben.

Vi har været til parmassage hos LannaK som ærede KnudSan også har nævnt i tråden. Fruens valg, officielt ved jeg INTET om thai ;-),  godt valg. Fint lokale og bad, vi blev begge puslet om i 2 timer med behørig afstand til vitale steder. Lækker og effektiv massage af 2 ca. 40 årige, der vidste hvad de lavede.

Kan anbefales til par og sikkert også til enlige, så 1 yngre stram model i frisk påklædning, der måske kunne være til ekstra. Ellers, ville jeg høre om receptionisten også masserede, hun var lige mig ;-)

PS: Har besøgt Jaw :-) :-) :-) alene ;-) det må I vente med at høre om til mit næste "frikvarter" men glad for KnudSan's anbefaling ;-)

 

@Diskusprolaps mange tak for din flotte tiltale af mig.

Whau glæder mig til at høre om Jaw, kan se det er gode :):D;)

Det er en glæde at andre kan bruge mine anmeldelser, jeg har selv brugt gode anmeldelser fra EG 

Fortsat god afslapning i Prag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var der lige dagen med Jaw :D fik deponeret Fruen i Palladium og gik til Siam. Desværre mødte Jaw først ind om eftermiddagen og den søde receptionist anbefalede 2 andre ledige. Afslog høfligt og fortalte at jeg var anbefalet Jaw og bestilte tid til 15.

Gik lidt rundt og havnede på Old Town Square og så Thajsky Raj (link oppe i tråden) tiden skulle udnyttes og gik ind og bestilte 1 time relaxmassage.

Som nævnt et rigtigt turiststed, med lidt samlebånds oplevelse.  Foregik nedenunder, hvor der er en labyrint af lokaler. Massøren så Ok ud og ydede 1 fair massage, man kan kalde det lyserød massage. Tæt nok på til en virkning, men INTET ekstra, hun var lidt mut og glædede sig vist til fyraften. Fint badeværelse, pænt og rent.

Efter lidt let frokost og 1 slentretur mere, stod den på Jaw.

Blev vist ind i rummet af receptionisten og bedt om at klæde mig af og lægge håndklæde over lænden, som jeg gjorde, men ingen grund til at folde håndklædet helt ud ;)

Jaw gjorde sin entré og jeg vendte mig på siden og hilste pænt på, hun er hverken den yngste eller smukkeste, har noget unikt, blidt og erotisk over sig, som gør hende særdeles attraktiv.

Placerede hovedet i briksens hul, elsker når jeg ikke skal vride hovedet af led + så kan jeg se deres ben og fødder :rolleyes: Jaw kan i den grad massere og ikke bange for at gå tæt på. Nu havde hun foldet håndklædet til en pølse på 7-8 cm. Fortalte at jeg altid har ondt i lænden, så den og balder fik den store tur. Tilfældige ;) strejf på inderlår der vækkede lillemanden og måtte hurtigt skifte ligestilling for at få plads til det :Pnødvendige.

Man skal tale lavt der, da der er meget lydt, så Jaw hviskede i øret at hvis jeg kunne lide det, måtte jeg gerne allerede vende mig. 1/4 sekund senere lå jeg på ryggen og Jaw storsmilede til både mig og lillemanden, mens hun kredsede omkring ham og klokketårnet. Uden olie kom jeg efter et blødt og frækt hj med meget øjenkontakt og hun fortsatte til lillemanden var færdig :D

Rengjorde mig grundigt uden berøringsangst og bad mig vende mig om på maven igen, mens hun gik ud og vaskede hænder.

Fortsatte med en kongemassage og lidt stille småsnak, hun kunne lide at få at vide at hun var anbefalet og jeg havde ventet på at hun mødte den dag.

Hun fortalte at danske kunder altid var søde og gentlemen ( KnudSan :D) og med 10-12 minutter tilbage var det vendetid igen. Fik brystkasse- og mavemassage, som jeg er meget glad for, så glad at hun hviskede i øret at jeg var en bad Boy. Lillemanden var oppe at se om der var noget spændende og med 1 hånd på ham med olie og 1 hånd på mit bryst gav hun hj igen. Tog lidt længere og spurgte om det var Ok at jeg nussede hendes røv udenpå bukserne. Fik Ok smil og nik, fik nusset røv og bryster inden lillemanden igen kastede op ;)

Som altid ønskede jeg bad bagefter, vist normalt ikke muligt der, men lånte deres private som var helt Ok.

Skulle tage håndklædet om livet og mine ejendele med til badet, lidt upraktisk, men Ok. Spurgte Jaw hvad jeg skyldte, jeg skulle bare betale i receptionen sagde hun. Troede hun misforstod mig og hviskede i øret at jeg mente for ekstra, hun storsmilede bare og sagde at hun håbede det havde været godt og jeg kom forbi en anden gang.

Så smuttede hun for at tjekke om der var fri bane til badeværelset, skyndte mig at komme 50 % drikkepenge i hendes kurv med olier. Da hun kom tilbage og sagde fri bane, pegede jeg på kurven og sagde tak for fantastisk massage og gik mod badeværelset.

Hun indhentede mig på halvvejen, klappede mig diskret bagi og sagde mange tak for besøget :D

Det var desværre det sidste jeg så til Jaw, men hvis Fruen igen vil til Prag er jeg så klar :rolleyes:

PS: 1000 tak til KnudSan for at have delt denne juvel med os allesammen, bukker i respekt

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 5 timer siden:

1000 tak til KnudSan for at have delt denne juvel med os allesammen, bukker i respekt

Velbekomme @Diskusprolaps

Ja der er noget af det der udefinerbart over Jaw. 

Det glæder mig at du syntes om "min" Jaw. Og glæder mig meget at du holdt fast i at det skulle være hende.

Tak for din beretning, som giver stort smil hos mig og dejlige minder, og må vel skrive, minder om  "vores" Jaw nu:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86

Så - nåede jeg endnu engang et kort smut forbi https://www.siamspa.cz

Jeg havde lige nøjagtig tid til 30 minutters "Back & Shoulder massage" til 590 CZK (173 kr)

Hun var i vældigt humør og snakkede løs. Halvvejs igennem var hun i gang med lægge op til mere end bare massage, men jeg havde desværre hverken tid eller trangen, da jeg kom liiige direkte fra https://www.mataharisalon.cz som ligger 5 min. gang derfra. Måske også lidt uretfærdigt. 

Men klart et sted jeg anbefaler - er man et smut i Prag og har tid. 
Det ligger lige ved Palladium - ind igennem en lille gang og en gård. Her går man gennem døren og til højre.
Her sætter man skoene og bestiller/betaler. Så får man et rum nummer af vide og går retur til venstre fra indgangsdøren. 
Her er et stort rum der er delt op i 4 eller 6 rum med døre. Væggene går dog ikke helt op, så man kan høre de andre kunder.

Fornuftig pris og god service.

Del dette indlæg


Link til indlæg

He og stort smil.

Sjovt at det er over 5 år siden jeg skrev denne anmeldelse.

Jeg får stadig stort smil og glædes følelse i kroppen grundet Jaw.

Jeg har fået mange gode massagetimer siden, men glemmer aldrig Jaw og som @Diskusprolaps skriver hun er hverken den yngste eller kønneste.

Men der er noget kønt ved hendes væsen, charme og en udstråling. Så alligevel måske en dag, en weekendtur til Prag, men der skal være sikkerhed for at kunne møde Jaw.

Der var jo ikke noget nyt over solen i disse linjer, men gode minder er også ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...