Hop til indhold

Massage nøgen?

Featured Replies

Skrevet

Hej derude :)

Jeg har læst med et stykke tid på dette forum, og har nu et spørgsmål (som jeg endnu ikke har kunne finde få svar på)

Er der nogle officielle steder i Kolding / Vejle, hvor man kan få massage, imens man er nøgen - evt under håndklæde?

Jeg tænker ikke på nogen form for seksuel karakter, men blot alm god massage?

Alle de steder jeg har været er det med underbukser, og jeg foretrækker bare massage uden underbukser.

Det må være "alm." massagesteder eller thai-massage-steder.

Jeg ved ikke om denne tråd er startet i den rigtige kategori..! :)

Bh

Brenner

Skrevet

Du burde nok skrive dit indlæg under " Efterlysninger ".

Kig på Thailisten vest, alle de røde steder kan du roligt smide underbukserne.Thailisten Vest

Skrevet
brenner skrev, for 2 timer siden:

Alle de steder jeg har været er det med underbukser, og jeg foretrækker bare massage uden underbukser.

Nogen gange skal man også aftale med massøren at hun skal være nøgen fra starten - nogle thaipiger - kan være ret generte og forsøge at snyde sig udenom. Men det kan godt være at du får et problem med at få den aftale i hus uden at betale ekstra, hvis du kun vil have alm. massage og ingen BoomBOom eller finishion ;-)

Skrevet

Grøn eller rød – jeg har aldrig fået massage med underbukserne på, og jeg har været rigtigt, rigtigt mange steder. Tag underbukserne af som den naturligste ting og læg dig til rette på briksen.

Skrevet

Jeg har været et par steder hvor de har sagt at jeg skulle beholde underbukserne på. Det ene sted var Siam i Vejle og det andet var Nan i Hedensted.

Redigeret af Ray Hollis

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.