Hop til indhold

Recommended Posts

Hej derude :)

Jeg har læst med et stykke tid på dette forum, og har nu et spørgsmål (som jeg endnu ikke har kunne finde få svar på)

Er der nogle officielle steder i Kolding / Vejle, hvor man kan få massage, imens man er nøgen - evt under håndklæde?

Jeg tænker ikke på nogen form for seksuel karakter, men blot alm god massage?

Alle de steder jeg har været er det med underbukser, og jeg foretrækker bare massage uden underbukser.

Det må være "alm." massagesteder eller thai-massage-steder.

 

Jeg ved ikke om denne tråd er startet i den rigtige kategori..! :)

 

Bh

Brenner

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
brenner skrev, for 2 timer siden:

Alle de steder jeg har været er det med underbukser, og jeg foretrækker bare massage uden underbukser.

Nogen gange skal man også aftale med massøren at hun skal være nøgen fra starten - nogle thaipiger - kan være ret generte og forsøge at snyde sig udenom. Men det kan godt være at du får et problem med at få den aftale i hus uden at betale ekstra, hvis du kun vil have alm. massage og ingen BoomBOom eller finishion ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grøn eller rød – jeg har aldrig fået massage med underbukserne på, og jeg har været rigtigt, rigtigt mange steder. Tag underbukserne af som den naturligste ting og læg dig til rette på briksen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været et par steder hvor de har sagt at jeg skulle beholde underbukserne på. Det ene sted var Siam i Vejle og det andet var Nan i Hedensted.

Redigeret af Ray Hollis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...