Thelem 19 Skrevet 12. December, 2017 Denne pige er lige kommet til Tarup: https://annoncelight.dk/showad/225399, og jeg genkender billederne fra et tidligere besøg hun har aflagt samme sted. Har nogen af jer erfaringer af hende? Hun har et link til en anmeldelse i sin annonce, men den går ikke at læse (i hvert fald ikke i min browser). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1726 Skrevet 12. December, 2017 Tror det er dette link: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 12. December, 2017 Mr1time skrev, for 3 timer siden: Tror det er dette link: Jeg mener nu også der var en anmeldelse ud over min. Den kan jeg dog ikke finde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 12. December, 2017 Jeg kan heller ikke se anmeldelsen. Har også besøgt skønheden tidligere.. Så måske er det den der blokeres, for mig og Andre.. Så mon ikke jeg skulle kigge forbi og få nydt denne dejlige krop. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg