Hop til indhold
Luxuria

Hurra for google translate;-)

Recommended Posts

Guest Lubovnik

Haha. Det er godt nok en af de bedre oversættelser. Og selvom jeg ikke ved hvad guebo og bajina betyder, så tror jeg næsten at jeg tør vove et gæt.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luxuria skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/240070

Hvem har været her... hvis sexen er lige så opfindsom som oversættelsen, burde man tage en for holdet... hold da maule;-);-)

Hahahaha, det viser endnu engang, at google bør overlade den slags til folk, der har lært sproget.

Prøv f.eks at google google tager så grusomt fejl”. Nej almindelig sprogundervisning og fremmedsprogskundskab kan aldrig erstattes af maskiner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha - der har nok været både fest, musik og våde varer (Bebidas), da den blev skrevet - og oversat ;-)

 

I dag, kl. 01:21

 

hi is julia den hotteste pige Holstebro vil have mig til at sutte din røv eller din mælk falder ind i min mund og ansigt, jeg ønsker at føle din Guebo i min røv, jeg vil have dig til at sutte mine bryster som jeg du lægger dine fingre i min bajina, jeg har mange sexlegetøj til at sove og gøre dig min slave, kom jeg vil lege med dine brystvorter, og jeg vil have dig til at sætte tungen i min mund og min fisse, jeg er din tæve, jeg vil have dig til at lege med mig Jeg er meget kåt, ring mig!

HOLSTEBRO

hello I'm julia the hottest girl in holstebro , you want me to suck your ass, or your milk fall in my mouth and face, I want to feel your guebo in my ass, I want you to suck my tits while you put my fingers in my bajina, I have many sex toys to sleep and make you my slave, come I want to play with your nipples and I want you to put your tongue in my mouth and my pussy, I am your bitch come I want you to play with me I am very horny call me,!



DANSK
-SUPERFRANSK
-69
-SPANSK
-GRÆSK
-BODY BODY
-
DILDO SHOW
-GOLDEN DUCHA
-KISS
-BLACK KISS
-FACESITTING
-
SEX PARTYDANSK
-
FRANSK
-MEGAFRANSK
-DOMINANS
-TUNGENKISS.
-
URINSEX
-STRAPON
-
DILDO
-FOOT
-
FETISH
-FEST, MUSIK, BEBIDAS

 

Sidst ændret: I dag, kl. 11:29

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var et smut forbi for nylig, ikke en oplevelse jeg har tænkt mig at smide benzin efter 2 gange.

Fransk, hvor jeg er overbevidst om der var mere tænder end læber

Dansk, hvor man bare ikke følte hun var med i legen.

Også har hun ikke mere end de 2 standarder.

Den menu der er .. Rimelig overdrevet.

Alt i alt en af de gange man skulle have vent i døren og ladet det store hoved tale istedet for det lille.

 

//HDL

 

Edit: Jeg fandt hende via denne annonce: https://massage.side6.dk/sweetmaria

Redigeret af HamDerLeder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...