Hop til indhold
Guest Sweex

"Doucheback" anmeldelser

Recommended Posts

Guest Sweex

Jeg er begyndt at kategorisere disse her anmeldelser hvor gp'en allerede er taget hjem, som doucheback anmeldelser. 

Hvorfor er det, at folk venter med at anmelde en pige til hun er taget hjem?

Den åbenlyse grund er at de vil have hende for sig selv i denne omgang, men alligevel gerne vil gøre os opmærksom på at deres velvilje til at dele stadigvæk er der...

Hvis jeg så lige smider nej hatten, så kunne det også være at de ikke ville kunne genkendes af gp'en, hvis nu hun skulle læse med her inde...

Sidste grund jeg kan tænke mig, er at de her reklamer med "last day offer" rent faktisk virker og folk så af gode grunde ikke kan nå at smide en anmeldelse før pigebarnet er taget hjem...

Jeg syntes bare der er kommet mange af dem og de irriterer mig hver gang. Så jeg ville se om folk kan uddybe, så jeg kan blive lidt klogere på dette "fenomen".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der jo rigtig mange af pigerne der kommer igen og igen, samt at dette forum har en funktion der hedder “søg”, så jeg forstår egentlig ikke hvad du mener? Nogle gange skal man jo lige hjem og tænke tingene igennem, hvis man har haft en rigtig skod oplevelse.... Desuden tror jeg da ikke at det er alle, der tænker som det første at eroguide lige skal vide det... Altså hvem knalder man for? Ens lyst/behov, eller ens trang til at skrive på nettet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, for 14 minutter siden:

Altså hvem knalder man for? Ens lyst/behov, eller ens trang til at skrive på nettet?

Jeg får ikke noget ud af det selv, det er ren public service og opsøgende journalistik :D:D:P Det er et hårdt job, men nogen skal jo gøre det.  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 2 timer siden:

Jeg er begyndt at kategorisere disse her anmeldelser hvor gp'en allerede er taget hjem, som doucheback anmeldelser. 

Enig med dig..... Men jeg tror du mener douche bag, som vel betyder idiot eller fjols.

Doucheback er vist ikke et ord, men det nærmeste man kommer det er jo nok "tilbage under bruseren"..... Det var lidt et sidespring, jeg ved det godt, og undskylder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
tvr skrev, for 27 minutter siden:

Enig med dig..... Men jeg tror du mener douche bag, som vel betyder idiot eller fjols.

Doucheback er vist ikke et ord, men det nærmeste man kommer det er jo nok "tilbage under bruseren"..... Det var lidt et sidespring, jeg ved det godt, og undskylder.

God pointe, men nu er også matematiker så samtidig er jeg ligeglad med om jeg kan stave;) men tak for input. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
OleV skrev, 1 time siden:

Nu er der jo rigtig mange af pigerne der kommer igen og igen, samt at dette forum har en funktion der hedder “søg”, så jeg forstår egentlig ikke hvad du mener? Nogle gange skal man jo lige hjem og tænke tingene igennem, hvis man har haft en rigtig skod oplevelse.... Desuden tror jeg da ikke at det er alle, der tænker som det første at eroguide lige skal vide det... Altså hvem knalder man for? Ens lyst/behov, eller ens trang til at skrive på nettet?

Det er jo netop derfor jeg lister forskellige scenarier op!

Hvis du skal skrive herinde så gør det dog så folk for mest mulig glæde af det. Desuden ved man ikke om pigen kommer igen og så kan en anmeldelse jo være ligegyldig, hvis hun allerede er taget hjem. 

Tak for input.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 3 timer siden:

... Hvis jeg så lige smider nej hatten, så kunne det også være at de ikke ville kunne genkendes af gp'en, hvis nu hun skulle læse med her inde...

Den her forstår jeg simpelthen ikke. Det gælder vel alle, der skriver om glædespiger herinde, at de måske kan genkendes af pigen. Og hvad så egentlig, hvis de er taget hjem/er på vej hjem?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Borende X skrev, for 25 minutter siden:

Den her forstår jeg simpelthen ikke. Det gælder vel alle, der skriver om glædespiger herinde, at de måske kan genkendes af pigen. Og hvad så egentlig, hvis de er taget hjem/er på vej hjem?

Jeg forstår det heller ikke, men der er altså masser der ikke vil genkendes. Hvis nogen kender deres ansigt og deres nickname, så er de ikke længere anonyme. 

Svarer det ikke lidt til at prøvekøre en bil der er solgt? (Undskyld termonologien)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, den 12/12/2017 at 07:37:

God pointe, men nu er også matematiker så samtidig er jeg ligeglad med om jeg kan stave;) men tak for input. 

de bastemer do jo sæl. Men dorli stauning ka non gang misforstos

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...