Hop til indhold
Romeo

Hold jer LANGT væk fra Cynthia (Ilskov)

Recommended Posts

Ligesom mange andre anmeldelser fra dette sted så er denne ikke meget anderledes og jeg ville virkelig ønske jeg havde læst dem før jeg tog derhen.

Stedet: Udvendigt er det lidt skummelt men det er diskret. Indvendig er det et helvede, de gidder ikke engang at tænde for varmen. Det er varmere udenfor end det er indenfor. Renligheden er helt i bund, tror ikke engang at de prøver. 

Cynthia: Jeg burde havde vent om da jeg så hende. Billederne er 100% falske. Hun er tynd (meget tynd) og hun er SLET ikke glad for hvad hun laver, ikke som om hun er tvunget til det, men som om at hun slet ikke gidder. Jeg gav hende 600 for 30 min, jeg var i bad inden jeg kom hun bad mig tage tøjet af og ligge mig på sengen hvilket jeg gjorde, men det var pisse koldt. hun puttede kondom på (selv om hun lovede superfransk). Det ENESTE hun ville var at sutte med kondom på og hun ville ikke engang lade mig røre hende og hun brokkede sig da jeg ikke kom efter 2 minutter. jeg har aldrig prøvet noget så slemt jeg ville betale for aldrig at prøve det igen.

hold jer langt væk derfra seriøst. Det er ikke kun hende, læs anmeldelserne derfra det er alle pigerne der.  

https://annoncelight.dk/showad/210481

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Tjaee...disse steder der egentligt bør lukkes af de sociale myndigheder, findes altså stadig. Man bliver i så dårligt humør når man opdager et, men kan intet gøre, kun blive langt væk fra dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romeo skrev, den 12/12/2017 at 03:24:

Ligesom mange andre anmeldelser fra dette sted så er denne ikke meget anderledes og jeg ville virkelig ønske jeg havde læst dem før jeg tog derhen.

Stedet: Udvendigt er det lidt skummelt men det er diskret. Indvendig er det et helvede, de gidder ikke engang at tænde for varmen. Det er varmere udenfor end det er indenfor. Renligheden er helt i bund, tror ikke engang at de prøver. 

Cynthia: Jeg burde havde vent om da jeg så hende. Billederne er 100% falske. Hun er tynd (meget tynd) og hun er SLET ikke glad for hvad hun laver, ikke som om hun er tvunget til det, men som om at hun slet ikke gidder. Jeg gav hende 600 for 30 min, jeg var i bad inden jeg kom hun bad mig tage tøjet af og ligge mig på sengen hvilket jeg gjorde, men det var pisse koldt. hun puttede kondom på (selv om hun lovede superfransk). Det ENESTE hun ville var at sutte med kondom på og hun ville ikke engang lade mig røre hende og hun brokkede sig da jeg ikke kom efter 2 minutter. jeg har aldrig prøvet noget så slemt jeg ville betale for aldrig at prøve det igen.

hold jer langt væk derfra seriøst. Det er ikke kun hende, læs anmeldelserne derfra det er alle pigerne der.  

https://annoncelight.dk/showad/210481

Som du selv skriver: burde være gået igen....når du så vælger at blive ligger du jo som du har redt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Teoretisk kunne der godt være en god sexoplevelse gemt hos Cynthia, selvom hun er tynd, der er koldt i huset og ikke ligner hende på billederne. Det er nok håbet om det, der har drevet lysten :-)

En del år i gamet og kontakt med ligesindede, har lært mig at grundig forberedelse er meget vigtig for en god oplevelse... ikke at forglemme forventningens glæde ved et velplanlagt besøg :-)

Anmeldelsen her er fin, fordi den beskriver Romeo's oplevelse. Det er med til at skabe et bedre billede af om det er noget for mig og andre.

Det virker mavesurt og kort for hovedet at skrive han ligger som redt

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej jeg er helt med på at det er min skyld at jeg ikke fik igen. Jeg skriver bare her for at spare andre for at stå i samme situation

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har de sidste 4 år prøvet nogle mørke piger. På een nær er jeg blevet skuffet HVER gang!!: :-( De virker generelt netop som om de ikke gider og at det helst skal overstås hurtigst muligt! Hold jer til de danske og evt østeuropæiske piger. Begge nationaliteter har jeg haft udmærkede erfaringer med! :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, den 12/26/2017 at 12:40:

Jeg har de sidste 4 år prøvet nogle mørke piger. På een nær er jeg blevet skuffet HVER gang!!: :-( De virker generelt netop som om de ikke gider og at det helst skal overstås hurtigst muligt! Hold jer til de danske og evt østeuropæiske piger. Begge nationaliteter har jeg haft udmærkede erfaringer med! :-) 

Jeg har prøvet 2, hende her og en i agerbæk. Hun var meget flink men billederne var alt for falske til at jeg blev. Billederne viste en slank 20 årige men hun var en svær overægtig 40 årig. 

De piger jeg har haft størst success med har været danske eller latinamerikanske så tror jeg holder mig til dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...