Hop til indhold
Cantona7

Ts fantasi ,hvorfor har man lyst til det ?

Recommended Posts

Jeg har gået i rigtig mange år og haft en fantasi om at værd sammen med en TS ,det skal siges at jeg kun har været sammen med kvinder og kun er til kvinder men hvorfor så egentlig denne lyst til at prøve en ts ,ikke fordi jeg heller har lyst til at blive kneppet i røven.

Andre der har dee sådan og hvad har i evt gjort eller hvad vil i gøre ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke helt hvad det er der gør det ,er det med at sutte pik eller kæle for en anden mands pik ,synes måske det er lidt frækt med pik og bryster på samme person 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft det sådan og har det endnu, tror det er fordi det er lidt frækt og forbudt og noget mænd ikke gør og taler om.

men den rigtig gennemført fræk ts eller shemale / ladyboy er er sku lækkert.

 

Du skulle tage og prøve det og få det ud af af dine tanker men men det kunne jo være du kunne lide det og vil have mere, hvis du ikke kan lide kan du jo bare gå igen og 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
SteenN. skrev, for 19 minutter siden:

Jeg har også haft det sådan og har det endnu, tror det er fordi det er lidt frækt og forbudt og noget mænd ikke gør og taler om.

men den rigtig gennemført fræk ts eller shemale / ladyboy er er sku lækkert.

 

Du skulle tage og prøve det og få det ud af af dine tanker men men det kunne jo være du kunne lide det og vil have mere, hvis du ikke kan lide kan du jo bare gå igen og 

Første gang jeg prøvede det og sad i bilen bagefter havde jeg den værste "bondeanger" fuck jeg har lige kneppet en ombygget mand !!! men har vendt tilbage med jævne mellemrum og selvfølgelig skal du kaste dig ud i det - der er bare en her del nitter imellem så derfor er dine brødre på eroguide dine bedste venner fremover :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aloha

Hej Cantona

Har også været nysgerrig, og måtte stille min nysgerrighed - nu kan jeg ikke huske hvad manden/kvinden hed, men gudesmuk, blot med vedhæng. Var total nervøs og meget grænseoverskridende. Synes til tider nogle af disse TS har en tendens til at være lidt hardcore. Så derfor ville jeg forhøre mig lidt herinde for jeg ved der er nogle TS der er blidere end andre som måske passer bedre til "begynder" niveau :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
aloha skrev, 1 time siden:

Hej Cantona

Har også været nysgerrig, og måtte stille min nysgerrighed - nu kan jeg ikke huske hvad manden/kvinden hed, men gudesmuk, blot med vedhæng. Var total nervøs og meget grænseoverskridende. Synes til tider nogle af disse TS har en tendens til at være lidt hardcore. Så derfor ville jeg forhøre mig lidt herinde for jeg ved der er nogle TS der er blidere end andre som måske passer bedre til "begynder" niveau :)

For 2 år siden var jeg i din situation, men efter læsning herinde, faldt valget på Nadie som pt er i Gentofte - det var en fantastisk oplevelse på alle parametre. På samme tid var Malii i samme hus så hende fik jeg også besøgt:-) Malii er vist lige nu i Århus. Siden har jeg besøgt omkring 10 forskellige TS, de fleste gange har været super oplevelser. Men jeg vender hele tiden tilbage til Malii eller Nadie, dels er de utrolig smukke begge to (kunne være tvillinger) dels fanger de lynhurtigt hvor man er, så man hele tiden er tryk ved det hele. Har en rytme med thai - anden kvinde - ts, og det er sgu en super fordeling. ps. Jeg ville aldrig kunne besøge en mand for at være sammen med ham sexuelt.

Go for it.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Danasvej 39 i København er der en thaimassage klinik med en flot og sympatisk ladyboy.

Det viste sig at være en rigtig god måde at afprøve mine grænser.

Man starter jo bare med at få massage og hvis det ikke svinger, så stopper man også der, uden at det føles akavet.

Det viste sig at være en rigtig positiv oplevelse, som jeg så senere fulgte op et andet sted.

Efter det havde jeg ikke rigtigt behov for at fortsætte, men jeg er glad for at have prøvet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gå evt. ind på chaturbate.com - her er der rigtig mange TSesser, du kan "studere" - så du bedre kan få ro til at finde ud af om det er noget du virkelig tænder på, hvad det går ud på - og hvilke typer du foretrækker ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht. "Hvorfor"-et, så kan jeg anbefale en podcast der hedder The Savage Lovecast. Her kan man finde afsnit pr. tag og der er ihvertfald minimum et afsnit om det at være GAMP (som er en forkortelse for TS-elsker)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...