Hop til indhold
Guest Fynfyr86

Hvem modtager i PRIVATE omgivelser?

Recommended Posts

Guest Fynfyr86

Halløj... efter 2 forgæves besøg Idag, først havde jeg en aftale med ms tosh, men alt for lang tid mellem SMS og ingen adresse ringede jeg til Tanja på Klostervej 23B og meddelte jeg kunne være der om 25 min og det var ok, men det er fandme da ikke til og finde en parkeringsplads i nærheden, og da jeg var der til aftalt tid var der da optaget 2 timer frem! Hvem tager imod i private omgivelser hvor man kan parkere i indkørslen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 56 minutter siden:

Halløj... efter 2 forgæves besøg Idag, først havde jeg en aftale med ms tosh, men alt for lang tid mellem SMS og ingen adresse ringede jeg til Tanja på Klostervej 23B og meddelte jeg kunne være der om 25 min og det var ok, men det er fandme da ikke til og finde en parkeringsplads i nærheden, og da jeg var der til aftalt tid var der da optaget 2 timer frem! Hvem tager imod i private omgivelser hvor man kan parkere i indkørslen?

Du kan sådan set parkerer i gården lige ved døren ;-). Der hænger et gult skilt på muren hvor der står 23B. Og ellers er der P-plads lige over for adressen - dog mod betaling. Der er altid plads.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest OdEnSe
Fynfyr86 skrev, for 2 timer siden:

Halløj... efter 2 forgæves besøg Idag, først havde jeg en aftale med ms tosh, men alt for lang tid mellem SMS og ingen adresse ringede jeg til Tanja på Klostervej 23B og meddelte jeg kunne være der om 25 min og det var ok, men det er fandme da ikke til og finde en parkeringsplads i nærheden, og da jeg var der til aftalt tid var der da optaget 2 timer frem! Hvem tager imod i private omgivelser hvor man kan parkere i indkørslen?

Jeg tror du skal være glad for at du ikke kunne finde en parkeringsplads omkring Klostervej. Var forbi en dag hvor Tanja var på "vagt" og gik igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
Big3lover skrev, for 1 time siden:

Du kan sådan set parkerer i gården lige ved døren ;-). Der hænger et gult skilt på muren hvor der står 23B. Og ellers er der P-plads lige over for adressen - dog mod betaling. Der er altid plads.

Der var sgutte plads 11.30 Idag dag!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
OdEnSe skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tror du skal være glad for at du ikke kunne finde en parkeringsplads omkring Klostervej. Var forbi en dag hvor Tanja var på "vagt" og gik igen.

Hvorfor gik du igen??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest OdEnSe
Fynfyr86 skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor gik du igen??

Min højre hånd er en del pænere ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Der hænger et gult skilt på muren hvor der står 23B.

He he det er da også lige at reklamere med hvad man laver hvis man efterlader sig bil på en P-plads forbeholdt kunder til et bordel. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg, mandag aften kl. ca 21.15.

Fik en hygge snak, små nusseri,  pirre de dejlige brystvorter, helt stive..

Ja så af med tøjet,, kælede og kyssede en del, inden et dejligt blow, også dybt,

De nybarberede boller fik også en dejlig omgang, kælende og nusset..

Så igen Blow, på toppen og dybt..

Med strittende jern, skulle der rides, det kan Tanja sku, og hun kan lide det selv..

Med fuld udnyttelse af de dejlige brystvorter, og en finger på hendes klit, kom udløsningen for begge..

Godt forpustet, afsluttede vi med  kort snak..

Bad og i tøjet..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...