Hop til indhold
Guest Enzo L'uri

Fotoguide eller Eroguide?

Recommended Posts

Guest Enzo L'uri

Kan det gøres muligt og holde disse to ting adskilt i oversigten?

jeg syntes at alt aktivitet listen er overfyldt med politik,billeder og ligegyldige chattilhørende beskeder samt kommunikation som burde høre under PM’s.

man skal til tider scrolle 4-5 sider ned,for at finde et indlæg som slægter sig prostitution på. Jeg har stor glæde af alt aktiviteslisten,da man får et par linjer og forholde sig til inden man åbner, og samtidig slipper for at åbne alt. Jeg ved godt at man bare kan gå ind fra forum,men når man nu har valgt en liste hvor alt er samlet,kunne man så ik gøre det lidt mere adskilt?

man kunne fx ha en opdeling således al ny aktivitet i hvert hovedforum var listet for sig. Alternativ kunne man tilføje en aktivitetsliste som viste opdaterede tråde og ikke hvert enkelt indlæg.

jeg tror det kunne gøres mere brugervenligt,for de medlemmer som er her for anmeldelser og efterlysninger af glædespiger.

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 54 minutter siden:

Kan det gøres muligt og holde disse to ting adskilt i oversigten?

jeg syntes at alt aktivitet listen er overfyldt med politik,billeder og ligegyldige chattilhørende beskeder samt kommunikation som burde høre under PM’s.

man skal til tider scrolle 4-5 sider ned,for at finde et indlæg som slægter sig prostitution på. Jeg har stor glæde af alt aktiviteslisten,da man får et par linjer og forholde sig til inden man åbner, og samtidig slipper for at åbne alt. Jeg ved godt at man bare kan gå ind fra forum,men når man nu har valgt en liste hvor alt er samlet,kunne man så ik gøre det lidt mere adskilt?

man kunne fx ha en opdeling således al ny aktivitet i hvert hovedforum var listet for sig. Alternativ kunne man tilføje en aktivitetsliste som viste opdaterede tråde og ikke hvert enkelt indlæg.

jeg tror det kunne gøres mere brugervenligt,for de medlemmer som er her for anmeldelser og efterlysninger af glædespiger.

Enzo

Øh - forstår ikke hvorfor du ikke bare går ind på de fora, der interesserer dig - der får du jo det serveret, du beder om ;-)

Jeg går f.eks. ind på Tysklandsforum - og kan hurtigt se de tråde, der er nye, få en oversigt over de tråde jeg selv har deltaget i - og se hvilke tråde jeg endnu ikke har set/eller læst - hvor svært kan det være ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Enzo L'uri skrev, for 3 timer siden:

Kan det gøres muligt og holde disse to ting adskilt i oversigten?

jeg syntes at alt aktivitet listen er overfyldt med politik,billeder og ligegyldige chattilhørende beskeder samt kommunikation som burde høre under PM’s.

man skal til tider scrolle 4-5 sider ned,for at finde et indlæg som slægter sig prostitution på. Jeg har stor glæde af alt aktiviteslisten,da man får et par linjer og forholde sig til inden man åbner, og samtidig slipper for at åbne alt. Jeg ved godt at man bare kan gå ind fra forum,men når man nu har valgt en liste hvor alt er samlet,kunne man så ik gøre det lidt mere adskilt?

man kunne fx ha en opdeling således al ny aktivitet i hvert hovedforum var listet for sig. Alternativ kunne man tilføje en aktivitetsliste som viste opdaterede tråde og ikke hvert enkelt indlæg.

jeg tror det kunne gøres mere brugervenligt,for de medlemmer som er her for anmeldelser og efterlysninger af glædespiger.

Enzo

Måske kan du have glæde af at lave din egen "Nyeste aktivitet" 's søgning: Du kan læse hvordan HER

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 18 timer siden:

forstår ikke hvorfor du ikke bare går ind på de fora, der interesserer dig - der får du jo det serveret, du beder om

 

mon ikke @Enzo L'uri mener at han gerne vil ha en oversigt fra de forummer hvor man også kan se indlægget før man åbner tråden?

han skriver jo:

Enzo L'uri skrev, for 19 timer siden:

Jeg har stor glæde af alt aktiviteslisten,da man får et par linjer og forholde sig til inden man åbner, og samtidig slipper for at åbne alt.

 

sådan læser jeg det i hvert fald hvilket jeg kun kan være enig i

 

Gammelnok skrev, for 15 timer siden:

Måske kan du have glæde af at lave din egen "Nyeste aktivitet" 's søgning: Du kan læse hvordan HER

 

den var smart, den har jeg ikke set før

men der er jo så kun det man har udvalgt som jeg forstår det

dvs at nye tråde/indlæg ikke kommer frem på den liste

så skal man jo alligevel sidde og lede

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...