Hop til indhold
Guest Pedro38

Brunetten Lis fakeprofil for Maxxmatch

Recommended Posts

Guest Pedro38

Kæmpe Advarsel!!

 

Brunetten Lis fra Aarhus er fake profil operettet af folkene bag maxxmatch.com

 

https://sugardaters.dk/show?alias=BrunettenLis

Var i dialog med hende både på SD og på mail, og hun bad mig om at skrive på maxxmatch. En lam undskyldning om at hun ku beskeder på telefonen. 

Operettede mig derinde og det hele så meget ægte ud. Mange profiler og deres billeder og tekster virker ægte.

Men hver besked koster penge, og jeg fik brugt for 150 kroner “mønter” på en time.

Var i kontakt med to ud over Lis og se blev.

Alle  sure, når jeg skrev at jeg ville fortsætte dialogen på mail.

Nå Fuck det, er aldrig hoppet på en scam før og 150 kroner er til at leve med.

Men som sagt, hold jer langt væk fra Lis og lignende profiler og fra Maxxmatch!!!!

Pedro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for informationen. Kan sige det er samme system med www.foxyflirts.com. Hold jer langt væk fra den. Jeg blev lokket over på den af en profil på SD der kalder sig Sawitree. Asiat og fra Århus på profilen. Hun bad mig fortsætte kommunikationen på email. Så snart vi var i kontakt blokerede "hun" mig på SD. Da jeg begyndte på Foxyflirts kunne jeg se at hver besked koster 15 kr. Så hold jer langt væk. Også fra Sawitree.

Sejer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fatter ikke at folk bliver ved med at hoppe på alle de profiler, og tilmed er så dumme (undskyld sproget) at begynde at betale penge for at oprette sig noget som helst sted, fordi en der giver sig ud for at være kvinde kun vil skrive med jer der ?????  Hvorfor lyser advarselslamperne ikke for jer. Hvorfor i alverden skulle den videre snak foregå på et betalingssted, hvis ikke det kun var af den ene grund at lokke penge ud af jer. Lær det da for pokker snart og brug det øverste hoved at tænke med ;-) Det samme gør sig gældende ved ALLE de profiler der henviser til noget der starter med Bit et eller andet nr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...