Hop til indhold
Guest fersken

REAL BUSTY BLONDE IN ODENSE ‼️

Recommended Posts

Guest fersken

Da jeg ikke havde succes med efterlysningen på denne pige, måtte jeg jo tage en for holdet :)

https://annoncelight.dk/showad/234748

Jeg må sige at Jessie er en flot pige som har en fantastisk flot krop og smukt ansigt. Hun kan sagtens være pigen på billederne omend jeg syntes billederne med rødt lingeri ser noget photoshoppet ud. Hendes bryster er dog silikone som på mig trækker lidt ned. Jessie er fra Tjekkiet men taler flot engelsk.

Ankom til aftalt tid og måtte vente 5 minutter inden hun var klar. Da stedet var ganske trafikeret, tæt på Nyborgvej, var dette lidt træls.

Hun startede med at varme mig lidt op ved at gnide hendes flotte krop op og ned af min og resultatet viste sig hurtigt. Jeg fik et dejligt blow imens jeg stod op og hun drejede rundt på madrassen imens. Vi lagde os begge ned og lå og hyggesnakkede imens vi pillede ved hinanden. Det var skide dejligt og lige hvad jeg godt kan li.

Vi var efterfølgende rundt i alle stillinger og jeg fik lov at afslutte på hendes store bryster.

Rigtigt dejligt besøg og en flot pige som godt kan tænde pænt op under en. Jeg måtte ikke bruge finger men til gengæld fik jeg hende til at lege med dildoen som lå frit fremme på nat bordet, imens vi elskede. 

Hvis man har lyst til et relativt billigt besøg og gerne vil stimuleres af en smuk og meget tiltalende pige kan jeg varmt anbefale Jessie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med dig

fersken skrev, for 11 timer siden:

Hvis man har lyst til et relativt billigt besøg

Hvad mener du med et relativt billigt besøg?

15 min 600
30 min 800
45 min 1000
1h 1400 

Er det ikke standard priser eller tilbyder hun noget ud over det almindelige er ellers plejer at koste ekstra?

fersken skrev, for 11 timer siden:

Hendes bryster er dog silikone som på mig trækker lidt ned.

Ja, det er sgu træls. Foretrækker også den "ægte" vare. :-(  Men ellers ser hun sgu rigtig dejlig ud. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fersken

Jo det er standard priser. Men sammenligner jeg f.eks. med fuld pakke hos en thai massage, så syntes jeg at 45 minutter med en skøn kvinde som Jessie er fuld valuta for pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fersken skrev, for 12 timer siden:

Jo det er standard priser. Men sammenligner jeg f.eks. med fuld pakke hos en thai massage, så syntes jeg at 45 minutter med en skøn kvinde som Jessie er fuld valuta for pengene.

Måske bare ikke en brugbar sammenligning når det er to vidt forskellige "varer" man får for sine penge. Men hvad... Bare man er tilfreds og synes man har gjort et godt køb - ja så er det jo fint.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...