Hop til indhold
DK fyr 34

Nyt tiltag eller?

Recommended Posts

Har lige skrevet et svar i Falsk markedsføring og idet jeg trykker gem/udgiv bliver mit indlæg + ramme rund om med mit profilvan osv. markeret med lyserød og der står (på engelsk) at mit svar skal godkendes af admin......er det en fejl? Noget nyt ? eller er jeg i bad standing ? (håber jeg da ikke ;))

Tilføjelse: Har lige redigeret og tilføjet i nævnte tråd og taget billede af den lyserøde markering. Der står øverst at indlægget er skjult ? :huh:

 

Skærmbillede 2017-12-10 kl. 17.45.53.png

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 5 minutter siden:

Hej @DK fyr 34

Du er bestemt ikke i bad standing.

i det du citerer og derfor også i dit indlæg var der nogle links som systemet opfattede linkede til nogle adresser der kunne benyttes af spammere.

når systemet ser det, sådanne links, skal indlægget godkendes af en moderator

det er sat ind for at hindre generne fra spammerne da vi moderatorer ikke er online døgnet rundt og vi kan se en del spammere går i nettet

Hej Stabilizer

Tak for info. Troede nu ikke jeg var under opsyn, men man kan jo aldrig vide ;)

Det var nu ganske harmløse (?) links til artikel og program på DR's hjemmeside men det kan systemet nok ikke gennemskue.

Men tak for hurtig tilbagemelding :)

DK fyr 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 1 minut siden:

@DK fyr 34

det var ikke dine links, men de links der var i dit citerede indlæg fra Brutus der gjorde det, som jeg vist også forsøgte at skrive :)

 

Links til dr.dk som du linkede til gør ikke at dit indlæg røg i spamfilteret

Åhhh ja det skrev du også men det overså jeg vist....:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...