Hop til indhold
kattjakt

Sisse och Denise trekant Romantica

Recommended Posts

Hej på er.

Sisse behöver icke en introduktion. Jeg och mange andre har skrivit meget om hende. En av DKs egte MEGABABES.:D Tenker på en modern Baywatch pige och beachbabe av högste kaliber. Men icke bare hendes modellook. Social skills och sex-skills i absolute top. Vi har ju treffets mange ganger. Meget god kemi. Så när jeg som er en trekants-lover såg Sisse och Denise hade trekant i menyn så var det tid. Min och Sisses förste trekant!!:wub:

http://www.romantica.dk/profil.php?id=78

http://www.romantica.dk/profil.php?id=84

Denise var förste gang jeg treffede. En naturlig pige med läckre store naturlige bryster och fine curves. En naturlig brunette pige er en god definition. Det dejlige var att Denise var så god att vare med. Icke bare sexuellt men bare sjov och dejlig i sin karaktär. En pige som spred god energi. 

Jeg hade höge förväntninger men det var bare så gott. Men det var ett säkert val. Sisse er super. Jeg och Sisse har vibe. Sisse och Denise har vibe. Så en trekant blir icke så meget bedre. 

Dette er icke en budgetsession. Men kvalitet av den bedre sort.

Om ni liksom jeg elsker att vare med två piger på samme tid och haft mange menage a trois er Sisse och Denise ett top team. Som jeg trott.

Vill du pröve din fantasi att vare med två piger för förste gang, även här tror jeg desse två top piger er ett gott alternativ. Då de er så natural tillsammen. Men som jeg skrivit förr, trekant er icke så enkelt som det ser ut på film. Men i min bok er det bland det bedre jeg vet. Sisse och Denise levde upp till min egen hype om de två.

Jeg treffer gerne Denise även one on one. Och Sisse goes without saying.

Det er gott då en session lever upp till meget höj förväntan. 

Tak till Sisse och Denise för en topsession!

Ha en god dag alle! /hälsningar A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amy hot skrev, for 2 timer siden:

Sisse er min pige :)og vi laver trekan:P.måske:rolleyes:

Til lykke.

Det er så tirsdag aftener på Sexyclub, man skal finde finde jer, for at kunne fejre jer

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 14 minutter siden:

Til lykke.

Det er så tirsdag aftener på Sexyclub, man skal finde finde jer, for at kunne fejre jer

Ja vi arbejder tirsdag aften på sexyclup men man skal booke tid til trekant.det bliver hygligt hvergange vi er sammen .love It:P:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...